Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Blog over de afterparty 16 mei 2017 21:35 #1419

Hallo, ik ben sinds vandaag lid. Misschien kennen jullie me al omdat ik in dit seizoen op mijn website www.lisetteschrijft.nl blogs heb geschreven over de afleveringen van BZV. En wat dacht je van het interview met boerin Ingrid?
Ik bezocht ook de afterparty, en wil de twee blogs hierover graag met jullie delen!

De eerste over het speeddaten: lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-afterparty-speeddate/
De tweede over de boeren: lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-afterparty-boeren/

Hopelijk vinden jullie het leuk!!

Inloggen om te reageren.

Blog over de afterparty 17 mei 2017 07:24 #1421

Welkom. Ingrid kan wel kletsen en is inderdaad niet groot. Als je d`r nog eens een plezier wil doen: Senseo koffiepads van de Hema :)
Ingrid komt hier ook wel eens kletsen.

Inloggen om te reageren.

Blog over de afterparty 17 mei 2017 16:12 #1422

Het was een super gaaf feest. heel leuk om Lisette ook ontmoet te hebben. En weet je BZVKijker..........klein maar........wel lief toch??
Ik zal vanavond zelf even verslag doen van mijn trip naar nl op mijn site. met foto's uiteraard. en natuurlijk onder het genot van een lekker bakkie. Vandaag weer thuis gekomen en zo maar eerst mijn nieuwe brillen ophalen.

Inloggen om te reageren.

Blog over de afterparty 17 mei 2017 18:58 #1426

Ingrid schreef : Het was een super gaaf feest. heel leuk om Lisette ook ontmoet te hebben. En weet je BZVKijker..........klein maar........wel lief toch??

Zeker Ingrid. Ik heb de diverse blogs dit seizoen niet allemaal gevolgd door m`n persoonlijke omstandigheden.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator