Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Over deze laatste aflevering voor dit seizoen 15 mei 2022 12:22 #5996

Enkele maanden na de citytrips praat Yvon Jaspers bij met alle boeren. Op een landgoed in midden Nederland ontvangt ze de boeren die in augustus vorig jaar begonnen met hun zoektocht naar de liefde. Het is spannend, want wie komt er met partner naar de reünie en wie alleen?

Hoe is het bijvoorbeeld met boerin Janine en Sander? Tijdens de citytrip kreeg Janine toch weer twijfels. Heeft Sander die weg kunnen nemen of is het sprookje voorbij? En hoe kijken boer Hans en Annette terug op de afgelopen maanden, hebben ze nog steeds net zoveel plezier als tijdens hun Ierse trip? Hebben boer Jouke en Karlijn stappen gezet in hun prille relatie? En hoe is het nu met boer Rob? Tijdens de citytrip gooide hij alles in de strijd om Wendy definitief voor zich te winnen, maar bij haar blijven de twijfels. Wat is er daarna gebeurd? En hoe is het met boer Evert en Maud, zijn ze al verder in het maken van toekomstplannen of staan deze toch in de ijskast?  

Ook de vijf boeren in de webserie die werden gevolgd op boerzoektvrouw.nl zijn aanwezig op deze reünie. Zoals boer Robert die toch wel even moest slikken bij het aantal brieven dat hij kreeg, maar daarna de smaak van het daten helemaal te pakken had. En hoe gaat het met boer Joost, die onverwachts zijn kamer vol had met zijn briefschrijfsters? We volgden de zoektocht bij boerin Hilda: is Tsjitse nog steeds zo leuk? En hoe is het met boer Rob, die meer wil dan alleen de liefde voelen voor zijn witlof en zoontje. En hoe is het met boer Gerben, heeft hij voor het allereerst in zijn leven kriebels voor een van zijn dates?

Inloggen om te reageren.

Over deze laatste aflevering voor dit seizoen 16 mei 2022 03:18 #6007

Ik vond het de eerste paar afleverigen maar een beetje saai, maar gaandeweg zat ik dan toch met een grote glimlach te kijken.
Wat fijn dat het bij zoveel boeren 'gelukt is', hoop dat we ze nog weleens tegen zullen komen bij 'hoe gaat het nu met...' afleveringen, en dat ze een heel gelukkige toekomst tegemoet gaan.

Bedankt Forum leden, het was weer gezellig, al had ik 't idee dat 't minder druk was dan vorige jaren. Tot de volgende keer maar weer!
Groetjes uit Engeland.

Inloggen om te reageren.

Over deze laatste aflevering voor dit seizoen 16 mei 2022 12:29 #6021

Nee, saai heb ik het niet echt gevonden. In het begin moet je natuurlijk eerst kennismaken met de boeren en daarna door alle 'plichtplegingen' heen zoals; brieven schrijven, brieven brengen, eerste keuze van 10, 5, 3 en dan, dan beginnen we eindelijk aan de logeerweek. Daar gebeurt het echte Boer zoekt Vrouw. Daar gebeurt waarom ik al die jaren zo graag kijk.
Bedankt weer administrator voor het netjes bijhouden van dit forum en bedankt medeforumleden voor eenieders bijdrage! Jammer dat er niet veel schrijvende forumleden meer zijn. Ik heb zelfs Hollie gemist; zijn vaak kritische kijk op BzV...
Het gaat u allen goed en graag tot een volgende keer!!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1