Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Janine 15 mei 2022 23:39 #5999

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ook al heeft ze nu zelf gemerkt dat ze Sander niet wil missen..., Janine krijgt tips van Hans:
"Als ik zo zie hoe jullie samen met elkaar omgaan ... jullie verstaan elkaar zonder iets te zeggen. En dat is het."

Een mooi stel! Ben heel blij voor ze!

Inloggen om te reageren.

Janine 16 mei 2022 03:27 #6011

Oh wat fijn dat Janine niet meer zo in haar hoofd zit maar ook naar haar gevoel luisterd. En dat Sander het geduld heeft op kunnen brengen. Hartstikke.... nouja.... lastig.....;) als je stapelgek op iemand bent.
Ik hoop dat Janine nu de handrem er wat af kan laten, en de liefde vol kan toelaten. Ze zijn zo mooi samen. Zoals Hans al zei, ze begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, daar teken je toch voor? Heerlijk stel zo, wens ze veel geluk.

Inloggen om te reageren.

Janine 16 mei 2022 12:07 #6018

Dat het wel 5 weken 'uit' is geweest... oei, oei, oei. Welnee, ik denk juist dat dat goed was voor Janine. Nu kon ze echt in rust 'voelen' dat ze Sander zijn aanwezigheid miste. Ik hoop voor beiden dat Sander nog heel lang goed aanvoelt wanneer er 'iets' is bij Janine. En dat Friesland snel een leuke vent armer is zodat Limburg dan juist een leuk vent rijker is! Veel geluk samen!!

Inloggen om te reageren.

Janine 16 mei 2022 14:10 #6023

Dat scheelde niet veel hier, gelukkig hebben ze toch samen het geluk gevonden. Wat knap dat Janine over haar paniek heeft weten te stappen en na 5 weken de reis naar Friesland maakte.  En wat een goed jong dat hij zijn deur open bleef houden en zij zo de kans ook had om over die paniek heen te kunnen stappen. Ik hoop dat Janine er inmiddels ook echt van kan genieten en ze er voorzichtig samen iets heel moois van maken. 

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1