Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 13 apr 2020 15:19 #4670

Annemiek kan niet verkassen want zij heeft 1,75 miljoen schuld samen met haar vader.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 17:21 #4685

Taurus schreef :

Bakkertje1960 schreef : Uit het stukje van volgende week is gelukkig te zien dat Yvon wél de juiste vraag stelt: Erik, wil je wel weg...

Waarop hij antwoordde met "nee". :knipoog:

To be continued... :silly:


Dát denk jij allemaal maar mooi Tau , maar ik het was al reeds Pasen in de Herfst bij ons boerinneke... De 2 heren zaten aan het laatste avondmaal!

;)

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 17:24 #4686

Klompendanseres schreef : Vraag me alleen af of deze behoorlijke duw van Yvon dan wel zin heeft, uiteindelijk, en 't niet uitstel van executie blijkt te zijn. Lijkt me voor niemand leuk.


Het kan ook positief uitpakken als ze het allebei een kans geven? In ieder geval een tijdje en dan verder nadenken over de toekomst? Misschien kan hij met zijn bedrijf wel naar haar toe? Ook bedrijven kunnen verhuizen toch?

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 17:26 #4688

Hollie schreef : Annemiek kan niet verkassen want zij heeft 1,75 miljoen schuld samen met haar vader.


:blink:

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 17:31 #4690

  • Ytsken
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Janien schreef : Het kan ook positief uitpakken als ze het allebei een kans geven? In ieder geval een tijdje en dan verder nadenken over de toekomst? Misschien kan hij met zijn bedrijf wel naar haar toe? Ook bedrijven kunnen verhuizen toch?


Je hebt gelijk, Janien. En Erik zal toch niet voor niets geschreven hebben. Als je goed luistert stelt ze hem impliciet die vraag ook aan de keukentafel.

Ik hoorde trouwens niet van de Telegraaf dat Annemiek in het verleden al een relatie te hebben gehad met een man die het bedrijf van zijn ouders ging overnemen, en dat was dan ook de reden dat die relatie overging. Nu ik dat weet snap ik wel waarom ze zo reageerde... dit is niet iets wat ze nog een keer mee wil maken.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 21:59 #4698

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
jemig!

Erik voelt wat voor Annemiek, Annemiek begint nu toch (eindelijk....) iets te voelen voor Erik. En als ze dan samen overblijven gaat hij ook zijn koffers pakken omdat de afstand tussen hun tweeën 1,5 uur rijden is????? Erik schreef op Annemiek omdat hij het met haar ziet zitten, toch? hij weet dat ze boerin is met een grote veehouderij die ze niet opgeeft, anders doet ze niet aan dit programma mee, het is de bedoeling dat er een boer bij haar in trekt, lijkt me logisch!

Communicatie!!!!
Daar gaat het hier fout!! Annemiek had tegen Erik in de keuken duidelijk moeten zeggen dat ze net tegen Jelte gezegd heeft, dat ze gevoelens voor hem, Erik heeft en dat Jelte daarom weggaat, omdat zijn verblijf daar dus geen zin meer heeft. daarna had ze moeten vragen of Erik een mogelijkheid ziet om zijn paardenbedrijf bij haar voort te zetten in de toekomst. Is er land/ruimte voor hem om zijn paardendingen daar bij haar te brengen? Ze heeft weiland, kan daar eventueel een bouwvergunning op om extra stalruimte voor zijn paarden te creëren? enz enz. Ga het samen serieus onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor je de handdoek in de ring gooit, toch? je laat de (eventuele) liefde van je leven niet zomaar zonder ervoor te vechten wegglippen toch? je krijgt niets cadeau in het leven, je het er wel 100% voor willen gaan!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 13 apr 2020 22:43 #4701

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Dat vond ik ook: onderzoek de mogelijkheden, in plaats van meteen de deur dicht te gooien. Eigenlijk sloeg ze hem nóg een keer dicht toen ze suggereerde dat hij óók wel zijn tassen zou pakken..? :dry:

Inloggen om te reageren.

Annemiek 14 apr 2020 12:02 #4708

Yvon probeert een zinkend schip te redden, maar gaat mee ten onder... blub, blub, blub...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 14 apr 2020 12:51 #4713

Anoniem schreef : jemig!

Erik voelt wat voor Annemiek, Annemiek begint nu toch (eindelijk....) iets te voelen voor Erik. En als ze dan samen overblijven gaat hij ook zijn koffers pakken omdat de afstand tussen hun tweeën 1,5 uur rijden is????? Erik schreef op Annemiek omdat hij het met haar ziet zitten, toch? hij weet dat ze boerin is met een grote veehouderij die ze niet opgeeft, anders doet ze niet aan dit programma mee, het is de bedoeling dat er een boer bij haar in trekt, lijkt me logisch!

Communicatie!!!!
Daar gaat het hier fout!! Annemiek had tegen Erik in de keuken duidelijk moeten zeggen dat ze net tegen Jelte gezegd heeft, dat ze gevoelens voor hem, Erik heeft en dat Jelte daarom weggaat, omdat zijn verblijf daar dus geen zin meer heeft. daarna had ze moeten vragen of Erik een mogelijkheid ziet om zijn paardenbedrijf bij haar voort te zetten in de toekomst. Is er land/ruimte voor hem om zijn paardendingen daar bij haar te brengen? Ze heeft weiland, kan daar eventueel een bouwvergunning op om extra stalruimte voor zijn paarden te creëren? enz enz. Ga het samen serieus onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor je de handdoek in de ring gooit, toch? je laat de (eventuele) liefde van je leven niet zomaar zonder ervoor te vechten wegglippen toch? je krijgt niets cadeau in het leven, je het er wel 100% voor willen gaan!


Ben het volledig met je eens! Waarom zou Erik geschreven hebben als hij het niet ziet zitten om te verkassen. Je weet dat dit moet als je op iemand met een bedrijf schrijft. Aan de andere kant snap ik Annemiek niet dat ze hem uitgekozen heeft...dat vind ik wel wat dom. Alles wat ze nu weet wist ze eerder ook al. Daarnaast vult ze de antwoorden voor hem in, waarschijnlijk uit angst en zelfbescherming. Maar misschien denkt Erik er wel heel anders over en wil hij best naar haar toe komen. Dat zullen we waarschijnlijk volgende week te weten komen....

Inloggen om te reageren.

Annemiek 14 apr 2020 13:06 #4715

Goudklompje schreef :

Anoniem schreef : jemig!

Erik voelt wat voor Annemiek, Annemiek begint nu toch (eindelijk....) iets te voelen voor Erik. En als ze dan samen overblijven gaat hij ook zijn koffers pakken omdat de afstand tussen hun tweeën 1,5 uur rijden is????? Erik schreef op Annemiek omdat hij het met haar ziet zitten, toch? hij weet dat ze boerin is met een grote veehouderij die ze niet opgeeft, anders doet ze niet aan dit programma mee, het is de bedoeling dat er een boer bij haar in trekt, lijkt me logisch!

Communicatie!!!!
Daar gaat het hier fout!! Annemiek had tegen Erik in de keuken duidelijk moeten zeggen dat ze net tegen Jelte gezegd heeft, dat ze gevoelens voor hem, Erik heeft en dat Jelte daarom weggaat, omdat zijn verblijf daar dus geen zin meer heeft. daarna had ze moeten vragen of Erik een mogelijkheid ziet om zijn paardenbedrijf bij haar voort te zetten in de toekomst. Is er land/ruimte voor hem om zijn paardendingen daar bij haar te brengen? Ze heeft weiland, kan daar eventueel een bouwvergunning op om extra stalruimte voor zijn paarden te creëren? enz enz. Ga het samen serieus onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor je de handdoek in de ring gooit, toch? je laat de (eventuele) liefde van je leven niet zomaar zonder ervoor te vechten wegglippen toch? je krijgt niets cadeau in het leven, je het er wel 100% voor willen gaan!


Ben het volledig met je eens! Waarom zou Erik geschreven hebben als hij het niet ziet zitten om te verkassen. Je weet dat dit moet als je op iemand met een bedrijf schrijft. Aan de andere kant snap ik Annemiek niet dat ze hem uitgekozen heeft...dat vind ik wel wat dom. Alles wat ze nu weet wist ze eerder ook al. Daarnaast vult ze de antwoorden voor hem in, waarschijnlijk uit angst en zelfbescherming. Maar misschien denkt Erik er wel heel anders over en wil hij best naar haar toe komen. Dat zullen we waarschijnlijk volgende week te weten komen....


De boel verkassen is nog wel een kapitaalintensief 'dingetje'. Dat doe je niet zomaar. De kans dat een relatie daarop stuk kan lopen is dan best reëel. Die angst kan of doet een ontluikende liefde al in de kiem smoren. Dan doet het nog niet zo'n pijn...
Moeilijk.

Inloggen om te reageren.