Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 19 apr 2020 15:29 #4767

.. hij wil wel, maar ik denk dat zij toch teveel apen en beren op de weg ziet ... uiteindelijk.

Maar goed: wat kun je na 3 dagen zeggen... in feite helemaal niks nada noppes. En als er dan al 'gevoelens ' zijn vraag ik me waarlijk af of de wens niet groter is dan de gedachte.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 21:25 #4775

Ach meisje toch, wat een onverwerkt verdriet... Wat een zware last nog op je schouders... Sterkte!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 21:26 #4776

Annemiek is bang. In haar situatie ook wel te begrijpen. Maar als Erik toch wat meer haar type zou zijn had hij ondanks de 'obstakels' een kans kunnen krijgen.
Ik denk zodoende dat ook zijn zijn het net niet was voor haar. Maar ze gaat nog een keer door de brieven. Zouden we dat ook nog te zien krijgen? ;)

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 21:34 #4778

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Yvon zou in ieder geval weer komen om 'mee te lezen'.

In eerste instantie was het, tegen Yvon: Wat nu? - Ja gewoon koeien melken :mmm: :unsure:

Annemiek tegen Erik was ook wel grappig: "Heeft zij (=Yvon) je weer teruggestuurd?"

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 22:21 #4799

Vond het echt jammer dat Erik niet kon zeggen: 'Ik wil me best hier in de buurt vestigen t.z.t.' dan waren ze gewoon 'happily ever after geweest'. Dat was alles wat Annemiek nodig had om te horen toch?
Je kan toch nooit zeggen hoe iets zal lopen.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 22:28 #4803

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Helemaal waar :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 22:37 #4806

Ik vond het een heel slecht verhaal...van beide kanten. Zwaar gefrustreerd zat ik voor de buis. Zie mijn blog..haha. Dan heb ik nog niet eens genoemd dat ze eigenlijk zei ; Had ik Erik maar eerder de laan uitgestuurd dan had ik meer oog voor de andere jongens gehad. Hoe dom kun je zijn, dan snap je echt niks van de liefde....Maar misschien heeft de scheiding van haar ouders er ook wel wat mee te maken...en vindt ze het aangaan van een relatie dat vooraf niet genoeg zekerheid kan bieden te eng.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 22:54 #4809

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En toch.. hou ik een beetje een Rixt gevoel hier. Waarom zou hij anders schrijven, waarom doet zij vervolgens iemand kiezen die eigen bedrijf heeft en verweg woont, terwijl ze dat juist niet wil. Dan daar vervolgens wel dik 5 min over praten. Nou ja praten. Vlak voor ze hem dr uit zet zegt ze even snel. Het gaat niet werken met de afstand en jouw bedrijf, dus houdoe en bedankt. Das een mededeling. Ze wou gewoon vanaf het begin niet. Sprak dat eigenlijk ook al meteen uit. Jammer.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 19 apr 2020 23:32 #4811

Janien schreef : Vond het echt jammer dat Erik niet kon zeggen: 'Ik wil me best hier in de buurt vestigen t.z.t.' dan waren ze gewoon 'happily ever after geweest'. Dat was alles wat Annemiek nodig had om te horen toch?
Je kan toch nooit zeggen hoe iets zal lopen.

In het na-filmpje zegt hij dat ook, dat hij eventueel in de toekomst best had willen verkassen...
Het moeilijke en onzekere vindt zij, dat een ander voor haar zijn bestaan elders opzegt en dan naar haar toe komt. Maar stel dat er een timmerman tussen haar brieven zit die 2 dorpen verderop woont: dan nog kan het na 10 mooie jaren helemaal mis gaan tussen hen. Is dat dan minder erg of moeilijk?

Inloggen om te reageren.

Annemiek 20 apr 2020 10:02 #4828

Erik zou nooit tegen Annemiek op kunnen en liet zich ook nog door Yvon terugsturen... mooi op een studio foto, maar zo onzeker als een ui.

Inloggen om te reageren.