Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 20 apr 2020 12:32 #4835

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zo zie ik het ook Hollie. En ook nog vertellen dat Yvonnne hem gestuurd heeft, tja.....

Inloggen om te reageren.

Annemiek 20 apr 2020 13:38 #4842

Janien schreef : Vond het echt jammer dat Erik niet kon zeggen: 'Ik wil me best hier in de buurt vestigen t.z.t.' dan waren ze gewoon 'happily ever after geweest'. Dat was alles wat Annemiek nodig had om te horen toch?
Je kan toch nooit zeggen hoe iets zal lopen.


Dat inderdaad. Toen zij zei, 'deze boerderij is alles wat ik heb' had hij toch kunnen aangeven dat hij zijn bedrijf kan verplaatsen (geen idee of dat kan hoor), of iets dergelijks? Dat die mogelijkheid er is, dat dat dus iets is om over na te denken en te onderzoeken? Hij heeft niet voor niets geschreven.

En dan bij Yvon nog suggereren dat hij er alles aan heeft gedaan, maar dat Annemiek het nu eenmaal zo had besloten. Sjongejonge...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 20 apr 2020 14:26 #4847

En dan in dat 'hoe gaat het nu met Erik' stukje zegt hij 't wel! Oelewapper!
Zou 't dan toch nog goedkomen met Annemiek, offfff.....

Inloggen om te reageren.

Annemiek 20 apr 2020 20:30 #4862

Klompendanseres schreef : En dan in dat 'hoe gaat het nu met Erik' stukje zegt hij 't wel! Oelewapper!
Zou 't dan toch nog goedkomen met Annemiek, offfff.....


Zou zomaar kunnen hoor, Erik en Annemiek zijn allebei een beetje onhandig.
Hoopte daarom dat Yvon Annemiek ook een beetje aan zou sporen, die twee zijn best leuk toch?

Inloggen om te reageren.

Annemiek 20 apr 2020 21:13 #4871

Klompendanseres schreef : En dan in dat 'hoe gaat het nu met Erik' stukje zegt hij 't wel! Oelewapper!


Erik dacht dat het obstakel de afstand was. En ik snap waarom, aangezien Annemiek niet heel duidelijk was. Hij spreekt steeds over 'het obstakel', hij wist zelf waarschijnlijk niet helemaal wat er speelde, alleen dat zij hem wegstuurde omdat 'het toch niet zou werken vanwege de afstand'. Tja, probeer dan maar helder te blijven denken, arme jongen.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 21 apr 2020 12:58 #4882

Goudklompje heeft in haar reactie n.a.v. mijn reactie op haar laatste Blog de volgende link geplaatst:

www.destentor.nl/apeldoorn/raakt-boerin-...num-wiesel~a6377f1f/,

hierin is o.a. te lezen dat de vader van Erik het mooi vindt dat zijn zoon meedoet aan Boer Zoekt Vrouw. ,,Die Annemiek is een leuke vrouw’’, knipoogt hij. ,,Meer zeg ik er niet over.’’

Dat klinkt toch wel heel erg positief...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 21 apr 2020 14:22 #4883

.... maar het wordt niks, dat hebben wij allen mee mogen maken, pffff!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 21 apr 2020 15:19 #4888

Hollie schreef : .... maar het wordt niks, dat hebben wij allen mee mogen maken, pffff!


Tenzij ze na de opnames toch weer contact hebben gezocht. Geen heisa eromheen maar gewoon met z'n tweetjes. Zou wel mooi zijn, toch?

Inloggen om te reageren.

Annemiek 21 apr 2020 16:53 #4891

Klompendanseres schreef :

Hollie schreef : .... maar het wordt niks, dat hebben wij allen mee mogen maken, pffff!


Tenzij ze na de opnames toch weer contact hebben gezocht. Geen heisa eromheen maar gewoon met z'n tweetjes. Zou wel mooi zijn, toch?

Ja, die tranen waren echt... die zoen ook... de algehele verwarring was ook echt. Het zou toch romantiek van de bovenste plank zijn als ze naderhand tóch weer contact contact met elkaar hebben opgenomen: dat de klik er gewoon wel is... Ik ga voor dit scenario!!! Hahaha, het zou wat zijn...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 21 apr 2020 18:53 #4894

... dan is dit het toppunt van BzV

Inloggen om te reageren.