Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 02 mrt 2020 20:55 #3773

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Jopie schreef : Annemiek komt op mij nog een beetje afstandelijk over. Het lijkt ook wel of ze er niet zo n zin in heeft.


Dat viel mij ook op, maar misschien zit er een andere reden achter.
Grappig was wel dat ze meteen zei dat ze de brieven en foto's nog een keer moest bekijken, omdat sommigen totáál niet op hun foto leken..!
Misschien moet ze gewoon nog wat 'warmlopen'.
Het lijkt er sowieso op alsof de boerinnen in BzV toch altijd wat méér moeite hebben om de geschikte partner te vinden, dat hebben we al vaker gezien.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 03 mrt 2020 12:47 #3802

10 leuke mannen waaruit je mag kiezen... geef je het te doen, phoephoe!!!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 04 mrt 2020 12:02 #3823

Leuke moderne boerin, die zelfs klassieke muziek en reizen weet te waarderen.
Weet niet of ik het goed gezien heb, maar vond die timmerman heel goed bij haar passen en een paar van haar keuzes die ze nu gemaakt heeft echt helemaal niet.
Benieuwd hoe dit gaat lopen.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 04 mrt 2020 13:52 #3830

Janien schreef : ... die timmerman heel goed bij haar passen ....


Hallo Janien, welkom!

Wie was de timmerman ook al weer? Jelte? Paul? Ik dacht in de uitzending dat hij de onderleggers zelf gemaakt had. Fijn om een man te hebben die handig met zijn handen is! Daar kan je op de boerderij altijd wel profijt van hebben: volgens mij is daar altijd wel iets dat gerepareerd of opgeknapt moet worden... Geen boerenzoon maar wel een handige Harrie!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 04 mrt 2020 13:57 #3831

Annemiek is een slimme meid die weet wat ze wel en niet wil... en een timmerman is dan nooit weg.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 04 mrt 2020 14:35 #3833

Bakkertje1960 schreef :

Janien schreef : ... die timmerman heel goed bij haar passen ....


Hallo Janien, welkom!

Wie was de timmerman ook al weer? Jelte? Paul? Ik dacht in de uitzending dat hij de onderleggers zelf gemaakt had. Fijn om een man te hebben die handig met zijn handen is! Daar kan je op de boerderij altijd wel profijt van hebben: volgens mij is daar altijd wel iets dat gerepareerd of opgeknapt moet worden... Geen boerenzoon maar wel een handige Harrie!


Dank je wel voor je welkom! :thumbs-up:
Was inderdaad de man van de onderleggers, volgens mij is hij niet uitgekozen door haar, leek me wel een match eigenlijk.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 05 mrt 2020 21:11 #3857

Welkom Janien,

Leuk om wat verse, frisse groente hier aan te treffen! Smaakmakers zijn altijd welkom!! 'k Wens je leuke, gezellige tijden toe zowel op tv als op het forum!


Voor Annemiek zijn er een hoop passende dekseltjes, de timmerman was ook een leukerd!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 05 mrt 2020 21:58 #3860

De timmerman is inderdaad niet uitgekozen door haar.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 05 mrt 2020 22:09 #3861

Ik dacht het zondag al te horen maar heb het even zitten checken (moest de uitzending nog een keer bekijken, gebeurt zóveel ;) ), Erik , een van de mannen die zij uitgekozen heeft, riep op het moment dat de wekker afliep "halejula"...
Maar ach, anderen zeiden hun waar het zij moest zijn. 8-)

Inloggen om te reageren.

Annemiek 07 mrt 2020 12:45 #3889

Ik weet niet of ik haar leuk vind.
Er is een verschil tussen lekker direct en stug.

Inloggen om te reageren.