Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 10 mei 2020 21:45 #5123

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Klompendanseres schreef : Ik snap dat Yvon en de redactie zich hadden verheugd op een spetterend seizoen, zeker met deze jonge dame. Mooie meid, heeft aan een spannende kalender meegedaan, wat wil je nog meer...... En toen bleek dus dat zij niet kan communiceren, en dat ze eigenlijk niet eens weet of ze (nu) wel een man wil. Tja, dan wordt het lastig.
(...)


Het was wel een beetje typisch Annemiek. Hoe is het met je?: "Ehm... góed."
Maar haar verleden zit haar kennelijk dus ook wat in de weg.

Stoere meid met klein hartje.

Meteen een oproep of er een work-a-holic is die bij haar wil komen wonen :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Annemiek 11 mei 2020 09:13 #5137

Hoorde ik haar toch echt vanuit een heel duidelijk gevoel over Erik spreken.
Ik zou zeggen 'meid ga eens langs bij Erik en vertel hem dat, volg gewoon je hart..'

Inloggen om te reageren.

Annemiek 11 mei 2020 09:49 #5139

Annemiek zoekt een work-a-holic die bij haar wil komen wonen, maar het klinkt allemaal niet zo overtuigend.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 11 mei 2020 12:01 #5146

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Janien schreef : Hoorde ik haar toch echt vanuit een heel duidelijk gevoel over Erik spreken.
Ik zou zeggen 'meid ga eens langs bij Erik en vertel hem dat, volg gewoon je hart..'


Vanmorgen op Radio Gelderland een interview met Erik.
Ze hebben nog wekelijks telefonisch contact als vrienden en meer zit er niet in (?)
Ook nog geen nieuwe liefde voor hem trouwens

Inloggen om te reageren.

Annemiek 11 mei 2020 12:22 #5148

Jan schreef :

Janien schreef : Hoorde ik haar toch echt vanuit een heel duidelijk gevoel over Erik spreken.
Ik zou zeggen 'meid ga eens langs bij Erik en vertel hem dat, volg gewoon je hart..'


Vanmorgen op Radio Gelderland een interview met Erik.
Ze hebben nog wekelijks telefonisch contact als vrienden en meer zit er niet in (?)
Ook nog geen nieuwe liefde voor hem trouwens


Kennelijk kunnen ze dan wel lekker met elkaar kletsen (toch wel). Op zich is dat al positief. De (kleine) kans dat hieruit toch weer vlinders voortvloeien is dan ook wel aanwezig. Als eerst alle hectiek van afgelopen weken maar weg is.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 11 mei 2020 13:40 #5153

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/schrij...w-vrijgezelle-boerin


dus..............Tau, je kunt schrijven!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 12 mei 2020 09:36 #5162

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Hollie schreef : Sorry, maar Annemiek is opzoek naar haar eigen ik en zeker niet naar een liefdesrelatie... even langs een zielenknijper zou voor haar de beste optie zijn.


Dat dacht ik ook! Als iemand zo in de knoop zit en in het verleden en de negativiteit blijft hangen, is er maar 1 oplossing, hup, naar de psychiater en praat het eens even lekker van je af (deze meid heeft aan 1 sessie niet genoeg vrees ik!) zodat je eindelijk naar voren kunt kijken ipv altijd achterom naar ziektes en scheidingen van ouders. Zolang ze dat niet los kan laten, zal ze nooit t geluk kunnen vinden.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 12 mei 2020 10:15 #5171

Ik ben benieuwd hoeveel sessies dat gaan worden? :zie-niks: :euh:

Inloggen om te reageren.