Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 08 mrt 2020 21:30 #3928

Er waren er 2 die nogal indruk maakten bij haar, vooral fysiek... Steven en Jelte............

Inloggen om te reageren.

Annemiek 08 mrt 2020 22:19 #3937

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Zowel de mannen als zijzelf hadden hun ogen niet in hun zak zitten ;)

.

Bij de openingsshot van het programma zie ik koeien rennen in een weiland. Maar wat voor weiland?
't Lijkt wel apekooien met koeien! :woohoo:

Oooooh, het blijkt 't survivalparcours te zijn voor Annemiek! :silly:

Inloggen om te reageren.

Annemiek 08 mrt 2020 22:46 #3941

Zilte Deerne schreef : Er waren er 2 die nogal indruk maakten bij haar, vooral fysiek... Steven en Jelte............


Steven had haar aandacht al vanaf de speeddates: het was erg attent dat hij een paar bedsokken voor haar koude voeten had meegebracht, ze wil zeker nog een keer naar Kenia (met hem...) én die survivalbaan was zeker niet in zijn nadeel;
Jelte had met zijn charmante opmerking dat zij er goed uitzag meteen punten gescoord en in dat survivalpark kreeg hij er nog een paar bij;
Erik krijgt zijn punten door de wederzijdse paardenliefde.

Annemiek had het vandaag goed naar haar zin: fijne gasten en een leuk programma! Ze wist snel wie wel en wie niet naar de logeerweek mochten komen.

Ik zet mijn kaart in op Steven.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 08 mrt 2020 22:51 #3942

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Klompendanseres schreef : Ik weet niet of ik haar leuk vind.
Er is een verschil tussen lekker direct en stug.


Ik weet het ook niet zo goed bij haar. Het lijkt er ook op alsof ze het allemaal wel leuk vindt, maar net niet helemaal... :S
Over de 5 mannen die ze uitkoos: "Misschíen... zou hij erbij kunnen zitten"

Jaap werd niet gekozen. Yvon: "Dan blijft het bij een kalender. Die laat je toch wel hangen?" -"Zeker"
Nóg grappiger was Annemiek die toen zei: "is het nog juni bij jou?!"

Inloggen om te reageren.

Annemiek 08 mrt 2020 22:53 #3943

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Er waren er 2 die nogal indruk maakten bij haar, vooral fysiek... Steven en Jelte............


Steven had haar aandacht al vanaf de speeddates: het was erg attent dat hij een paar bedsokken voor haar koude voeten had meegebracht, ze wil zeker nog een keer naar Kenia (met hem...) én die survivalbaan was zeker niet in zijn nadeel;


Ik zet mijn kaart in op Steven.


Me 2

Inloggen om te reageren.

Annemiek 09 mrt 2020 01:53 #3967

Welkom Jantien!

Annemiek koos vandaag, gister ondertussen, maar nog steeds vandaag voor mij de 3 heren die ik dacht dat ze zou kiezen.
Zet nog geen kaarten in op iemand maar denk toch dat Zilte en Bakkertje gelijk krijgen.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 09 mrt 2020 07:56 #3971

Annemiek heeft het geluk dat ze er al leuk uitziet in een overall. Als zij dan aan het eind van de survivals ook nog eens leuk en sexy ten tonele verschijnt kan ik me voorstellen dat de hormonen het bij de mannen flink laat kriebelen. ;) :silly:

Ik denk ook dat Steven de grootste kans maakt bij haar.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 09 mrt 2020 09:02 #3974

Daar kan ik me ook wel in vinden, maar Jelte doet ook nog mee!

Inloggen om te reageren.

Annemiek 09 mrt 2020 09:15 #3977

Ik las vandaag dat Jelte een niet onverdienstelijke drummer is in een Sneker dweilorkest én dat hij de broer is van AD-columniste Nynke de Jong.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 09 mrt 2020 11:10 #3979

Bakkertje1960 schreef : (...)de broer is van AD-columniste Nynke de Jong.


Aha! De Nynke die in voorgaande seizoenen ook altijd haar mond vol had van de boeren van BZV! Geen wonder dat ze nu zich nu gedeisd houdt... ;)

Dat Jelte een connectie had met een AD-journaliste had Mariët het vorige week al over maar een naam werd er toen niet genoemd... :cool:

Inloggen om te reageren.