Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Annemiek 17 mrt 2020 15:50 #4156

Wellicht ontdooit ze nog, maar dan zijn enkele boys inmiddels afgehaakt.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 17 mrt 2020 17:09 #4161

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Waarom doet deze dame überhaupt mee??? Als je meer dan 600 brieven krijgt, zoek er dan iig 10 uit waar je enigszins het fatsoen voor op kunt brengen om lichte interesse voor te tonen.
Dit wordt sowieso niks wat een drama als dit ook nog op citytrip moet... Misschien kan haar vader in haar plaats gaan met die paardenman. Die hebben tenminste samen een connectie...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 17:35 #4193

Taurus schreef : Let op! Hier komt een hypoTause:

Annemiek gaf bij de dagdates aan er niet zo'n zin in te hebben. Ook oogde zij bij het ontvangst van de heren op de boerderij wat lauwtjes. Zij lijkt een lichte voorkeur voor Steven te hebben maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
Maar zou het kunnen dat we met Annemiek dit jaar een nieuwe 'Peter' van de allereerste serie hebben? Dus dat zij in de periode tussen de opnamen of uitzenden van haar voorstelfilmpje en het ontvangen van de brieven een jongen ontmoet heeft die zij leuk vindt? Maar dat dit nog niet concreet genoeg was om het BZV-avontuur af te zeggen? Maar dat ze wel met die jongen in haar hoofd loopt? En dit haar onbevangenheid nu in de weg zit? Waardoor zij nu wat ongeïnteresseerd overkomt? En dit in de loop of aan het eind tot uiting komt? Net als bij Peter. :mmm:

Of niet? 8-)


Dat denk ik ook de hele tijd, alsof ze er ff doorheen moet en dan weer verder kan.
Het kan ook nog zijn dat ze op vrouwen valt, op één of andere manier vind ik dat bij haar passen.
En wat ook prima zou zijn.
Lijkt me wel een lastige klus met iemand anders in beeld...
:S

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 18:19 #4194

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het zou ook opgedrongen kunnen zijn van: "Joh, doe ook een keer mee?"

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 20:20 #4196

Janien schreef :

Het kan ook nog zijn dat ze op vrouwen valt, op één of andere manier vind ik dat bij haar passen.
En wat ook prima zou zijn.


Op zich voorstelbaar dat deze gedachte bij je opkomt. Maar ik denk van niet. Ze lijkt me voldoende zelfbewust om daar dan al niet eerder voor uitgekomen te zijn.
Of het moet de verrassing zijn waar Yvon het eerder over had...

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 21:32 #4198

Aflevering 6.

Waar ik eerst mijn kaarten op Steven zette ga ik nu toch meer naar Erik. Annemiek gaf het ook al aan dat zij niet zoveel gespreksstof met hem had. Wil ik niet zeggen zij zo'n prater is maar Steven is vooral bescheiden. Misschien iets te bescheiden voor haar.
De interactie met Jelte is voor mijn gevoel helemaal ver te zoeken. Ik denk dat hij als eerste naar huis mag. Hoewel zij voor mijn gevoel hem boven Steven het voordeel van de twijfel mag geven.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 22:05 #4205

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Steeds meer verbazing hier over hoe het daar gaat.
Annemiek kondigt, na enig weerwoord, aan, dat zij gaat slapen, en loopt dan, op wat instructies na, zó weg...! :ohmy:
Het zal de montage wel zijn zullen we maar zeggen (misschien kwam er later nog iets, want dit was 1 scene)

Steven, de goeierd, komt de stal binnen met: koffie?!
Reactie: 'we zijn al klaar'. Huh? :euh:

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 22:46 #4231

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
...en de koffie was te sterk! Te sterk! Te Sterk dus.

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 22:51 #4233

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Haha ja :blink:

Inloggen om te reageren.

Annemiek 22 mrt 2020 22:51 #4234

Laura36 schreef : Steeds meer verbazing hier over hoe het daar gaat.
Annemiek kondigt, na enig weerwoord, aan, dat zij gaat slapen, en loopt dan, op wat instructies na, zó weg...! :ohmy:
Het zal de montage wel zijn zullen we maar zeggen (misschien kwam er later nog iets, want dit was 1 scene)

Steven, de goeierd, komt de stal binnen met: koffie?!
Reactie: 'we zijn al klaar'. Huh? :euh:


Ja, ik kan er ook weinig empathie ontdekken.
Het zou ook kunnen dat ze sociaal gewoon nog een beetje onhandig is... Zo veel levens ervaring heeft ze natuurlijk ook nog niet. Ze kijkt vaak stug en Eric ook... Ik denk nu ook dat Eric wel bij haar zou passen, al hoop ik nog steeds dat ze voor Jelte kiest. Volgens mij kan Jelte op z'n tijd tegen haar zeggen: doe eens lief! Steven vind ik een hele zachtaardige jongen; hem gun ik iemand die net zo'n goeierd is als hij zelf is. Die met haar hele ziel en zaligheid samen met hem naar elders in de wereld gaat om te helpen. Annemiek zal wel éénmaal meewillen, zoals ze in het 5-minuten gesprekje liet blijken, maar daar zal het waarschijnlijk dan bij blijven.

Inloggen om te reageren.