Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 03 sept 2019 14:54 #3540

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Haha, ja, hij lijkt op Louis de Funès. Ik had het niet opgemerkt, maar nu kan ik niet meer niet zien. :D

Inloggen om te reageren.

Geert 26 feb 2020 23:23 #3694

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
"Ga je dan ook zo schalks kijken?"
"hoe schalks?" "Nee ik ga niet flirten..." "Ja natuurlijk ga ik flirten"

Oh Louis toch :side:

Inloggen om te reageren.

Geert 27 feb 2020 09:38 #3701

Laura36 schreef : "Ga je dan ook zo schalks kijken?"


Schalks dat is eigenlijk wel een woord voor Het Vergeetwoordenboek dat iedere zaterdag op NPO1 behandeld wordt door Frits Spits in de Taalstaat...

Inloggen om te reageren.

Geert 01 mrt 2020 21:45 #3719

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hihi, ja :knipoog:

Hij heeft wel wat losgemaakt bij de vrouwen. Ze waren allemaal reuze enthousiast over hem - ook de laatste, die eigenlijk dacht dat ze ging afvallen!

Inloggen om te reageren.

Geert 01 mrt 2020 22:03 #3728

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Een paar vrouwen vangen een glimp op van Geert: "dat was 'em!" :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Geert 01 mrt 2020 22:44 #3734

Alie Kruik schreef : ...Geert mij aan doet denken... aan Louis de Funès....


Hier thuis werd hij vergeleken met Stef Bos...

Ik weet nog niet wat ik van hem vind. Die dames waren allemaal zo enthousiast over hem, maar dat "Ik zoek de wow-factor" en "Dat was wel een leuk mevrouwtje", daar word ik zo onrustig van... Het zal nog moeten groeien misschien.

Inloggen om te reageren.

Geert 02 mrt 2020 09:56 #3754

Meneer Solleveld gaat voor knap (wauw factor) en dat is meestal geen goed teken!

Inloggen om te reageren.

Geert 03 mrt 2020 11:06 #3791

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik kan er niets aan doen, alles aan de man staat me tegen. Maar dat geeft niet, hij heeft toch mooi 5 mevrouwtjes weten te verzamelen waar 'niks mis mee' is.

Inloggen om te reageren.

Geert 03 mrt 2020 12:33 #3793

Tja, als je op Louis de Fûnes lijkt, heb je toch iets met 'vrouwtjes '... maar dat hebben de meeste mannen wel, alleen de één laat het wat duidelijker blijken dan de ander... ;)
Hij heeft pretogen en afgezien van uiterlijke voorkeuren ( je mag zo je voorkeur hebben, die heb ik ook wb mannen ) lijkt hij me wel een toffe gast. Jaren voor een oude boer gewerkt en als dank een retro-toko erven, dat zegt wel iets over de mens die voor een oude(r) persoon zorgt c.q. de zaken waarneemt. Hij heeft kennelijk een gunfactor in dat opzicht,
anders erf je niet van iemand zomaar, van buiten de familie. Toch? En wie weet zien wij in de komende weken ook zijn binnenkantje meer. Ook dat zal wel wat haarscheurtjes en krassen hebben, een scheiding is niet niks ( hoewel geen ervaring daarmee ken ik genoeg mensen in mijn omgeving die toch wel deuken hebben opgelopen daardoor ) . Laten we toch even afwachten. Bij Marnix had ook iedereen zijn mening klaar en hij bleek ook een scheet van een boer.

We moeten even voor ogen houden dat wat de camera ons laat zien, niet altijd het totaalplaatje is van een persoon. ;)

Inloggen om te reageren.

Geert 03 mrt 2020 12:34 #3794

Maar om er één over te houden.... poeh!

Inloggen om te reageren.