Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 06 apr 2020 14:44 #4538

Geert gaat vast voor Vera, op lange termijn zou het met Angela veel beter werken denk ik. Vera wil nu graag gekozen worden en eenmaal de gekozene: 'is het hem toch niet..' .
Hopelijk verrast hij ons met Angela.. ;)

Inloggen om te reageren.

Geert 06 apr 2020 18:29 #4541

Als Geert voor Vera kiest maakt hij dezelfde fout als Geert-Jan door Betty weg te bonjouren! :hoor-je-nie en :zie-niks:

Inloggen om te reageren.

Geert 07 apr 2020 09:18 #4550

Hollie schreef : Als Geert voor Vera kiest maakt hij dezelfde fout als Geert-Jan door Betty weg te bonjouren! :hoor-je-nie en :zie-niks:

Die snap ik niet Hollie. Betty ging zelf weg omdat zij geen toekomst zag tussen haarzelf en Geert Jan...

Inloggen om te reageren.

Geert 07 apr 2020 09:50 #4556

Beide boeren zitten straks zonder vrouw... het kan kort en iets langer duren... Geert-Jan had haar ook weggestuurd zo zei hij tegen zijn overgebleven dames!

Inloggen om te reageren.

Geert 07 apr 2020 10:00 #4558

Hollie schreef : Beide boeren zitten straks zonder vrouw... het kan kort en iets langer duren... Geert-Jan had haar ook weggestuurd zo zei hij tegen zijn overgebleven dames!

O, oké, ja dat is waar, dat zei hij inderdaad. Maar of dat waarheid was? Even daarvoor zei hij in paniek, dat hij geen idee had wie hij weg moest sturen, teleur moest stellen. Nu Betty zelf weg ging, hoefde hij geen knoop door te hakken, dat had Betty voor hem gedaan.
Als Geert voor Vera kiest, dan denk ik dat je gelijk krijgt dat het geen lange relatie zal worden.

Inloggen om te reageren.

Geert 08 apr 2020 13:39 #4564

Ik denk dat hij voor Vera kiest omdat hij wat wil snoepen, maar daar kun je geen relatie op bouwen. De rest past totaal niet bij hem. Ze is veel te druk, denkt over veel dingen heel anders. Dat gaat op de langere termijn niet werken. Waarschijnlijk is hij in 't verleden ook met dergelijke types geweest, want 'het oog wil ook wat', maar uiteindelijk is hij nog alleen. Dan zou je toch eens goed na moeten gaan denken.

We zien hem trouwens maar weinig werken he? Valt me op.

Inloggen om te reageren.

Geert 08 apr 2020 23:37 #4572

Klompendanseres schreef :
We zien hem trouwens maar weinig werken he? Valt me op.


Dat doe je alleen als je witlofpennen teelt. :cool:

Inloggen om te reageren.

Geert 09 apr 2020 03:32 #4575

Klompendanseres schreef : Ik denk dat hij voor Vera kiest omdat hij wat wil snoepen, maar daar kun je geen relatie op bouwen. De rest past totaal niet bij hem. Ze is veel te druk, denkt over veel dingen heel anders. Dat gaat op de langere termijn niet werken. Waarschijnlijk is hij in 't verleden ook met dergelijke types geweest, want 'het oog wil ook wat', maar uiteindelijk is hij nog alleen. Dan zou je toch eens goed na moeten gaan denken.

We zien hem trouwens maar weinig werken he? Valt me op.


Precies..zelfde cirkeltje..

Inloggen om te reageren.

Geert 09 apr 2020 14:10 #4584

Boer Geert is blijkbaar een herenboer met genoeg personeel. :mmm:

Inloggen om te reageren.

Geert 09 apr 2020 23:37 #4593

Hij doet toch alleen opfokvee? Melken hoeft hij dan niet. Dat scheelt al best wat arbeid.

Inloggen om te reageren.