Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 10 apr 2020 12:58 #4601

Geert eet van alle beschikbare wallen, maar kiest alsnog voor Angela. Is ook een soort van "Melken" maar dan anders! :euh: :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Geert 12 apr 2020 22:19 #4624

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Grappig en leuk dat Vera en Angela er hetzelfde instaan: ze zouden geen vriendinnen zijn, maar ze kunnen hier goed met elkaar opschieten.

Vindt Geert ook prettig: "Tussen hen gaat het prima. Geen wrijvingen, geen kwaaie gezichten..."

:)

Inloggen om te reageren.

Geert 12 apr 2020 23:06 #4632

  • Ytsk3n
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zag ik dat nu echt in de preview, wil er iemand weg?

Angela.... die inziet dat haar gevoelens (nog) niet beantwoord worden?

Of Vera, die inziet dat Angela veel sterkere gevoelens heeft eenden zij en daarom vertrekt zodat de andere 2 de kans krijgen om te zien wat er kan groeien?

Op basis van de laatste 2 afleveringen hoop ik het laatste. Vera is bij mij wel in een veel positiever daglicht komen te staan.

Inloggen om te reageren.

Geert 12 apr 2020 23:56 #4637

Ytsk3n schreef : Zag ik dat nu echt in de preview, wil er iemand weg?

Angela.... die inziet dat haar gevoelens (nog) niet beantwoord worden?

Of Vera, die inziet dat Angela veel sterkere gevoelens heeft eenden zij en daarom vertrekt zodat de andere 2 de kans krijgen om te zien wat er kan groeien?

Op basis van de laatste 2 afleveringen hoop ik het laatste. Vera is bij mij wel in een veel positiever daglicht komen te staan.

Het ging wel heel vlug, dat stukje: maar wel een echte cliffhanger! Een hele week de tijd om te speculeren wie er weg gaat en waarom zij weggaat...

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 09:40 #4642

Geert gaat voor Angela en Vera verlaat het boeren toneel.

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 13:03 #4660

Hollie schreef : Geert gaat voor Angela en Vera verlaat het boeren toneel.


Denk het ook, wel top dat Vera in staat is eerlijk te zijn over haar twijfels en daarmee bewust Angela en Geert de ruimte bied. Vind het echt top van haar, verraste ze mij i.i.g. echt mee. Geert wil Vera, daar ben ik 100% van overtuigd als ik in mijn glazen bol kijk :whistle: maar Geert voelt ook aan dat het allemaal wat wisselvallig blijft en dat het met Angela wat meer stabiel zal zijn. Ik zou me in haar schoenen geen eerste keuze voelen, maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke relatie kan worden.

Geert gaf naar Vera wél aan: 'ik zou het wel leuk vinden als je blijft' met Angela bleef hij op de vlakte toen ze naar zijn standpunt zocht. Eigenlijk zou Angela iets meer 'hard to get' mogen spelen, daar valt hij op. Spelen, teasen..enz..
Zegt alweer, mijn glazen bol. Die blijft maar kletsen. :D

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 14:38 #4666

Geert wil snoepen, en dat wil hij met/van Vera. Maar ik denk niet dat zij op de langere termijn goed bij hem past. Hij is te nuchter voor haar zweverige gedoe, maarja.... 'het oog wil ook wat'.... maar met het oog ga je geen goede gesprekken voeren en het nog jaren uitzingen samen denk ik dan.

Angela zou beter bij hem passen, maar ik denk dat zij zelf gaat vertrekken, en dat Vera dan ook gaat want zij heeft die gevoelens helemaal niet.

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 15:22 #4671

Dan eindigt voor Yvon BzV langzaam maar zeker in een ware nachtmerrie. :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 17:12 #4683

Klompendanseres schreef : Geert wil snoepen, en dat wil hij met/van Vera. Maar ik denk niet dat zij op de langere termijn goed bij hem past. Hij is te nuchter voor haar zweverige gedoe, maarja.... 'het oog wil ook wat'.... maar met het oog ga je geen goede gesprekken voeren en het nog jaren uitzingen samen denk ik dan.

Angela zou beter bij hem passen, maar ik denk dat zij zelf gaat vertrekken, en dat Vera dan ook gaat want zij heeft die gevoelens helemaal niet.


Helemaal mee eens.
Moet ook best lachen om Vera die 'om haar innerlijk gewaardeerd wil worden' en er vervolgens alles aan doet om een zo strak mogelijk silhouette te creëren. Ik lig echt in een deuk als ze dat zegt.
Maar eerlijk is eerlijk ik heb ook hele leuke dingen aan haar ontdekt, ik denk ook dat ze Angela de ruimte gaat geven omdat Geert het niet voor haar is.

Inloggen om te reageren.

Geert 13 apr 2020 17:15 #4684

Hollie schreef : Dan eindigt voor Yvon BzV langzaam maar zeker in een ware nachtmerrie. :woohoo:


Alles bij elkaar krijgt ze best een leuk seizoen, een en ander trekt nog wel wat bij vermoed ik.



Annemiek toch op citytrip met Erik en ze vinden voorlopig geluk in latten tot en kijken later verder.
Geert-Jan die even pech heeft maar dan toch gelukkig wordt met een eerdere briefschrijfster.
Geert met Angela.
Bastiaan met Elise (denk ik toch)
Jan met..ehh.. ik kan het niet..mijn systeem schakelt uit als het over Jan gaat..

Al met al best een aardige score toch?

:thumbs-up:

Inloggen om te reageren.