Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 21 apr 2020 18:56 #4896

Daar scoor je wel een punt mee!

Inloggen om te reageren.

Geert 21 apr 2020 22:10 #4898

Hollie schreef :
Wie zegt dat dan? Het woord "verleid" is voor Vera een levensbeschouwing, hahaha!


Zeg dat wel, de lol van het verleiden..tot daar en niet verder :zip:

Inloggen om te reageren.

Geert 22 apr 2020 11:22 #4907

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat ik zo bijzonder vind, in het filmpje met haar terugblik vertelt Vera dat ze de diepgang zo miste, en dat als Geert die ook had gewild, hij daarnaar had moeten handelen. Maar van wat er in de uitzendingen te zien was (en dat is natuurlijk niet alles) zag ik Vera zelf vooral lachen, grapjes maken, seksuele toespelingen maken. En ook weinig aanzet geven tot diepgang. “Wat je zaait, zul je oogsten” zegt ze zelf...

Inloggen om te reageren.

Geert 22 apr 2020 11:56 #4909

Cee schreef : Wat ik zo bijzonder vind, in het filmpje met haar terugblik vertelt Vera dat ze de diepgang zo miste, en dat als Geert die ook had gewild, hij daarnaar had moeten handelen. Maar van wat er in de uitzendingen te zien was (en dat is natuurlijk niet alles) zag ik Vera zelf vooral lachen, grapjes maken, seksuele toespelingen maken. En ook weinig aanzet geven tot diepgang. “Wat je zaait, zul je oogsten” zegt ze zelf...

Volgens mij is het woord van dit seizoen BzV: diepgang, geen diepgang bij de ander vinden. Ik heb het nu al zo vaak bij de afvallers voorbij horen komen.

Inloggen om te reageren.

Geert 22 apr 2020 13:24 #4910

... en voor sommige dames/heren en kijkers was het een afgang! :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Geert 22 apr 2020 14:12 #4917

Cee schreef : Wat ik zo bijzonder vind, in het filmpje met haar terugblik vertelt Vera dat ze de diepgang zo miste, en dat als Geert die ook had gewild, hij daarnaar had moeten handelen. Maar van wat er in de uitzendingen te zien was (en dat is natuurlijk niet alles) zag ik Vera zelf vooral lachen, grapjes maken, seksuele toespelingen maken. En ook weinig aanzet geven tot diepgang. “Wat je zaait, zul je oogsten” zegt ze zelf...


Met je eens hoor.
Ik herinner me Vera nu als de dame die heupwiegend in veel te strakke en niets verhullende kleding toch echt om haar innerlijk gewaardeerd wil worden en verbaasd is als een man vooral op die heupen reageert.

Lichtpuntje is dat ze nu waarschijnlijk zelf ook baalt als ze het terug ziet.
Alles wordt uitvergroot op tv, waarschijnlijk ben ik zelf ook vol tegenstrijdigheden.
Het is altijd makkelijk om naar een ander te kijken.
Heb we bewondering voor het feit dat de dames,heren, boeren en boerinnen dit allemaal durven.

Inloggen om te reageren.

Geert 23 apr 2020 22:43 #4923

Angela over Geert:

'we hebben braaf apart geslapen, maar wel even gezoend'

www.nu.nl/280377/video/angela-verklapt-e...-met-boer-geert.html

Inloggen om te reageren.

Geert 24 apr 2020 13:29 #4927

Wat zijn ze toch braaf... op 1.5 meter, hahaha :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Geert 26 apr 2020 21:44 #4941

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Janien schreef : Angela over Geert:

'we hebben braaf apart geslapen, maar wel even gezoend'

www.nu.nl/280377/video/angela-verklapt-e...-met-boer-geert.html


"Dus.." :)

Inloggen om te reageren.

Geert 26 apr 2020 21:46 #4943

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
"Nee, ik maak me nergens druk om", zei Geert, al wiebelend met zijn voet... :knipoog:

Inloggen om te reageren.