Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 16 mrt 2020 10:58 #4102

Vera: "Dus je bent wel heel rijk!" :huh: Deze dame is veel te druk voor Geert en mag als eerste naar huis!

Inloggen om te reageren.

Geert 16 mrt 2020 12:53 #4104

Hollie schreef : Vera: "Dus je bent wel heel rijk!" :huh: /quote]




:huh: :ohmy: :(

Inloggen om te reageren.

Geert 16 mrt 2020 14:36 #4107

Ik kan er ook niets aan doen :mmm:

Inloggen om te reageren.

Geert 16 mrt 2020 21:04 #4123

Angela had qua kleding in ieder geval wel de wow-factor. :woohoo:

Maar dat mag natuurlijk niet leidend zijn. :cheese: :whistling:

Inloggen om te reageren.

Geert 17 mrt 2020 10:06 #4146

Vind ik ook, maar Vera zit op zijn huid... het ligt dus aan Geert op wie hij valt en wie hij wegstuurt.

Inloggen om te reageren.

Geert 17 mrt 2020 13:36 #4153

Ik denk dat hij qua uiterlijk wel op Vera valt, maar dat ze te druk voor hem is.

Wel fijn dat deze boer van plan is lekker lol te maken. Zware gesprekken komen nog wel.

Inloggen om te reageren.

Geert 17 mrt 2020 16:04 #4159

Angela is toch meer vrouw en kijkt de kat uit de boom!

Inloggen om te reageren.

Geert 17 mrt 2020 17:18 #4163

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
pfff, die dame met die camel-toe broek aan... Geert vindt het nu allemaal nog wel lachwekkend volgens mij dat die hem zo ongelofelijk desperaat probeert op te gei..en. Bovendien was ze iets te gretig bij het zien van de grootte van de boerderij van Geert zijn ouders... Geeft ook te denken. De andere dames zijn me niet heel erg opgevallen, maar ik hoop dat dat juist bij Geert wel het geval is geweest, want... alles beter dan...

Inloggen om te reageren.

Geert 18 mrt 2020 11:22 #4172

Sam schreef : pfff, die dame met die camel-toe broek aan... Geert vindt het nu allemaal nog wel lachwekkend volgens mij dat die hem zo ongelofelijk desperaat probeert op te gei..en. Bovendien was ze iets te gretig bij het zien van de grootte van de boerderij van Geert zijn ouders... Geeft ook te denken. De andere dames zijn me niet heel erg opgevallen, maar ik hoop dat dat juist bij Geert wel het geval is geweest, want... alles beter dan...

Hahaha, ik heb toch echt op moeten zoeken wat in hemelsnaam een camel-toe broek is... In eerste instantie zag ik het nog niet... Jaja, ooit was ik natuurlijk blond... Maar het kwartje is gevallen hoor. Hahaha, nu zal mijn oog er ook wel op blijven vallen... Je wordt bedankt! Hahaha.

Inloggen om te reageren.

Geert 18 mrt 2020 14:16 #4177

Jeans zijn doorgaans toch niet zo dun van stof om het camel-toe-type te kunnen zijn? :cool:

Inloggen om te reageren.