Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 18 mrt 2020 19:48 #4178

Het is me niet opgevallen... :mmm: , maar na het zien van de laatste aflevering tijdens het gesprek over het ouderlijk huis waar Vera zegt na 20.00 : "Jij bent dus een rijk man!" wordt alles duidelijk! Overigens lijkt het mij dat dit niet echt lekker zit :P ;) :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 17:29 #4192

Bakkertje1960 schreef :

Sam schreef : pfff, die dame met die camel-toe broek aan... Geert vindt het nu allemaal nog wel lachwekkend volgens mij dat die hem zo ongelofelijk desperaat probeert op te gei..en. Bovendien was ze iets te gretig bij het zien van de grootte van de boerderij van Geert zijn ouders... Geeft ook te denken. De andere dames zijn me niet heel erg opgevallen, maar ik hoop dat dat juist bij Geert wel het geval is geweest, want... alles beter dan...

Hahaha, ik heb toch echt op moeten zoeken wat in hemelsnaam een camel-toe broek is... In eerste instantie zag ik het nog niet... Jaja, ooit was ik natuurlijk blond... Maar het kwartje is gevallen hoor. Hahaha, nu zal mijn oog er ook wel op blijven vallen... Je wordt bedankt! Hahaha.


:euh: :woohoo: :D :D

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 21:48 #4199

Aflevering 6:

Geert pakt het wel handig aan door de dames even apart naar hun mening te vragen. Neemt even de leiding in het gesprek en zo. Dan krijgt hij er wel meer duidelijkheid in.
Vera mag denk ik als eerste haar koffer pakken. Geert heeft geen zin in ellenlange discussies of koeien wel of niet 'productiemachines' zijn.

Maar man, op die bank van hem kun je toch voor geen meter zitten? Als ik het zie krijg ik het al in m'n rug. ;)

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 21:59 #4203

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Camel-toe broek of niet, Vera is er wel een kei in om voor te doen hoe ze flirterig naar iemand zou kunnen doen
"Hoe?"

Schitterend, haha :)

(achterliggende vraag was of hij jaloers was)

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 22:15 #4210

Laura36 schreef : Camel-toe broek of niet, Vera is er wel een kei in om voor te doen hoe ze flirterig naar iemand zou kunnen doen
"Hoe?"

Schitterend, haha :)

(achterliggende vraag was of hij jaloers was)


Hij zal niet meteen jaloers zijn maar als het meer dan eens voorkomt denk ik wel dat hij het vervelend gaat vinden. Een geintje is één keer leuk.

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 22:16 #4211

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hij was meteen zó onrustig bezig op die bank, dat ik meteen denk dat je gelijk hebt! ;)

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 22:52 #4236

De Funès was mooi zakelijk bezig! Interview vragen waarvan de kool ging schieten!

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 22:55 #4238

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Jaa, goede aanpak: gewoon direct vragen :thumbs-up: Zelfs Vera werd er verlegen van :)

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 22:55 #4239

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Dat vond ik het leukste moment van de uitzending! Het antwoord van Geert dat haar "slachtoffer" er zelf snel vandoor zou gaan.:D Mag hem tot nu toe wel die Geert.:duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Geert 22 mrt 2020 23:16 #4250

Ik vroeg mij af wat Vera dan wél had meegenomen in haar reistas: geen laarzen, geen pyjama, geen tandenborstel... Oh, ja, die werd er ineens zo ergens tussenuit gevist...

Inloggen om te reageren.