Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 23 mrt 2020 10:57 #4278

Taurus schreef : Aflevering 6:
Geert pakt het wel handig aan door de dames even apart naar hun mening te vragen. Neemt even de leiding in het gesprek en zo. Dan krijgt hij er wel meer duidelijkheid in.


Deed ie wel goed, hij laat ze nog wel een beetje zwemmen, maar volgende week zal dat wel veranderen.
Vind die Geert wel steeds leuker, aan zijn opmerkingen is te horen dat hem niet veel ontgaat.

Die opmerking van Vera in het ouderlijk huis toen ze in de oude stoel ging zitten: '..ik pas hier wel, ook een beetje stoffig type..' :euh: :D

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 12:42 #4285

Had ze nou echt perongelukexpres geen pyjama meegenomen? Giebeldegiebeldrukdrukdruk.... Ik denk dat 't 'm toch niet wordt, Vera, hoe mooi Geert je ook vindt. Denk niet dat je past. Vond 't ook niet netjes dat ze meteen in die stoel neerplofte in zijn ouderlijk huis.

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 13:13 #4294

Dat gedrag van Vera zal Geert hopelijk snel tegenstaan.

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 13:18 #4295

Janien schreef :

Taurus schreef : Aflevering 6:
Geert pakt het wel handig aan door de dames even apart naar hun mening te vragen. Neemt even de leiding in het gesprek en zo. Dan krijgt hij er wel meer duidelijkheid in.


Deed ie wel goed, hij laat ze nog wel een beetje zwemmen, maar volgende week zal dat wel veranderen.
Vind die Geert wel steeds leuker, aan zijn opmerkingen is te horen dat hem niet veel ontgaat.

Die opmerking van Vera in het ouderlijk huis toen ze in de oude stoel ging zitten: '..ik pas hier wel, ook een beetje stoffig type..' :euh: :D


Nou , zoveel stof zit er niet bij want 'alles was wat gekrompen aan haar ' ........volgens Geert :euh: :D

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 13:21 #4298

:) :duim-omhoog :zie-niks:

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 15:24 #4306

Zilte Deerne schreef :

Janien schreef :

Taurus schreef : Aflevering 6:
Geert pakt het wel handig aan door de dames even apart naar hun mening te vragen. Neemt even de leiding in het gesprek en zo. Dan krijgt hij er wel meer duidelijkheid in.


Deed ie wel goed, hij laat ze nog wel een beetje zwemmen, maar volgende week zal dat wel veranderen.
Vind die Geert wel steeds leuker, aan zijn opmerkingen is te horen dat hem niet veel ontgaat.

Die opmerking van Vera in het ouderlijk huis toen ze in de oude stoel ging zitten: '..ik pas hier wel, ook een beetje stoffig type..' :euh: :D


Nou , zoveel stof zit er niet bij want 'alles was wat gekrompen aan haar ' ........volgens Geert :euh: :D


:D :D :D

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 18:31 #4311

:D :P :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 21:38 #4319

Ik denk dat ik het wel weet bij Geert. Vera is te druk en gaat moeilijke discussies beginnen over met name de veehouderij. Valt af. Angela vind ik wat te bescheiden en is misschien ook wel te lief. Valt ook af. Esther heeft denk ik de juiste mix om Geert aan te kunnen en voldoende wauw-factor. In ieder geval de citytrip.

Inloggen om te reageren.

Geert 23 mrt 2020 21:55 #4321

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef :

Sam schreef : pfff, die dame met die camel-toe broek aan... Geert vindt het nu allemaal nog wel lachwekkend volgens mij dat die hem zo ongelofelijk desperaat probeert op te gei..en. Bovendien was ze iets te gretig bij het zien van de grootte van de boerderij van Geert zijn ouders... Geeft ook te denken. De andere dames zijn me niet heel erg opgevallen, maar ik hoop dat dat juist bij Geert wel het geval is geweest, want... alles beter dan...

Hahaha, ik heb toch echt op moeten zoeken wat in hemelsnaam een camel-toe broek is... In eerste instantie zag ik het nog niet... Jaja, ooit was ik natuurlijk blond... Maar het kwartje is gevallen hoor. Hahaha, nu zal mijn oog er ook wel op blijven vallen... Je wordt bedankt! Hahaha.


:D hahhah sorry! bij haar kon je er ook moeilijk omheen kijken... :duim-omlaag
ik hoop dat ze als eerst naar huis gaat. Ik vind haar niet bij Geert passen. Degene die hij als eerste even polste in de stal hoe of ze hem vond, vind ik tot nu toe het best passen.

Inloggen om te reageren.

Geert 24 mrt 2020 00:21 #4325

Ik heb nu in verschillende stukjes gelezen dat Vera in een stoel in het ouderlijk huis van Geert neerplofte. Maar zijn ze niet in de keuken en woonkamer van de overleden bevriende boer waar Geert de boerderij van geërfd heeft? Ze komen met de auto aan, terwijl het ouderlijk huis vanuit een raam in zijn eigen woning te zien was...

Inloggen om te reageren.