Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert 29 mrt 2020 21:47 #4375

Geert feest graag... een Brabantse eigenschap die bij Vera past... en Geert trapt er wellicht in als zij zich aanbied.:hoor-je-nie :euh:

Inloggen om te reageren.

Geert 29 mrt 2020 23:13 #4392

Geert kan goed uitgaan zegt hij. Best een kanshebber op corona dan... Hoe zou hij hier doorheen komen of gekomen zijn?...

Inloggen om te reageren.

Geert 29 mrt 2020 23:16 #4393

De buurman belde of er iets aan de hand was. Nee hoor, Vera was aan het zingen. O, voor het zingen de kerk uit? Waarbij hij met een schuin oog naar het camerateam keek...

Waarom keek hij met een schuin oog naar het camerateam? Stond daar een geluids- of cameravrouw een beetje onpasselijk te worden? :raar: :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 09:53 #4396

Hij betrapte zichzelf op zijn dubbelzinnige uitspraak en dacht meteen deze opname moet opnieuw!

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 09:55 #4398

Angela en Geert... ik schat in dat die twee een klik hebben, al was het maar dat ze allebei een peuk opstaken :sick: ( en volgens mij rookt Vera niet, althans is nog niet opgevallen , met haar levensvisie lijkt ze me trouwens ook een niet-rookster maar ik kan mij vergissen )

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 10:00 #4401

Zingen kan ze ook al niet.... vals, vals en nog meer vals.

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 12:18 #4413

Ja, dat samen buiten roken daar dacht ik ook van dat het in het voordeel van Angela was... (Alhoewel je er ook aan went als de een wel en de ander niet rookt.)
Wat mij bij dit stukje opviel was dat Geert toch een beetje uit de school klapte naar Angela over Vera; dat de laatste een ongeleid projectiel zou zijn... Het leek erop dat ze beiden niet in de gaten hadden dat óók dit werd gefilmd en opgenomen. Helemaal netjes is het natuurlijk niet om met de ene deelnemer over de anderen te praten. Hij had het net ook over Esther gehad met Angela waarom zij niet paste bij hem... Ik heb het idee dat Angela de match is waar hij op hoopte: samen buiten roken, samen op de bank onder een dekentje, samen lachen om ondeugende filmpjes...

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 12:32 #4415

Ja, dat gevoel kreeg ik ook Bakkertje, de één werd al meer dichterbij 'getrokken ' dan de ander.

Wat lief dat Vera ging koken, en erbij zingen is toch ook leuk, geeft wel een vrolijke touch er aan - vals of niet - Beter vals zingen dan vals zijn ... ;)

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 12:43 #4418

Zilte Deerne schreef : Ja, dat gevoel kreeg ik ook Bakkertje, de één werd al meer dichterbij 'getrokken ' dan de ander.

Wat lief dat Vera ging koken, en erbij zingen is toch ook leuk, geeft wel een vrolijke touch er aan - vals of niet - Beter vals zingen dan vals zijn ... ;)

Hahaha, zo is het!

Inloggen om te reageren.

Geert 30 mrt 2020 12:45 #4419

O ja, hoorde jullie ook dat Yvon met Geert een beetje met een Brabantse tongval tegen hem sprak... Leuk!!!

Inloggen om te reageren.