Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 19 apr 2020 21:46 #4785

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Kennelijk is het voor Bastiaan wel lastig inschatten hoe het voor hun is, aangezien hij nogal verbaasd reageert als Elise zegt: "Voor ons is het anders, wij zitten continu in spanning". -"Meen je dat?"

:huh:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 19 apr 2020 22:10 #4793

Laura36 schreef :

Janien schreef : (...) Ik heb niet de indruk dat hij echt verwacht dat zijn potje klaar staat, maar ja als het er staat...dan is dat wel lekker natuurlijk. Wie zou dat niet waarderen?


Als ze maar wel het vet eraf giet... :knipoog:


:zie-niks: :D

Na vanavond, niks wijzer geworden.
Bastiaan lijkt de meeste spanning bij Milou te voelen, maar Elise is veilig, ojee ojee wat gaat dit brengen?

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 19 apr 2020 22:18 #4798

Bakkertje1960 schreef : Nou deze aflevering heeft niet echt duidelijkheid gegeven...
Als Bastiaan zijn gevoel volgt dan wordt het Milou: zeker ook een goede combi. Hier zal het misschien af en toe heel erg knetteren, maar er is een wederzijdse spanning...


Er is zeker sprake van spanning, maar dat komt ook omdat Milou goed kan flirten, waar Bastiaan erg gevoelig voor is.

Ik begin me echter af te vragen of dit geen patroon voor hem is. Hij gaat voor de spanning, de verliefdheid, maar verliefdheid is na hoogstens een jaar voorbij. Idealiter heb je tegen die tijd een band opgebouwd en is het echte liefde geworden, maar dan moet je die band wel opbouwen. En elkaar weinig zien cq niet echt deel uitmaken van elkaars leven helpt daar niet bij. Er is een reden dat Bastiaan geen lange afstandsrelatie meer wilde...

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 19 apr 2020 22:26 #4801

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Janien schreef :

Laura36 schreef :

Janien schreef : (...) Ik heb niet de indruk dat hij echt verwacht dat zijn potje klaar staat, maar ja als het er staat...dan is dat wel lekker natuurlijk. Wie zou dat niet waarderen?


Als ze maar wel het vet eraf giet... :knipoog:


:zie-niks: :D

Na vanavond, niks wijzer geworden.
Bastiaan lijkt de meeste spanning bij Milou te voelen, maar Elise is veilig, ojee ojee wat gaat dit brengen?


Dit kan echt nog alle kanten op hè? Milou twijfelt wel erg aan of ze dit leven wel wil -en terecht, want inderdaad kan de boer niet verhuizen- maar tegelijkertijd vindt ze hem wel heel leuk.
Elise voelde zich eerst zeker, maar zit nu weer in de twijfel.
Hoe nu?

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 19 apr 2020 22:30 #4804

Ytsken schreef :

Bakkertje1960 schreef : Nou deze aflevering heeft niet echt duidelijkheid gegeven...
Als Bastiaan zijn gevoel volgt dan wordt het Milou: zeker ook een goede combi. Hier zal het misschien af en toe heel erg knetteren, maar er is een wederzijdse spanning...


Er is zeker sprake van spanning, maar dat komt ook omdat Milou goed kan flirten, waar Bastiaan erg gevoelig voor is.

Ik begin me echter af te vragen of dit geen patroon voor hem is. Hij gaat voor de spanning, de verliefdheid, maar verliefdheid is na hoogstens een jaar voorbij. Idealiter heb je tegen die tijd een band opgebouwd en is het echte liefde geworden, maar dan moet je die band wel opbouwen. En elkaar weinig zien cq niet echt deel uitmaken van elkaars leven helpt daar niet bij. Er is een reden dat Bastiaan geen lange afstandsrelatie meer wilde...


Is idd een beetje de tegenstrijdigheid die in hem lijkt te leven. Spanning willen, ondanks dat je weet dat dat niet langdurig zou kunnen zijn. Vind het best wel piemelgedrag hoor.. dat levert meestal niks serieus op en ondertussen gaat serieus aan je voorbij. En dan wel roepen dat je dat wilt...amai...

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 20 apr 2020 00:11 #4815

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Haha piemelgedrag, netjes omschreven :) maar idd, met Milou kiest hij voor de kriebels en vooral meer onzekerheid of de dame wel kan wennen in Zeeland. Terwijl je dat niet wil... Grote vraag hier is dan ook, zijn er zonder Milou in de buurt dan wel kriebels voor Elise?

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 20 apr 2020 09:57 #4827

Milou trekt net als zovelen zelf de stekker eruit en keert huiswaarts.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 20 apr 2020 20:36 #4864

Vlaflipje schreef : Haha piemelgedrag, netjes omschreven :) maar idd, met Milou kiest hij voor de kriebels en vooral meer onzekerheid of de dame wel kan wennen in Zeeland. Terwijl je dat niet wil... Grote vraag hier is dan ook, zijn er zonder Milou in de buurt dan wel kriebels voor Elise?


Vraag ik me nu ook af, al leek het er wel even te zijn.
Ws flirte Elise toen meer?
Al met al mag Bastiaan zélf wel eens een beetje meer flirten en aandacht geven.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 20 apr 2020 20:38 #4866

Janien schreef :

Vlaflipje schreef : Haha piemelgedrag, netjes omschreven :) maar idd, met Milou kiest hij voor de kriebels en vooral meer onzekerheid of de dame wel kan wennen in Zeeland. Terwijl je dat niet wil... Grote vraag hier is dan ook, zijn er zonder Milou in de buurt dan wel kriebels voor Elise?


Vraag ik me nu ook af, al leek het er wel even te zijn.
Ws flirte Elise toen meer?
Al met al mag Bastiaan zélf wel eens een beetje meer flirten en aandacht geven.


Het is net een kameleon. Wie flirt krijgt zijn aandacht. Hij lijkt het allemaal niet zo te doorzien.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 20 apr 2020 21:27 #4872

Sylvi schreef :

Janien schreef : Vraag ik me nu ook af, al leek het er wel even te zijn.
Ws flirte Elise toen meer?
Al met al mag Bastiaan zélf wel eens een beetje meer flirten en aandacht geven.


Het is net een kameleon. Wie flirt krijgt zijn aandacht. Hij lijkt het allemaal niet zo te doorzien.


Elise's gedrag is niet veranderd, maar Milou's gedrag wel. In de eerste dagen was ze heel kritisch en wou ze weten wat hij precies verwachtte: moest ze al haar schepen verbranden en meteen op de boerderij gaan wonen? Zij en Madeleen waren een stuk kritischer dan Elise. En ja, dan gaat Bastiaan meer tijd aan Elise besteden om haar beter te leren kennen.

Na het 1ste keuzemoment ging Milou zich opeens heel anders gedragen: ze stelde geinteresseerde vragen over de boerderij en ging echt flirten. En Bastiaan's reactie hierop is net zo voorspelbaar.

Inloggen om te reageren.