Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 21 apr 2020 15:21 #4889

Bakkertje1960 schreef :

Klompendanseres schreef : Dus nu zegt hij dus gewoon dat zij binnen een half jaar moet verhuizen, en dat ze dat nu al moet gaan 'vastleggen', wil hij voor haar kiezen? Beetje raar he? Als hij werkelijk geen lange afstandsrelatie meer wil had hij haar niet moeten uitnodigen, want zij woont in het buitenland en dat zal dan zeker de eerste tijd wel zo zijn. Als een jaartje al te lang is voor hem....?

Vastleggen? Dáár wordt hier in dit filmpje toch niet over gesproken? Ik hoor en zie het toch anders volgens mij...


Nee, maar hij zegt wel dat hij er geen zin in heeft om een lange afstandsrelatie te hebben, want 'dan ben je zo weer een half jaar of een jaar verder'. Dus eigenlijk moet ze nu al beloven dat ze binnen een half jaar bij hem intrekt, want hij vindt die afstand te ver.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 21 apr 2020 18:51 #4893

Komt op het zelfde neer!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 21 apr 2020 22:28 #4902

Hollie schreef : Komt op het zelfde neer!


Precies, blijft piemelgedrag, korte termijn..ehh alles... :silly:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 22 apr 2020 11:12 #4906

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
‘Piemelgedrag’ vat het uitstekend samen :D

Self-absorbed, hij staat wel erg weinig stil bij hoe dit voor ‘zijn’ dames is allemaal. Weet niet of dat onhandigheid is, of dat hij ook echt geen compromissen wil sluiten. Dat kan ook natuurlijk, dat hij denkt, als het niet precies gaat zoals ik wil, dan liever niet. En dat hij daar zelf uiteindelijk best vrede mee heeft.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 22 apr 2020 13:38 #4912

Hij is gek op flirtende dames en dat is voor een goede relatie niet echt een stevige basis... stoppen met die man en vluchten!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 26 apr 2020 21:48 #4945

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hij gaat toch zijn hart achterna, kiest zelf niet de makkelijkste weg :mmm:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 27 apr 2020 14:03 #4964

Ik ben echt benieuwd, zelf was ik fan van Elise, zowieso hoe ze het opneemt, een topper.
Hopelijk vinden Bastiaan en Milou ook het geluk, zie wel wat complexiteiten, maar de tijd zal het leren.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 27 apr 2020 21:28 #4970

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja, hoe leuk ik Elise ook vind, ik denk toch dat Bastiaan de goede keuze gemaakt heeft. Er was gewoon meer vuurwerk tussen milou en hem. Wat niet wegneemt dat ik niet verwacht dat het een eind goed al goed sprookje tussen die twee gaat worden. lichamelijke aantrekkingskracht is 1 ding, maar daarmee ben je er nog niet... Om een relatie op te bouwen is er meer nodig dan dat alleen. Ik ben bang dat Milou haar hartje gebroken gaat worden en dat gun ik haar niet!

Dan Elise, dat was toch wel mijn favorietje deze bzv serie. wat een fijne meid! Knap, lief, zorgzaam, humor, t hele pakketje. Maar eigenlijk ben ik blij dat ze niet Sebastiaans uitverkorene is geworden, ik gun haar nog heel wat beters, zo fantastisch vond ik die hele sebastiaan niet, in verhouding was zij ook veel knapper dan hem! (trouwens Milou ook!). Ik weet zeker dat er nog een veel betere kerel op haar pad zal komen! Er zullen vast en zeker bakken met postzakken vol brieven bij de BZV redactie binnenstromen voor deze dame!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 27 apr 2020 22:10 #4974

Sam schreef : Om een relatie op te bouwen is er meer nodig dan dat alleen. Ik ben bang dat Milou haar hartje gebroken gaat worden en dat gun ik haar niet!


Hier ben ik ook bang voor. Toen ik die promo voor volgende week zag dacht ik: "Ok, Bastiaan. Als jij verwacht dat zij zo snel haar schepen achter zich verbrandt, dan mag jij daar ook wel iets voor in de plaats bieden. Oftewel: ga niet samenwonen maar trouw meteen, en in gemeenschap van goederen natuurlijk. " ;)

Sam schreef : Ik weet zeker dat er nog een veel betere kerel op haar pad zal komen!


Zo te lezen is dat al het geval: www.telegraaf.nl/entertainment/213639128...kt-vrouw-is-verliefd

En ik vind het heel leuk dat ze opmerkt dat haar nieuwe vriend haar veel aandacht geeft. :)

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 28 apr 2020 14:13 #4978

Ik vond het nogal verbazingwekkend dat hij toch voor Milou koos, na zo heel vaak te hebben herhaald dat hij niet voor de lange afstandsrelatie wilde gaan. Dan kiest hij 'voor zijn hart', OK, maar dan nog...
En nu lijkt in het 'volgende week in BZV' filmpje ook dat dat weer een heet hangijzer is, en dat hij min of meer eist dat zij per direct Duitsland gaat verlaten en bij hem komt wonen....

Vond het ook niet zo niet dat hij niet even Elise uit heeft gezwaaid. Kan knap knip-en plak werk zijn geweest, maar het kwam over of hij liever met Milou wilde staan zoenen dan even fatsoenlijk afscheid nemen. Vond dat niet netjes.

Inloggen om te reageren.