Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 01 mei 2020 22:24 #4995

Klompendanseres schreef : En nu lijkt in het 'volgende week in BZV' filmpje ook dat dat weer een heet hangijzer is, en dat hij min of meer eist dat zij per direct Duitsland gaat verlaten en bij hem komt wonen....


Van dit stel ben ik echt benieuwd of ze nog bij elkaar zijn. Als de relatie de citytrip overleefd heeft, plus de 3 maanden daarna, is de kans imho wel tamelijk groot dat Milou besloten heeft om te gaan thuiswerken op Bastiaan's boerderij. En dan hebben ze wel allebei wat ze willen: de kans om elkaar in het echte leven te leren kennen zonder dat Milou haar schepen achter zich verbrandt.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 21:51 #5011

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ja ze zouden altijd een soort proefperiode kunnen doen natuurlijk.

Ik vond wel dat Bastiaan groot gelijk had, door te vragen waarom ze dacht dat er in Zeeland geen leuke banen of leuke bedrijven zouden zijn. Ook al heeft ze op allerlei 'grootse' plekken gewerkt, het is maar net of je je ergens thuisvoelt, en dat is een kwestie van zoeken en uitproberen. :blink: :)

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 21:58 #5014

Laura36 schreef : Ja ze zouden altijd een soort proefperiode kunnen doen natuurlijk.


In de preview zagen we dat ze toch hand in hand op de reünie verschijnen. Dat lijkt er wel goed uit te zien. :)

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 22:03 #5018

Laura36 schreef : Ik vond wel dat Bastiaan groot gelijk had, door te vragen waarom ze dacht dat er in Zeeland geen leuke banen of leuke bedrijven zouden zijn. Ook al heeft ze op allerlei 'grootse' plekken gewerkt, het is maar net of je je ergens thuisvoelt, en dat is een kwestie van zoeken en uitproberen. :blink: :)


Ja, daar was ik ook nogal verbaasd over.

Maar ze zijn nog samen, dus in ieder geval zijn ze nu aan het uitzoeken wat wel en niet gaat lukken en dat is goed nieuws.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 22:04 #5019

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Taurus schreef :

Laura36 schreef : Ja ze zouden altijd een soort proefperiode kunnen doen natuurlijk.


In de preview zagen we dat ze toch hand in hand op de reünie verschijnen. Dat lijkt er wel goed uit te zien. :)

Aha, die had ik even gemist. Goed nieuws dan, hoera :side:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 22:05 #5020

Laura36 schreef : Ik vond wel dat Bastiaan groot gelijk had, door te vragen waarom ze dacht dat er in Zeeland geen leuke banen of leuke bedrijven zouden zijn. Ook al heeft ze op allerlei 'grootse' plekken gewerkt, het is maar net of je je ergens thuisvoelt, en dat is een kwestie van zoeken en uitproberen. :blink: :)


Een mens z'n lust is een mens z'n leven. Kennelijk vindt zij het geweldig met haar werk ook deel uit te kunnen maken van een metropool. Dan is "Kleibonk" in Zeeland wel iets wat daar haaks op staat. Toch lijkt ze wel genegen om voor Bastiaan aanpassingen aan haar ideeën te doen.
En wat dan nog, Rotterdam is ook min of meer om de hoek. Volgens mij liggen daar ook legio carrièrekansen voor haar.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 03 mei 2020 22:13 #5024

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Inderdaad, één - anderhalf uur rijden is voor veel mensen niks... en dagelijkse kost. Er zijn ongetwijfeld mogelijkheden voor haar :)

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 04 mei 2020 09:45 #5051

De regie kan het stel ook gevraagd hebben om hand in hand te lopen om zodoende te suggereren dat het nog steeds aan is.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 04 mei 2020 14:56 #5054

Ik geloof er niks van dat Bastiaan twee keer per maand naar Duitsland gaat rijden, en eerlijk gezegd zie ik het ook niet zo dat zij twee keer per maand richting Zeeland (hoe ze dat ook uitspreekt, als een verveelde jonge puber die gedwongen wordt op saaie vakantie met haar ouders te gaan) rijdt.
Dat ze hand in hand aankomen zegt wat mij betreft nog niks.

Ik zie de toekomst somber in voor dit stel. Krijg de indruk dat Milou vooral wilde 'winnen' en dat Bastiaan voor de lust is gegaan. Mag hoor, maar waarom dan met de cameras erbij.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 04 mei 2020 20:39 #5063

Hollie schreef : De regie kan het stel ook gevraagd hebben om hand in hand te lopen om zodoende te suggereren dat het nog steeds aan is.


Is er ooit eerder een reunie geweest waarin de 'man/vrouw' aanwezig was, maar de relatie niet meer aan was? Volgens mij niet, dus ik ga er wel vanuit dat het ten tijde van de reunie nog aan was

Inloggen om te reageren.