Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 04 mei 2020 20:56 #5068

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Laura36 schreef : Inderdaad, één - anderhalf uur rijden is voor veel mensen niks... en dagelijkse kost. Er zijn ongetwijfeld mogelijkheden voor haar :)[/squote]

Mogelijkheden genoeg in Antwerpen of Rotterdam, maar eerlijk gezegd ken ik weinig stellen die dergelijke reistijden lang vol hebben gehouden. Zeker niet als er eenmaal kinderen zijn. Resulteerde vaak eerst in een overnachting dichtbij het werk en wanneer je dat niet trekt wat vaker een lang weekend thuis en daarna is het echtscheiding of ander werk zoeken dichter bij huis. Geloof dat ik van de 10 stellen die ik zelf ken en hier mee te maken hebben gehad er slechts 1 is, die dit langer dan 5 jaar vol heeft gehouden. Nu met thuiswerken is er natuurlijk wel veel meer mogelijk. Maar toch, de boerderij blijft in de Zeeuwse polder staan. Misschien is nu de liefde zo groot, dat die liefde voor Zeeland ook tijd heeft om te groeien. Het is een leuk stel samen, maar op langetermijn zal zij wel net zoveel van de polder moeten gaan houden om gelukkig te blijven.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 mei 2020 12:20 #5083

Ytsken schreef :

Hollie schreef : De regie kan het stel ook gevraagd hebben om hand in hand te lopen om zodoende te suggereren dat het nog steeds aan is.


Is er ooit eerder een reunie geweest waarin de 'man/vrouw' aanwezig was, maar de relatie niet meer aan was? Volgens mij niet, dus ik ga er wel vanuit dat het ten tijde van de reunie nog aan was


Zeker wel. Seizoen 2, Jochem en Marieke, die hadden er toen al een punt achtergezet.
Ook boer Tom en Rimke kwamen samen terwijl de relatie toen al voorbij was.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 mei 2020 13:36 #5084

Vandaar de gedachte dat dit nu ook zomaar tot te mogelijkheden zou kunnen behoren...:woohoo: :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 mei 2020 23:00 #5096

Ahhh, aan het bellen met zijn lief?

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 07 mei 2020 11:56 #5097

Tja, dat zou best eens kunnen :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 07 mei 2020 23:27 #5102

bamse schreef : Zeker wel. Seizoen 2, Jochem en Marieke, die hadden er toen al een punt achtergezet.
Ook boer Tom en Rimke kwamen samen terwijl de relatie toen al voorbij was.


Ok, dus dat is wel een mogelijkheid.:) Maar aangezien de reunie opgenomen werd toen social distancing al een feit werd, betwijfel ik toch dat ze zo hand in hand met elkaar zouden lopen als ze niet meer bij elkaar waren. En in feite gewoon al samen woonden ivm het verplichte thuiswerken.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 10 mei 2020 16:00 #5113

Hollie schreef : De regie kan het stel ook gevraagd hebben om hand in hand te lopen om zodoende te suggereren dat het nog steeds aan is.


Ja, dat kan. Ze proberen de kijker regelmatig met shots die uit hun verband getrokken zijn op het verkeerde been te zetten. Dat weten we inmiddels maar deze lijkt me wat te opzichtig. 'Gewoon vrienden' die hand in hand aan komen lopen geloof ik niet.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 10 mei 2020 19:27 #5116

Maar dit zijn geen blijvertjes!:hoor-je-nie :zie-niks:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 10 mei 2020 22:07 #5128

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Milou vindt Bastiaan liever dan ze dacht, maar ziet hem niet zijn eerste visje vangen -ohjee :unsure:
(wel grappig, die kleine hengeltjes bij het ijsvissen)

En toen, kwam er een grote dwingeland (het corona-virus), die precies maakte dat zij tweeën moesten doen wat ze moeten doen: samenwonen en proberen de toekomst vorm te geven :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 11 mei 2020 00:05 #5133

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Lief zo met elkaar, leuk stel! Blijkt toch dat de andere dames geen schijn van kans hebben gehad. Hij was meteen opslag verliefd. Toch blijf ik erbij dat zij naast Bastiaan ook van de polder moet gaan houden. Ander kwijnt ze daar over een paar jaar weg van heimwee.

Inloggen om te reageren.