Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 11 mei 2020 09:00 #5134

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 11 mei 2020 09:57 #5141

Laura36 schreef : Milou vindt Bastiaan liever dan ze dacht, maar ziet hem niet zijn eerste visje vangen -ohjee :unsure:
(wel grappig, die kleine hengeltjes bij het ijsvissen)

En toen, kwam er een grote dwingeland (het corona-virus), die precies maakte dat zij tweeën moesten doen wat ze moeten doen: samenwonen en proberen de toekomst vorm te geven :thumbs-up:


Het gaat te vaak over haar keuze om zich voorgoed in Zeeland te settelen, maar dat is nog geen gelopen race!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 12 mei 2020 09:53 #5164

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Vlaflipje schreef : Lief zo met elkaar, leuk stel! Blijkt toch dat de andere dames geen schijn van kans hebben gehad. Hij was meteen opslag verliefd. Toch blijf ik erbij dat zij naast Bastiaan ook van de polder moet gaan houden. Ander kwijnt ze daar over een paar jaar weg van heimwee.


Dat denk ik ook! Ze zijn nu nog allebei straalverliefd, maar als straks de grootste vlinders wat tot bedaren komen, hoop ik wel dat dit stadse, wereldse meisje ook de stille rust van het platteland en de boerderij leert waarderen, anders blijft het (ik hoop het niet) waarschijnlijk bij een hele grote, kortstondige heftige verliefdheid.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 12 mei 2020 10:12 #5168

Zo zou het precies kunnen gaan, maar dat horen we dan zeker nog wel! :hoor-je-nie

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 12 mei 2020 15:04 #5176

Dus ze is nu daar tijdelijk ingetrokken, vanwege Corona, maar echt positief is ze er nog niet over. Wel over hem, maar niet over het leven daar. Ik zie dat niet lang goed gaan als ze straks weer terug naar Frankfurt kan/mag.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 13 mei 2020 09:56 #5177

Milou en Bastiaan maken beide 100% gebruik van de omstandigheden en geef ze eens ongelijk en daarna....???

Inloggen om te reageren.