Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 29 mrt 2020 16:07 #4350

Hollie schreef : Volgens de vele kijkers van BZV is Bastiaan blijkbaar toch minder charmant dan wat je op het eerste gezicht zou denken.


Ik kan hem denk ik wel een beetje volgen. In de snelkookpan wat BZV is moet hij zien uit te vissen of één van de drie dames bij hem zou kunnen passen. Maar hij en z'n bedrijf zijn een soort van eenheid. Het liefst ziet hij dat een dame dan ook enige affiniteit met het bedrijf kan krijgen. Daarom stelt hij van die gerichte vragen als bijvoorbeeld of ze bereid zijn om wat administratief te doen als het zover is. Alleen gaat hij daarmee heel veel stappen te ver. Zoiets ontstaat organisch (of niet). Maar bij het publiek scoor je dan geen punten met zulke vragen.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 29 mrt 2020 17:00 #4354

  • Ytsken
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik kan die praktische instelling van hem ook wel waarderen. Maar het zou vanuit feministisch oogpunt wel fijn zijn als hij aangaf dat meewerken op de boerderij niet betekent dat ze hun carriere moeten opgeven, of dat (in het geval van Milou) geen baan in Zeeland kan zoeken.

De preview toont dat hij Madeleen uitnodigt om hem te helpen bij een klus. Hij heeft imho 2 redenen om dat te doen: 1) Madeleen geeft het duidelijkst aan dat ze meer van hem wil weten, dus dit is een kans, 2) hij weet nu dat ze in Zeeland blijft en dus is ze geografisch een stuk aantrekkelijker geworden en is onderzoeken of er chemie is belangrijk voor een keuzemoment.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 29 mrt 2020 21:55 #4380

Bastiaan tegen Madeleen... tot nooit meer!!!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 29 mrt 2020 22:02 #4383

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Twee denken dat Elise het gaat worden. Lastig... Tegen Elise heeft hij wel wat gezegd in de tractor, maar hij laat eigenlijk niks los. Yvon voelt hem niet voor niets aan de tand of hij wel genoeg balans heeft in dat zij hem leren kennen maar hij hen ook!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 29 mrt 2020 23:08 #4391

Bas, beste knul, les 1: laat nooit, maar dan ook nooit je werkbank opruimen door vrouwen! :zie-niks: Waar je voorheen wist waar alles lag vind je nu alleen na heul lang zoeken iets terug wat je effe snel nodig hebt. :cool:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 09:54 #4397

Taurus schreef : Bas, beste knul, les 1: laat nooit, maar dan ook nooit je werkbank opruimen door vrouwen! :zie-niks: Waar je voorheen wist waar alles lag vind je nu alleen na heul lang zoeken iets terug wat je effe snel nodig hebt. :cool:


:cheer: :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 10:31 #4407

Laura36 schreef : Twee denken dat Elise het gaat worden. Lastig... Tegen Elise heeft hij wel wat gezegd in de tractor, maar hij laat eigenlijk niks los. Yvon voelt hem niet voor niets aan de tand of hij wel genoeg balans heeft in dat zij hem leren kennen maar hij hen ook!

Dat idee had ik nu ook. Elise stond naderhand zo omslachtig met een soort blosjes op haar wangen te vertellen dat Bastiaan had gezegd: "... drie leuke dames op de boerderij brengen mijn hoofd wel op hol ..." Het leek of ze een beetje in verwarring was...
Het zou mij niets verbazen als...

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 11:32 #4409

Hollie schreef :

Taurus schreef : Bas, beste knul, les 1: laat nooit, maar dan ook nooit je werkbank opruimen door vrouwen! :zie-niks: Waar je voorheen wist waar alles lag vind je nu alleen na heul lang zoeken iets terug wat je effe snel nodig hebt. :cool:


:cheer: :duim-omhoog

Haha, dat roep ik hier thuis nou ook altijd... beter om het zelf op te ruimen... Ik vond het trouwens een hele stomme opdracht.

Over opruimen: hoe vonden jullie de opmerking van Elise als ze naast Bastiaan in de keuken staat, terwijl Milou thee of koffie inschenkt, tegen Milou zegt: "... Milou je mag ook wel als werkster bij ons komen..." Wat hebben Bastiaan en Milou besproken tijdens die ritjes in de trekker???

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 13:06 #4422

Dat zij het in ieder geval wordt... Besproken in de trekker: Eerst Madeleen en daarna Milou eruit.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 14:09 #4429

Ik weet steeds niet wat ik van hem moet vinden. Hij is zo afstandelijk, maar op een andere manier dan Annemiek. Hij verwacht veel, maar heeft over zoveel dingen nog niet nagedacht. Ben benieuwd hoe dit verder moet gaan, kan zomaar zijn dat hij met lege handen thuis blijft.

Inloggen om te reageren.