Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Bastiaan 30 mrt 2020 21:40 #4437

Klompendanseres schreef : (...) Hij is zo afstandelijk (...)


Iets wat Madeleen ook opgevallen was...

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-2020/leuk-avontuur

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 30 mrt 2020 22:15 #4438

Laura36 schreef : Twee denken dat Elise het gaat worden. Lastig... Tegen Elise heeft hij wel wat gezegd in de tractor, maar hij laat eigenlijk niks los. Yvon voelt hem niet voor niets aan de tand of hij wel genoeg balans heeft in dat zij hem leren kennen maar hij hen ook!


Ik had de indruk dat Elise en Bastiaan ongezien in de tractor gezoend hebben, Elise gaat er ook 100% voor. :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 31 mrt 2020 09:43 #4443

Gelijk heeft ze... Elise hoeft toch geen rekening te houden met de twee andere meiden.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 05 apr 2020 22:01 #4480

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
De kansen na vanavond lagen nu weer bij allebei, merkte ook Elise.
Kennelijk is de race beslist nog niet gelopen...

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 05 apr 2020 22:05 #4482

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Wel erg grappig: ze schuiven naar elkaar toe en zeggen: "we hebben al afgesproken dat we timers gaan zetten" :silly:

Lekker typisch voor een man:
"ohja, leuk!" als ze vertellen dat het hen leuk leek om romantisch met kaarsen enzo op tafel te doen... (pfff, haha :blink: )

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 05 apr 2020 22:54 #4499

Leuk om echte bedrijvigheid te zien met die witlofpennen. :) Koeien melken en voeren is natuurlijk ook echte bedrijvigheid maar dat hebben we al vaak gezien. Veel andere 'klussen' die we te zien krijgen zijn van die 'gezochte' klussen om toch maar wat beelden te kunnen schieten (zoals bij Geert die afrastering repareren).
Bastiaan heeft wel gelijk, als het kan moet je gaan. Je weet immers niet zeker of je op een later moment nog een keer de kans krijgt. Werk gaat vóór de vrouwen op het erf. ;)

Milou is echt wel geïnteresseerd. Legt goede linken e.d. Dat vond Bas ook wel goed om te zien. :)

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 apr 2020 09:30 #4516

Bastiaan is niet zo'n knuffelaar, maar des te meer een harde werker.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 apr 2020 13:16 #4524

Hollie schreef : Bastiaan is niet zo'n knuffelaar, maar des te meer een harde werker.

Ja zeker, maar ook een vent die het fijn vindt dat zijn eten klaar staat en hij niet zelf nog aan de slag moet. Dat hij de romantische kaarsjes niet ziet, wil niet zeggen dat hij het niet leuk vindt.

Leuk om te zien van die witlofpennen... ik begrijp dat het nu geoogst moet worden, maar zet een andere boer ze dan weer in zijn grond om het verder te laten groeien? Nooit geweten hoe omslachtig en bewerkelijk het is voordat die witlofstruik op mijn bord ligt!

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 apr 2020 14:46 #4539

Hollie schreef : Gelijk heeft ze... Elise hoeft toch geen rekening te houden met de twee andere meiden.


Zeker..het was meer dat het me opviel.
Ik zie Bastiaan toch wel twijfelen en Elise nu ook.
Maar met Milou wordt het toch te complex allemaal denk ik.

Inloggen om te reageren.

Bastiaan 06 apr 2020 18:25 #4540

Milou zit er bovenop en Bastiaan kan dat best waarderen, maar een lange afstandsrelatie ziet hij waarschijnlijk niet zitten, maar zeg nooit, nooit! :knipoog: :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.