Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert-Jan 03 mei 2020 21:47 #5009

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Het was nog allemaal erg aftasten... geneuzel over onzekerheden en antwoorden, en Karine was nog op een ontdekkingsreis. Begrijpelijk wel allemaal, maar zoek dan zelf ook eens toenadering! :unsure:

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 03 mei 2020 21:55 #5012

Laura36 schreef : Het was nog allemaal erg aftasten... geneuzel over onzekerheden en antwoorden, en Karine was nog op een ontdekkingsreis. Begrijpelijk wel allemaal, maar zoek dan zelf ook eens toenadering! :unsure:


Allemaal 'omtrekkende' antwoorden die eigenlijk zeggen dat zij niet voldoende voor hem voelt en gaat voelen. Ik hoop dat ik me vergis maar denk het niet. Ook GJ zal de brieven nog een keer door moeten spitten.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 03 mei 2020 22:00 #5015

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ja, het was wel de week van de twijfels en de onzekerheden, voor iedereen wel. Zo zie je maar dat het niet zo eenvoudig is om een relatie te beginnen. :(
Ik ben ook bang dat niet alléén GJ de brieven nog eens door moet... :euh:

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 03 mei 2020 22:33 #5033

Laura36 schreef : Zo zie je maar dat het niet zo eenvoudig is om een relatie te beginnen. :(


Het valt vooral ook niet mee om vanaf een paar foto's en geschreven woord (of soms een video) te bepalen of iemand geschikt voor je kan zijn. De kandidaten krijgen wat dat betreft meer kennis over de persoon dan de boer. Maar goed, er zijn ook voldoende BZV-voorbeelden die laten zien dat het ook wél kan werken. :)

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 03 mei 2020 22:36 #5035

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Daar heb je ook helemaal gelijk in.
En idd is het ook vaak wél gelukt, ook waar :duim-omhoog :)

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 03 mei 2020 23:41 #5044

Tijdens het bankje-moment- met-het -serieuze-vraaggesprek nam ik zelf ook maar even zitting elders... vond het werkelijk te pijnlijk om er langer naar te kijken. ( Vond het zoo triest. )

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 04 mei 2020 00:06 #5045

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik vond Karine eigenlijk nog steeds afstandelijk en zelfs beetje onaardig op dat bankje. Het draaide veel om haar... Het moet voor haar serieuzer, door de stad lopen, foto's maken, toch nog meer winkeltjes en musea zien. Gaat weer ver van hem af zitten. Weinig gezien van haar naar hem toe. Lichaamstaal zegt hier dat er weinig problemen zijn met 1,5 meter.:dry: jammer, hoop dat er nog een relaxte zorgzame vrouw met flinke dosis humor op zijn pad komt.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 04 mei 2020 09:20 #5046

Karine houd bewust de boot af en Geert-Jan is er volgens mij ook wel klaar mee!

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 04 mei 2020 15:11 #5058

Jeetje wat was dit pijnlijk allemaal. Geert Jan wilde zo graag, maar Katine hield de boot behoorlijk af. Kon niet eens vlak naast hem gaan zitten. Tuurlijk kan dat door de camera komen, maar ook toen die afstand hield bleef het zo. Zo jammer.

Ik snap wel dat de grapjes op den duur gaan vervelen, maar aan de andere kant wist ze dit ook wel van hem.
En ik snap ook wel dat als je op zo'n mooie plek bent en fotografie je hobby is je een paar plaatjes schiet, maar het kwam op mij over of ze een hele kaart volgeschoten had en GJ maar moest blijven wachten. Da's niet wat je verwacht van zo'n eerste tripje weg samen.

Ik zie dit niet goed aflopen, en als ik de bladen moet geloven is de dame die hierna in GJ's leven komt degene die 'm spreekwoordelijk gaat naaien. Heel vervelend, en dat is hem zeker niet gegund.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 04 mei 2020 21:18 #5069

Vlaflipje schreef : Ik vond Karine eigenlijk nog steeds afstandelijk en zelfs beetje onaardig op dat bankje. Het draaide veel om haar... Het moet voor haar serieuzer, door de stad lopen, foto's maken, toch nog meer winkeltjes en musea zien. Gaat weer ver van hem af zitten. Weinig gezien van haar naar hem toe. Lichaamstaal zegt hier dat er weinig problemen zijn met 1,5 meter.:dry: jammer, hoop dat er nog een relaxte zorgzame vrouw met flinke dosis humor op zijn pad komt.


Precies :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.