Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert-Jan 29 mrt 2020 22:19 #4386

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ben dr ook bang voor. Jammer want wat een lieve humorvolle knuffelbeer of.paashaas is dit toch.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 29 mrt 2020 22:29 #4387

Ik zie ook nog niet echt dat er hier wat gaat ontstaan tussen hem en één van de dames.
Misschien krijgen wij kijkers het niet te zien maar er ontstaan niet echt gesprekken. Het is de hele tijd een beetje ginnegappen en op een onschuldig bedoelde manier de schuld over en weer sturen. Kweenie, maar er komt niks los.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 30 mrt 2020 10:06 #4403

Deze dames willen eeuwig verwend worden dus gaat het Geert-Jan geld kosten.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 30 mrt 2020 12:07 #4412

Ik weet het hier ook niet. Iedereen doet op zijn/haar manier wel z'n best, maar door ieders verleden zijn er natuurlijk ook wat belemmeringen om je hart vrijuit te openen voor een nieuwe relatie. Je zit hier zo in een snelkookpan-tempo...
Ik denk nu dat deze dames niets worden, dat Geert-Jan zijn andere brieven nog eens doorleest en daar een passende dame op zijn gemak leert kennen. Zonder druk en haast!

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 31 mrt 2020 16:16 #4448

Het is me het jaartje wel...

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 01 apr 2020 17:46 #4460

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Net de video van Betty gekeken - wat een mooi mens!
Bij de Geert-Jan die we in de afleveringen te zien krijgen, vind ik haar niet zo passen, en ik snap haar beslissing dan ook heel goed (niet dat dat er toe doet, maar toch). Maar wie weet, als ze samen zouden zijn, zonder camera's, wat voor moois er dan had kunnen ontstaan. We zullen het nooit weten...

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 02 apr 2020 14:16 #4463

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 05 apr 2020 22:15 #4484

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Twijfelt tussen 2 topwijven.. :)

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 05 apr 2020 22:25 #4488

Laura36 schreef : Twijfelt tussen 2 topwijven.. :)


Waarvan Karine het allemaal nog niet zo lijkt te weten... :dry:

Waar Jacqueline hem erop wijst dat hij niet met die 'housebroek' naar de supert mag, ontneemt dit kledingstuk voor een belangrijk deel de 'goesting' bij Karine. Iets wat toch ook wel onontbeerlijk lijkt bij ontluikende verliefdheid.
Best wel voorstelbaar.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 05 apr 2020 22:29 #4490

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Vind ik ook. Je mag best jezelf zijn, maar voor de ander mag je best even net even meer moeite doen, zeker als je in 't openbaar verschijnt, om er nog een béétje uit te zien.

En hij was het daar achteraf nog mee eens ook, ook wel weer grappig. Kennelijk vinden mensen het ook weleens prettig als iemand ze vertelt: hee joh, dit kan je beter niet, of wel, doen... :blush: :)

Inloggen om te reageren.