Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Geert-Jan 12 apr 2020 22:06 #4622

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1

Bakkertje1960 schreef : Ach, en weer tranen... Wat is het toch een emotionele grote Joris Goedbloed!


Haha, wat zeg je dat leuk.

Maar inderdaad, 't is wel een schat, op zijn manier :)

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 09:45 #4643

en doodvermoeiend, pfff. Geert-Jan gaat op citytrip, maar met wie? Na het schilderen denk ik dat het Karine wordt! Zij was mooi van binnen en niet alleen mooi van buiten... dit zeg alles!

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 12:59 #4659

Hollie schreef :

Janien schreef : Gelukkig schijnt één van de kandidaten of briefschrijfsters bij hem terug te komen, (...)


Waar komen die geluiden nou weer vandaan? Aha, die befaamde glazen bol natuurlijk! :knipoog:


Neenee zeker niet, trouwens als je mij vraagt zit ieder forumlid hier in de glazen bol te kijken, maar dit kwam uit een regionaal nieuwsbericht wat één van de andere forumleden eerder plaatste. Ik heb em zo snel niet bij de hand, maar het bericht luidde iets in de trand van: 'Boer Geert-Jan vele euro's armer...voert rechtszaak...psycholoog ingeschakeld..maar geen zorgen één van de eerder kandidaten of brief schrijfsters heeft haar weg naar de boerderij gevonden en zijn heel gelukkig samen.'

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 14:42 #4668

Je hoeft niet echt diep te gaan wil je dat laagje 'grappen en grollen' eraf krabben he? Emotionele man, zorgzaam ook, maar ik denk dat als hij die constante grapjes achterwege zou laten dan zouden de dames er al een stuk positiever instaan. Ben benieuwd hoe dit afloopt maar heb er een hard hoofd in, het zijn geen boederij-types...

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 15:13 #4669

Janien schreef :

Hollie schreef :

Janien schreef : Gelukkig schijnt één van de kandidaten of briefschrijfsters bij hem terug te komen, (...)


Waar komen die geluiden nou weer vandaan? Aha, die befaamde glazen bol natuurlijk! :knipoog:


Neenee zeker niet, trouwens als je mij vraagt zit ieder forumlid hier in de glazen bol te kijken, maar dit kwam uit een regionaal nieuwsbericht wat één van de andere forumleden eerder plaatste. Ik heb em zo snel niet bij de hand, maar het bericht luidde iets in de trand van: 'Boer Geert-Jan vele euro's armer...voert rechtszaak...psycholoog ingeschakeld..maar geen zorgen één van de eerder kandidaten of brief schrijfsters heeft haar weg naar de boerderij gevonden en zijn heel gelukkig samen.'


Of dit allemaal waar is en door wie horen we ooit later nog wel een keer... ik ben benieuwd welke eerdere briefschrijfster dat is?

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 17:28 #4689

Hollie schreef : Of dit allemaal waar is en door wie horen we ooit later nog wel een keer... ik ben benieuwd welke eerdere briefschrijfster dat is?


Ik heb geen idee, het artikel had daar nog geen info over (zal wel embargo op zitten) maar ik gun het hem van harte i.i.g., vind het echt een goeie peer :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 17:38 #4693

  • Ytsken
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Janien schreef :

Hollie schreef : Ik heb geen idee, het artikel had daar nog geen info over (zal wel embargo op zitten) maar ik gun het hem van harte i.i.g., vind het echt een goeie peer :thumbs-up:


Een goede peer die twee hele mooie vrouwen heeft uitgezocht.

Het viel me gisteren opeens op: dit zijn vrouwen van in de 60 en geen van beiden zijn slank, maar ze zijn wel een schoolvoorbeeld van hoe je er fantastisch uit kan blijven zien ongeacht leeftijd en postuur.

In combinatie met een man die niet bang is om zijn emoties te huilen heb je hier wel een verzameling positieve rolmodellen.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 13 apr 2020 22:32 #4699

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooi gezegd! :duim-omhoog :)

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 14 apr 2020 12:08 #4710

Ytsken schreef :
Een goede peer die twee hele mooie vrouwen heeft uitgezocht.

Het viel me gisteren opeens op: dit zijn vrouwen van in de 60 en geen van beiden zijn slank, maar ze zijn wel een schoolvoorbeeld van hoe je er fantastisch uit kan blijven zien ongeacht leeftijd en postuur.

In combinatie met een man die niet bang is om zijn emoties te huilen heb je hier wel een verzameling positieve rolmodellen.


Tevens is Geert-Jan een te makkelijke prooi voor een van de dames.

Inloggen om te reageren.

Geert-Jan 15 apr 2020 13:18 #4731

Hollie schreef :

Ytsken schreef :
Een goede peer die twee hele mooie vrouwen heeft uitgezocht.

Het viel me gisteren opeens op: dit zijn vrouwen van in de 60 en geen van beiden zijn slank, maar ze zijn wel een schoolvoorbeeld van hoe je er fantastisch uit kan blijven zien ongeacht leeftijd en postuur.

In combinatie met een man die niet bang is om zijn emoties te huilen heb je hier wel een verzameling positieve rolmodellen.


Tevens is Geert-Jan een te makkelijke prooi voor een van de dames.


Ik vrees het ook Hollie

Inloggen om te reageren.