Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

De blogs 02 mrt 2020 16:53 #3767

lisetteschrijft.nl/category/boer-zoekt-vrouw/

shepostsonline.nl/2020/03/01/boer-zoekt-...afl-3-de-speeddates/

Lisette was op vakantie, nu wel weer een schrijfsel. Het lijkt erop dat het toch nog wat wordt met de blogs. Nu zat er ook wel erg veel tijd tussen de voorstelronde en de eerste aflevering. Misschien dat Margje ook nog van zich gaat laten horen.

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 08:48 #3787

Jaaaaaaaaaaa...................... Ons aller Cee dronk thee en schreef ook een blogje mee . :thumbs-up: :thumbs-up:

ceedrinktthee.wordpress.com/2020/03/02/b...3-speeddates-en-pvs/

Lieve Cee, wil je er voortaan een T-waarschuwing bij zetten, dan weet ik wanneer ik vooraf een Tena aan moet trekken. Het was weer enorm vrolijk wakker worden met jouw blog, dank, nu eerst een droge onderbroek aantrekken.

ps: ik kan geen reacties plaatsen onder jouw blog ??

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 10:56 #3788

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Huh? Geen reacties plaatsen? Ik ga even uitzoeken hoe dat zit...

Kennen jullie deze al:
annekedejong.wordpress.com/2020/03/01/daten-met-bloedspoed/

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 11:03 #3789

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Nou ja... Je reactie was in de spamfolder beland! Als het goed is, is alles nu weer bij het oude. Zo niet, dan ga ik naar het Wordpress hoofdkantoor (als dat nog open is, je weet 't niet dezer dagen) gewapend met m'n torch en pitchfork...

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 12:42 #3800

Voorzichtigheid is in deze tijd geboden.

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 23:28 #3817

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Cee, hoewel pvs was het voor mij geen kutaflevering (ik verzin het niet, staat er echt ;) ).
Soortement First Dates. Ik hou er wel van. :cool:

Inloggen om te reageren.

De blogs 03 mrt 2020 23:36 #3818

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Rick Evers vindt er ook iets van. :)

Onderzetters en mandarijntjes. Eigenlijk is dat de samenvatting van deze uitzending en ben ik klaar.
Maar vooruit. Ik ben de beroerdste niet. Een iets uitgebreider verslag dan maar. Vanuit het Friesche date-dorp waar de boeren hun tien mannen en vrouwen (en de mevrouwtjes van de Geert) ongemakkelijk mochten begroeten om vervolgens vijf minuten gezellig te keuvelen. Of mandarijntjes pellen. Of ze psychopathisch aanstaren.
Over Geert gesproken. Die kijkt zijn mevrouwtjes wel echt aan hè. Maar echt. Ik ben er voorstander van om elkaar in de ogen te kijken tijdens een gesprek, zeker tijdens een date, maar er zijn natuurlijk grenzen. Geert schijnt zelfs niet geknipperd te hebben. Kijk maar terug. Knipperen vindt Geert voor mietjes en laten we elkaar geen mietje noemen. Ik vind het knap. Als mijn date vroeger zou zeggen dat ze van de kaasopleiding komt, zou ik zeker knipperen. Geert niet. Geert is Koning Staar.
Hij koos trouwens Esther, Angela, Sabine, Maryse en Vera. Maar ik had daar ook rustig vijf andere namen neer kunnen zetten, want jullie kennen de namen toch nog niet.
Bastiaan is de boer die een beetje op Jan lijkt, dus als ik hier iets typ dat eigenlijk op Jan slaat dan kan dat kloppen. De eerste date van Bas ging niet zo lekker. Ze had namelijk liever gezien dat Bas de hond mee had genomen. De klik met de hond is erg belangrijk. Misschien wel het allerbelangrijkste. Al kun je totaal niet met elkaar overweg, als de hond je aardig vindt, zit je gebakken. Uit ervaring weet ik dat dit klopt. Ik had vroeger een vriendinnetje met een hele lieve Duitse Herder. We mochten elkaar totaal niet, maar we hielden het twaalf jaar met elkaar uit. Toen ging de hond dood.
Bas koos trouwens Froukje, Lotte, Merel, Nienke en Vera. Maar nogmaals, dat kunnen net zo goed de vrouwen van Jan zijn. Ik weet het echt niet. Het mooiste antwoord kwam trouwens op de vraag: heb je affiniteit met het boerenleven? Jazeker, ik fiets er elke dag langs!
Voor Annemiek was het ronduit een kutdag. Ten eerste leken de mannen helemaal niet op hun foto. Vervolgens kreeg ze onderzetters en slaapsokken. En ze wilde natuurlijk helemaal geen cadeaus. Ze wilde een man waar ze het warm van kreeg. Bloedheet graag. Als die onderzettermeneer nou een echte heer was geweest, had hij ter plekke van die kutonderzetters een kampvuur gemaakt zodat Annemiek haar ijskoude witte-panty-benen lekker kon opwarmen. Maar nee hoor, de onderzetters bleven keurig in het cellofaan. En dus kon onderzettermeneer weer naar huis. Eigen schuld.
Annemiek koos Paul, Jaap, Erik, Steven en Jelte. Maar alleen omdat ze moest kiezen. Eigenlijk was het allemaal niets. 633 brieven en niemand waarmee ze een beschuitje wil eten. Ik zeg, die blijft eeuwig vrijgezel.
Bastiaan heb ik al gehad, dus moet deze alinea wel over Jan gaan. Zijn eerste date begon meteen over kinderen. Goed onderwerp voor een speeddate. Je ziet elkaar voor het eerst en je hebt vijf minuten. Wil jij kinderen? Het was eruit voordat Jan de kookwekker had rondgedraaid. Je moet het maar durven. Als ik het goed gevolgd heb, heeft Jan drie kinderen en was er ook iemand met vier kinderen. Vier plus drie is negen dus dat moet makkelijk kunnen.
Uiteindelijk koos hij Froukje, Lotte, Merel, Nienke en Vera. Die namen stonden ook bij Bastiaan dus daar moet staan: Sophie, Madeleen, Milou, Elise en Kristien. Stop de tijd! Ik zet straks één Joker in denk ik.
Dan onze groenteboer. Geert Jan. Geef de beste man een houten paard, een reddingsboei, het maakt allemaal niets uit. GJ laat zich niet afleiden. Die blijft bij zijn tactiek. Mandarijntjes pellen. Als je die witte velletjes eraf haalt, zijn de vijf minuten zo voorbij. Bovendien hoef je je dates niet steeds in de ogen te kijken, want de mandarijn moet gepeld. Het is gezond, lekker en een lief gebaar. Tel uit je winst.
Irene, Mieke, Carien, Betty en Jacqueline waren zo blij als een kind, want volgende week gaat GJ eitjes maken. Hij vroeg alvast of ze een harde willen. Hou hem in de gaten die Geert Jan.
Tot volgende week. Ik zag dat er gemodderworsteld wordt. Zin in.

www.facebook.com/rickeversbzv/posts/2683595305208587

Inloggen om te reageren.

De blogs 08 mrt 2020 23:11 #3952

feetjeblogt.nl/

En Rick Evers op Feestboek natuurlijk...

Inloggen om te reageren.

De blogs 09 mrt 2020 11:48 #3981

Hallo allemaal. Ik ken hier een aantal van "de goede oude tijd" op het oude forum. Wist niet dat er een nieuwe was gekomen. Maar via mijn blogsite kreeg ik een tip van iemand.

Ik schrijf al vanaf het eerste seizoen BZV blogs. Eerst alleen voor mijn eigen vrienden op Hyves en later op FB. Omdat er steeds vaker werd gevraagd om mijn berichten openbaar te zetten heb ik besloten een aparte blogsite te maken op FB.

Voor degenen die niet allergisch zijn voor wat hoofdletters is het misschien leuk om te lezen:

www.facebook.com/Boer-ZOEKT-Vrouw-door-M...2217/?epa=SEARCH_BOX

Inloggen om te reageren.

De blogs 09 mrt 2020 12:10 #3982

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Goudklompje schreef : Hallo allemaal. Ik ken hier een aantal van "de goede oude tijd" op het oude forum. Wist niet dat er een nieuwe was gekomen. Maar via mijn blogsite kreeg ik een tip van iemand.


Welkom. Hoe meer (hoofd)letters, hoe meer vreugd (en te lezen ;) )! :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.