Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jan 09 apr 2020 18:38 #4589

Hollie schreef : Het (golf)karretje XL wat Froukje met gemak aan de praat kreeg en Jan verbaasde. :thumbs-up:


oooooh, dát golfkarretje, aha.. ja dat is altijd wel een pré, golfkarretjes aan de praat krijgen..
:zie-niks:

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 23:40 #4595

Overdenking op deze Witte Donderdag opgelost. :duim-omhoog :cool:

Inloggen om te reageren.

Jan 10 apr 2020 12:52 #4599

Taurus schreef :

Hollie schreef : Het (golf)karretje XL wat Froukje met gemak aan de praat kreeg en Jan verbaasde. :thumbs-up:


:duim-omhoog

En daarmee de benodigde bonuspunten scoorde. ;)


Waar haal ik die bonuspunten op... bij AH?

Inloggen om te reageren.

Jan 12 apr 2020 22:02 #4619

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Jan hoort Nienke uit, maar zij vraagt net zo hard terug (terecht :duim-omhoog )

Om de spanning wat te verlichten maken ze een gezellige strandwandeling, met Jan in het midden "nu kan het nog", zegt er eentje.

Prachtige beelden van die vissersboot aan het strand trouwens! :)

Inloggen om te reageren.

Jan 12 apr 2020 22:20 #4625

Ik begin Vera steeds moeilijker te begrijpen... Heel eerlijk over haar gevoelens, duidelijk dat ze Jan wel leuk vindt. Zij ziet dat ze beiden stralen naar elkaar toe; dat moet inderdaad een fijn gevoel geven. Maar dat ze zoveel ruimte voor zichzelf nodig heeft -de vorige aflevering de vraag van broers of zussen was te veel voor dat moment, nu in de stal het niet zien zitten om zolang een gesprek één op één te hebben, Jan zocht toch geen werknemer maar een vrouw-... zou Jan daar doorheen kunnen prikken? Nienke lijkt een stuk makkelijker te benaderen...

Inloggen om te reageren.

Jan 13 apr 2020 09:37 #4640

Jan kiest 100% voor Nienke!

Inloggen om te reageren.

Jan 13 apr 2020 13:10 #4661

Ben tot de conclusie gekomen dat ik Jan op tv (kan niet oordelen over de werkelijkheid) i.i.g. niet leuk vind.
Zijn drugsgebruik in combi met die zorgboerderij, zijn besluitenloosheid, het vage, het weinig kleur bekennen...als Jan aan de beurt is ben ik afgeleid en ga wat anders doen. Ik heb er gewoon niks mee (op tv).

*Sorry*

Inloggen om te reageren.

Jan 13 apr 2020 14:35 #4665

Janien schreef : Ben tot de conclusie gekomen dat ik Jan op tv (kan niet oordelen over de werkelijkheid) i.i.g. niet leuk vind.
Zijn drugsgebruik in combi met die zorgboerderij, zijn besluitenloosheid, het vage, het weinig kleur bekennen...als Jan aan de beurt is ben ik afgeleid en ga wat anders doen. Ik heb er gewoon niks mee (op tv).

*Sorry*


Ik heb hetzelfde. Ik zou precies willen weten hoeveel en wanneer en met wie hij die drugs neemt, of dat dan ook in huis is dat spul.... zeker als je zelf in de zorg werkt, ik snap dat echt niet, maar drugs hebben mij nooit getrokken.

Ik zou ook willen weten waarom het fout is gelopen met zijn ex, maar zoals hiervoor al is gezegd, dat is misschien wel besproken maar niet uitgezonden.

Jan lijkt de keuze vooral af te laten hangen van wie hem het leukst vindt 'ofzoooooo', lijkt me niet een handige manier om dit te beslissen.

Inloggen om te reageren.

Jan 13 apr 2020 15:27 #4672

Op mij komt Jan over -van de hak op de tak springt- als iemand met weinig visie omtrent het omgaan met vrouwen... hij raaskalt maar wat.

Inloggen om te reageren.

Jan 13 apr 2020 17:04 #4678

Klompendanseres schreef :

Janien schreef : Ben tot de conclusie gekomen dat ik Jan op tv (kan niet oordelen over de werkelijkheid) i.i.g. niet leuk vind.
Zijn drugsgebruik in combi met die zorgboerderij, zijn besluitenloosheid, het vage, het weinig kleur bekennen...als Jan aan de beurt is ben ik afgeleid en ga wat anders doen. Ik heb er gewoon niks mee (op tv).

*Sorry*


Ik heb hetzelfde. Ik zou precies willen weten hoeveel en wanneer en met wie hij die drugs neemt, of dat dan ook in huis is dat spul.... zeker als je zelf in de zorg werkt, ik snap dat echt niet, maar drugs hebben mij nooit getrokken.

Ik zou ook willen weten waarom het fout is gelopen met zijn ex, maar zoals hiervoor al is gezegd, dat is misschien wel besproken maar niet uitgezonden.

Jan lijkt de keuze vooral af te laten hangen van wie hem het leukst vindt 'ofzoooooo', lijkt me niet een handige manier om dit te beslissen.


Ja precies dat , heb er ook oprecht moeite mee dat dit vervaagt is na die eerste uitzending.

Inloggen om te reageren.