Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jan 19 apr 2020 21:56 #4788

Laura36 schreef : Na het gesprek met Vera gaat hij naar binnen en wil hij Nienke wat vertellen.
Ze merkt dat hij het lastig vindt: "haal effe adem"

Ja, ik denk dat dit wel een leuk setje gaat blijven! Ze stonden beiden te stralen...
Als de 4 kinderen van Jan bij hun vader komen, denk ik dat zij dat wel aan kan... Met Vera had ik daar toch een beetje een zwaar hoofd in. Kinderen staan meestal in de vroege ochtend gelijk al op "aan", die wachten niet totdat jij je koffie op hebt en langzaamaan wakker geworden bent... Leuk stukje trouwens van Vera over het meedoen met BzV bij Jan op de zorgboerderij!

Inloggen om te reageren.

Jan 19 apr 2020 22:02 #4790

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Haha, dat laatste, daar zeg je wel wat ja :knipoog:

Maar Vera, natúúrlijk kan het dat je op zich best wel een klik hebt, maar er bij nader inzien meer dingen meespelen waardoor de balans de andere kant op slaat.
Je hebt niet voor niets geschreven, en je bent ook niet voor niets uitgekozen... :thumbs-up: :)

Inloggen om te reageren.

Jan 19 apr 2020 22:27 #4802

Hollie schreef :

Janien schreef :

Hollie schreef : De enige die hierop het juiste antwoord weet is zijn ex. :zie-niks:


:duim-omhoog


... en die was er waarschijnlijk klaar mee of weet jij soms meer!?:zie-niks:


Haha nee hoor, maar denk dat je gelijk hebt, die weet mogelijk meer, zou dat wel willen weten of zo. Het is allemaal zo weggemoffeld.

Ook weer na vanavond:
Vind zijn hele houding verder in dat vage passen, beetje wegdromen met wat lekkers....waarom wil iemand dat? Ik kan me er niet meer overheen zetten.

:euh: :S

Inloggen om te reageren.

Jan 20 apr 2020 09:50 #4823

Vera bleek een vlotte praatster te zijn, dus niet! hahaha!

Inloggen om te reageren.

Jan 21 apr 2020 15:26 #4890

Hij is wel met de dame overgebleven die af en toe een pilletje geen probleem vond. Is dat ook weer opgelost.

Inloggen om te reageren.

Jan 21 apr 2020 18:50 #4892

Wie weet slikken ze samen af en toe een pilletje en nemen ze een slok sterk water, hahaha!

Inloggen om te reageren.

Jan 21 apr 2020 22:26 #4901

Klompendanseres schreef : Hij is wel met de dame overgebleven die af en toe een pilletje geen probleem vond. Is dat ook weer opgelost.


Ja echt he, moet wel zoiets zijn.. :zie-niks:

Inloggen om te reageren.

Jan 22 apr 2020 13:42 #4913

Ach een pilletje op z'n tijd en wegspoelen met wat drank, wat wil je nog meer... juist... v.b.g. natuurlijk!

Inloggen om te reageren.

Jan 22 apr 2020 14:01 #4916

Hollie schreef : Ach een pilletje op z'n tijd en wegspoelen met wat drank, wat wil je nog meer... juist... v.b.g. natuurlijk!


v.b.g.

:euh: :mmm:

Voor Boeren Geen (drugs)
Verder Bier Groente
Van Boter (op je hoofd) Geen (sprake)

Help me out Hollie, wat bedoel je?

:D

Inloggen om te reageren.

Jan 22 apr 2020 18:41 #4919

v.b.g = van bil gaan, hahaha!

Inloggen om te reageren.