Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jan 15 mrt 2020 22:14 #4070

Jan was gewoon eerlijk, hahaha! en Vera vertrekt uit zichzelf!

Inloggen om te reageren.

Jan 15 mrt 2020 22:42 #4074

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Het was wel goed dat hij die 'bekentenis' deed. Anders zou het later een afknapper kunnen worden, als je er al dieper inzit..

Inloggen om te reageren.

Jan 15 mrt 2020 22:59 #4081

Ja, dit was het goede moment. Al had hij ook een veiliger moment kunnen kiezen: toen hij nog 10 dames had.

Lastig hoor. Is hij het gaan doen omdat hij zich ellendig en alleen voelde na de scheiding? Of doet hij dit al veel langer?

Inloggen om te reageren.

Jan 15 mrt 2020 23:03 #4082

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Zoiets las ik net wel -vraag me niet waar, ergens hier bij de berichten- zelfs vrij ernstig, begreep ik. Als hij het nu alleen bij een feestje doet, dan valt het mee.
(Al blijft het denk ik, in 't algemeen, altijd opletten om niet wéér groots in de fout te gaan).

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 10:54 #4100

Voor Vera valt het boerderij leven zwaar tegen, plus de drugs betekent het einde voor haar.

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 10:58 #4101

Ik was heel had weggerend! Vind hem steeds enger worden. Heb zelfs het gevoel dat hij nog meer geheimpjes te onthullen heeft...

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 14:38 #4109

Dag Jan, tot nooit meer!!!

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 16:41 #4112

Die Jan, die openbaring zag ik niet aankomen, hij was één van mijn favorieten.. :blink:

Is deze sympathieke boer door de voorselectie heen geglipt?
Hij tovert nogal een grote verassing uit de hoed: 'in het weekend wel eens een pilletje of een snuifje' ?
Voor duizenden kijkers, zonder gene verteld aan zijn logees, want ze konden het maar beter nu weten.
Wat mij betreft mag één van de boeren die op de reservelijst stond, nu in het programma uitgezonden worden.
Exit boer Jan, 'ondanks' zijn moedige eerlijkheid. *

Als dit echt waar is en geen verspreking of foute grap (het kan er nog steeds niet in bij mij), dan hoop ik dat de dames hard wegrennen en de KRO haar verantwoordelijkheid neemt en niet de 'nieuwe normaal' neerzet.

Janien


*
Boer Jan werkt met kwetsbare cliënten, dus als zijn openbaring niet overdreven en echt waar is en 'snuiven cocaïne omvat' dan vraag ik mij in alle oprechtheid af wat een 'Verklaring van Goed Gedrag' die je voor dergelijk werk aan moet vragen, nog te betekenen heeft.

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 20:45 #4121

CorneliaW schreef :

Taurus schreef : Een klein shot in de preview van de uitzending van aanstaande zondag doet een beetje verraden dat Jan als eerste Vera kiest/vraagt om te komen logeren. :)


En toch noemde hij haar als nr3!


Ik zat naar de richting van zijn ogen te kijken. :) Maar er stond nog iemand links naast Vera. Had ik even niet gezien. ;)

Inloggen om te reageren.

Jan 16 mrt 2020 20:59 #4122

Tja, een pilletje of een snuifje zo je inderdaad niet achter hem zoeken. Maar Nederlandse boeren zijn ook niet wereldvreemd en komen ook in aanraking met die verleidingen. En als je er dan ontvankelijk voor bent. Tja... :dry:
Verder kan ik er geen waardeoordeel v.w.b. Jan over geven.

Overigens denk ik wel dat Vera als eerste "aan de stutten trekt" (om er maar een uitspraak van Hollie in te gooien ;) ) en als eerste uit zichzelf vertrekt.

Inloggen om te reageren.