Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Jan 06 apr 2020 18:42 #4543

Niemand vraagt aan hem waarom Jan en zijn vrouw uit elkaar zijn gegaan. Dan wordt het een stuk makkelijker kiezen voor de dames.

Inloggen om te reageren.

Jan 07 apr 2020 09:30 #4552

Hollie schreef : Niemand vraagt aan hem waarom Jan en zijn vrouw uit elkaar zijn gegaan. Dan wordt het een stuk makkelijker kiezen voor de dames.

Ja, daar heb ik ook aan gedacht Hollie. Maar het zou mij niets verbazen als de vraag wél gesteld is of dat Jan dat uit zichzelf verteld heeft maar dat het vanwege privacy redenen (ex-vrouw, kinderen) niet op de buis openbaar gedeeld is. In feite gaat het ons niet aan hoe het komt dat Jan nu op zoek is naar een nieuw lief.

Inloggen om te reageren.

Jan 07 apr 2020 09:40 #4553

Dat uiteraard ook! Het was slechts een veronderstelling. :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Jan 08 apr 2020 13:49 #4567

Hollie schreef : Jan nam afscheid van de dame die het beste bij hem paste... Vera zit nog steeds met Jans drugs verleden ..... pffff


Meer met 't feit dat het geen verleden is....

Inloggen om te reageren.

Jan 08 apr 2020 23:44 #4573

Bakkertje1960 schreef :

Hollie schreef : Niemand vraagt aan hem waarom Jan en zijn vrouw uit elkaar zijn gegaan. Dan wordt het een stuk makkelijker kiezen voor de dames.

Ja, daar heb ik ook aan gedacht Hollie. Maar het zou mij niets verbazen als de vraag wél gesteld is of dat Jan dat uit zichzelf verteld heeft maar dat het vanwege privacy redenen (ex-vrouw, kinderen) niet op de buis openbaar gedeeld is. In feite gaat het ons niet aan hoe het komt dat Jan nu op zoek is naar een nieuw lief.


Z'n ex kon naar verluidt de golfkar-XL niet aan de praat krijgen.

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 03:30 #4574

Taurus schreef : Z'n ex kon naar verluidt de golfkar-XL niet aan de praat krijgen.


?

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 08:35 #4577

Janien schreef :

Taurus schreef : Z'n ex kon naar verluidt de golfkar-XL niet aan de praat krijgen.


?


Het nadenkertje van de dag. ;)

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 08:45 #4580

Taurus schreef :

Janien schreef :

Taurus schreef : Z'n ex kon naar verluidt de golfkar-XL niet aan de praat krijgen.


?


Het nadenkertje van de dag. ;)


Voor mij teveel soorten invulling mogelijk, ik pas :knipoog: :cheer:

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 14:00 #4581

Het (golf)karretje XL wat Froukje met gemak aan de praat kreeg en Jan verbaasde. :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.

Jan 09 apr 2020 15:15 #4586

Hollie schreef : Het (golf)karretje XL wat Froukje met gemak aan de praat kreeg en Jan verbaasde. :thumbs-up:


:duim-omhoog

En daarmee de benodigde bonuspunten scoorde. ;)

Inloggen om te reageren.