Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De internetboeren versus de tvboeren 04 mei 2020 09:39 #5049

De afgelopen tijd heb ik de boeren wat gevolgd die in de luwte bleven, en eerlijk gezegd vond ik dat boeiender om te volgen dan de tv-uitzendingen.

John en Johan zijn lekker in hun element de dames aan het ontmoeten, en bij John bloeit er volgens mij iets op.
Johan heeft een leuke dame getroffen die echt attent is voor de huishond om een kadootje voor de hond mee te nemen. Origineel bedacht. . En heb je in elk geval al 1 vriend op de boerderij.

Wel jammer dat die filmpjes zo kort zijn trouwens!

Inloggen om te reageren.

De internetboeren versus de tvboeren 04 mei 2020 20:52 #5066

Zilte Deerne schreef : De afgelopen tijd heb ik de boeren wat gevolgd die in de luwte bleven, en eerlijk gezegd vond ik dat boeiender om te volgen dan de tv-uitzendingen.

John en Johan zijn lekker in hun element de dames aan het ontmoeten, en bij John bloeit er volgens mij iets op.
Johan heeft een leuke dame getroffen die echt attent is voor de huishond om een kadootje voor de hond mee te nemen. Origineel bedacht. . En heb je in elk geval al 1 vriend op de boerderij.

Wel jammer dat die filmpjes zo kort zijn trouwens!


Jammer voor ons, maar voor de boeren is het wel zo fijn dat ze niet intensief gevolgd worden. Volgens mij hebben de boeren die de uitzending niet halen meestal meer geluk in de liefde, dus hoe minder cameratijd hoe beter voor hen.

De vooruitblik liet zien dat Ronald in ieder geval een leuke vrouw heeft. En ik ben het met je eens, Zilte, op basis van de laatste twee afleveringen bloeit er wat moois op bij John. En bedenk wel... dit was hun tweede date. Voor de eerste was hij bereid een weekend naar Duitsland te gaan, en voor de tweede was zij bereid om 7 uur te reizen. Dan moet je elkaar toch echt wel heel leuk vinden.

Willem blijft blijkbaar thuis voor de reunie, wat me heel i.v.m. zijn moeder heel verstandig van hem lijkt.

Johan en Frans hebben leuke eerste dates gehad, maar of het meer is geworden zullen we nog moeten zijn.

Inloggen om te reageren.

De internetboeren versus de tvboeren 06 mei 2020 13:45 #5088

De online serie is blijkbaar bijzaak geworden en voor de vijf boeren een doekje voor het bloeden.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1