Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Blog 29 okt 2018 00:46 #2361

Ook ik heb mijn psychologie van de koude grond weer losgelaten op de 5 boeren met haar/zijn gasten :-)

Veel leesplezier: meerdansandra.nl/2018/10/boer-zoekt-vrou...-zijn-er-nog-maar-2/

Anders Boer zoekt vrouw-blogs lezen?
meerdansandra.nl/category/bloggers/boer-zoekt-vrouw/

Inloggen om te reageren.

Blog 30 okt 2018 21:33 #2401

Ja leuk! :)

"... weeeeeeeeeeeeken op vakantie ..."
Hahaha, dat viel me ook al op. Of hij even 3 weken weg kan :unsure:
Hoe hard groeien aardappelen...? :blink:

Inloggen om te reageren.

Blog 30 okt 2018 22:42 #2402

Het lijkt wel of vakantie het eerste is waar tegenwoordig aan gedacht wordt bij het kiezen van iets of iemand. :S En dan moet het ook nog een lange vakantie zijn. Voor veel zelfstandigen is dit al lastig in te vullen laat staan voor iemand in de agrarische sector waar feitelijk de natuur de baas is. Daar kun niet 'zomaar' drie weken bij vandaan lopen en zéker niet tijdens het groei- en oogstseizoen.
Nu ligt het helemaal aan de bedrijfsvoering of je drie weken met vakantie kunt of niet. Voor een veehouder is het vrijwel onmogelijk, voor een akkerbouwer zou het met name in de winter (januari/februari) wel in te passen moeten zijn. Maar dan nog moet hij een waarnemer bereid vinden die een oogje in het zeil houdt. Een paar keer een korte vakantie (week tot 10 dagen) zal waarschijnlijk meer in Wims lijn liggen. (maar dan nog liever niet. ;) )

Inloggen om te reageren.

Blog 05 nov 2018 10:03 #2457

Beetje later dan normaal op mijn site want ik gaf een feest afgelopen weekend en ik lag als een uitgepierde spreeuw gisteravond op de bank... maar vanmorgen heb ik speciaal voor alle Boer zoekt vrouw-fans deze blog nog in elkaar "geflanst", veel plezier ermee!

meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-laatste-loodjes/

Inloggen om te reageren.

Blog 05 nov 2018 11:15 #2458

sandra1968 schreef : ... want ik gaf een feest afgelopen weekend ...


Gokje: je bent 50 jaar geworden? In dat geval alsnog van harte gefeliciteerd en nog vele bloggende jaren toegewenst!

PS: Ook uit je hoofd geschreven, nog steeds een mooie samenvatting van deze immer méér vragen oproepende dan antwoorden gevende uitzending!

Inloggen om te reageren.

Blog 06 nov 2018 22:39 #2501

sandra1968 schreef : Beetje later dan normaal op mijn site want ik gaf een feest afgelopen weekend en ik lag als een uitgepierde spreeuw gisteravond op de bank... maar vanmorgen heb ik speciaal voor alle Boer zoekt vrouw-fans deze blog nog in elkaar "geflanst", veel plezier ermee!

meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-laatste-loodjes/


Met plezier gelezen dat in mekaar geflanste ding!
Omdat mijn tijd nu niet bepaald hetzelfde is als van iedereen in de Lage Landen was ik al op zoek naar je blog toen je nog voor "spreeuw" speelde.
(Je was voorheen zo snel.)
Maakt allemaal niet uit, ikzelf heb een ' compromised roof" zoals een bewoner van een ander eiland hier in de eilandenrij dat zo prachtig omschrijft. Als het regent moet ik op de bovenverdieping aan het werk. "Thanks to hurricane Irma".
Minder tijd voor bzv .
Zo gaat dat.

Inloggen om te reageren.

Blog 07 nov 2018 13:25 #2504

Taurus schreef : Het lijkt wel of vakantie het eerste is waar tegenwoordig aan gedacht wordt bij het kiezen van iets of iemand. :S En dan moet het ook nog een lange vakantie zijn. Voor veel zelfstandigen is dit al lastig in te vullen laat staan voor iemand in de agrarische sector waar feitelijk de natuur de baas is. Daar kun niet 'zomaar' drie weken bij vandaan lopen en zéker niet tijdens het groei- en oogstseizoen.
Nu ligt het helemaal aan de bedrijfsvoering of je drie weken met vakantie kunt of niet. Voor een veehouder is het vrijwel onmogelijk, voor een akkerbouwer zou het met name in de winter (januari/februari) wel in te passen moeten zijn. Maar dan nog moet hij een waarnemer bereid vinden die een oogje in het zeil houdt. Een paar keer een korte vakantie (week tot 10 dagen) zal waarschijnlijk meer in Wims lijn liggen. (maar dan nog liever niet. ;) )


Ach al komt dit onderwerp steeds opnieuw tevoorschijn in de afleveringen als het iets wordt tussen Marit & Wimm komen ze daar vast wel uit. ALs Marit huisarts wordt is dat toch ook niet echt een baan met kantooruren.
Alhoewel samen met anderen in 1 praktijk kan dat wel.
Misschien komt het onderwerp vakantie ook steeds opnieuw naar voren ivm het busje wat Marit meenam tijdens de speeddate.

Inloggen om te reageren.

Blog 12 nov 2018 00:08 #2591

Bedankt voor je compliment CorneliaW en ook voor de felicitatie Bakkertje1960. Inderdaad 50 geworden B)

Vandaag moest ik even schakelen, ik heb de hele middag met mijn zoon aan zijn profielwerkstuk gezeten met als onderwerp: de medische ontwikkeling tijdens de Eerste Wereldoorlog.... gelukkig vanavond iets luchtiger en in dit geval (eindelijk!) pittige aflevering van Boer zoekt Vrouw!

meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-liefde-in-de-lucht/

CorneliaW schreef :

sandra1968 schreef : Beetje later dan normaal op mijn site want ik gaf een feest afgelopen weekend en ik lag als een uitgepierde spreeuw gisteravond op de bank... maar vanmorgen heb ik speciaal voor alle Boer zoekt vrouw-fans deze blog nog in elkaar "geflanst", veel plezier ermee!

meerdansandra.nl/2018/11/boer-zoekt-vrouw-laatste-loodjes/


Met plezier gelezen dat in mekaar geflanste ding!
Omdat mijn tijd nu niet bepaald hetzelfde is als van iedereen in de Lage Landen was ik al op zoek naar je blog toen je nog voor "spreeuw" speelde.
(Je was voorheen zo snel.)
Maakt allemaal niet uit, ikzelf heb een ' compromised roof" zoals een bewoner van een ander eiland hier in de eilandenrij dat zo prachtig omschrijft. Als het regent moet ik op de bovenverdieping aan het werk. "Thanks to hurricane Irma".
Minder tijd voor bzv .
Zo gaat dat.

Inloggen om te reageren.

Leevoer ( The blogs ) 12 nov 2018 15:51 #2649

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator