Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Afterparty 2018

Afterparty 2018 08 dec 2018 23:58 #21

• randstadse
  • randstadse's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die keiharde muziek altijd, met dreunende bassen, als er een feest is!!!!! Veel mensen vinden dat juist fijn, maar ik niet. Ik vind dat verschrikkelijk. Van al dat gedreun (+nog extra versterkte bassen) word ik stapelgek.

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 09 dec 2018 15:16 #22

Jullie worden oud. ;)
Er zijn daar meerdere 'zalen' (of hoe je zoiets ook noemt in een voormalig fabriekscomplex ;) ), en niet overal is de muziek luid aanwezig. Maar daar waar de boeren gepresenteerd werden is de 'hoofdzaal' waar je je, indien gewenst, als een jojo doorheen kon bewegen. ;)
Ben zelf niet geweest trouwens.

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 09 dec 2018 20:43 #23

Weet iemand of Rianne er gisteren ook was? Het beeld was rond de opkomst van Rudie zo dampig, dat ik wel zag dat er iemand liep, maar niet zag wie het was...

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 09 dec 2018 21:51 #24

Bakkertje1960 schreef : Weet iemand of Rianne er gisteren ook was? Het beeld was rond de opkomst van Rudie zo dampig, dat ik wel zag dat er iemand liep, maar niet zag wie het was...

Volgens mij wel. Voor zover ik het goed zag kwam hij niet in z'n eentje het podium op.

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 10 dec 2018 09:59 #25

Hier een prachtig verslag van de Afterparty 2018, mét foto's:

lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-afte...gZoNSp7V8tzHlOFuI5g8

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 11 dec 2018 20:04 #26

jahoor Rianne was er ook, en Doreen van Wilfred, alleen Jaap en Jan waren nog zonder partner. Het was een super gezellig feest. ik heb in ieder geval wel genoten. Heel jammer dat ik niet alle boeren uit de inmiddels zeer grote familie heb kunnen spreken. Ik mag immers niet meer de V.I.B. ruimte in. En degene die ik netjes groette en vroeg hoe het ging negeerde me. Ik heb mn kaartje gelijk gekocht toen het bekend werd om niet de plank mis te slaan. Mijn verslag staat op mn pagina.
www.facebook.com/Ingridindk/posts/119320...notif_t=feed_comment

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 11 dec 2018 20:07 #27

Ik heb trouwens ook heel leuk gekletst met Petra (ja die van Jaap). Hun relatie was net pas 2 weken uit. ik ben vergeten om haar nmmer te vragen. ik zou haar heel graag nog s spreken en/of met haar afspreken. Kent iemand Petra en weet haar achternaam of nog liever wie heeft haar telefoonnummer????? Dit mag uiteraard via een pb op facebook, of via een persoonlijk bericht op deze site.

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 11 dec 2018 23:37 #28

Hmm door december drukte ook dat gemist maar misschien kon ik het toch niet zien.
Lisette moet ik ook nog lezen en Ingrid's verslag.
Dank voor de tip Zilte.

Dat wordt nog een lijstje maken :light: B)

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 12 dec 2018 21:43 #29

• randstadse
  • randstadse's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Slik. Frank en Anita uit elkaar. Tsja. Kan gebeuren. (Misschien wel gelukkig voor hen beiden dat zij nog geen kindjes hebben gemaakt in de afgelopen jaren?..)
En boer Peter met nieuwe vriendin (doet me denken aan Richard: ook bij hém nu een mooie-rondborstige-langharige-blondine aan zijn zij) .... die vorige vriendinnen misten die broodnodige eigenschappen wellicht?? :))

Inloggen om te reageren.

Afterparty 2018 12 dec 2018 23:11 #30

randstadse schreef : En boer Peter met nieuwe vriendin (doet me denken aan Richard: ook bij hém nu een mooie-rondborstige-langharige-blondine aan zijn zij) .... die vorige vriendinnen misten die broodnodige eigenschappen wellicht?? :))

Onwillekeurig werd ik getriggerd de foto's erbij te zoeken. Hoe dat nou weer kan?... :whistle: B)

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-z...erparty-groot-succes

Inloggen om te reageren.

Tijd voor maken pagina: 0.128 seconden