Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 10:50 #2325

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat een tamme bedoening is Boer Zoek Vrouw dit keer. Op Steffi na gaat er van hen niets uit en missen we dit keer een spraakmakende boer als een Richard, Gerrit, Geert en vele anderen... ook van de logeerders gaat niets uit zodat het allemaal wat tammetjes overkomt... wat peper of sambal zou deze serie goed doen in plaats van een veer. Forums zin niet meer van deze tijd, vandaar die kleine aantallen deelnemers, jammer.

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 12:27 #2327

Marnix zou je toch wel kunnen beschouwen als een spraakmakende boer. ;)

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 12:52 #2329

Ik vind het ook allemaal wat mat dit jaar. En het forum is ook niet zo druk als voorgaande jaren heb ik het idee? Zijn we allemaal wat BZV-moe of zijn de deelnemers allemaal wat te braaf?

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 13:39 #2330

Zolang BZV bestaat en ik de commentaren (op met name het forum) volg gaat de kritiek altijd over dat 'het dit jaar wat tam is'. Het beste van BZV gaat pas komen als er nog twee over zijn en de vlinders zich gaan ontvouwen. Dan wordt het voor de kijkers pas echt interessant en dat beklijft. Want lest heugt best. ;)
De boeren kúnnen op dit moment gewoonweg niet het achterste van hun tong laten zien, voor de dames/heren niet en voor ons kijkers niet. Daarom oogt het allemaal wat 'vlak'.

En dat het niet meer zo druk op het forum (of fora) is heeft denk ik voor het meest te maken met de 'concurrentie' van FB, Twitter of Insta. Ook het appen neemt veel tijd van de mensen in beslag waardoor men geen zin en tijd meer heeft om 'hier' nog wat te schrijven. Denk niet dat het BZV-moeheid is.

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 17:56 #2335

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0

Taurus schreef : Marnix zou je toch wel kunnen beschouwen als een spraakmakende boer. ;)


Das eerder een arrogante kwast dan spraakmakend... en dan dat vingertje...:woohoo:

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 18:39 #2336

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Klompendanseres schreef : Ik vind het ook allemaal wat mat dit jaar. En het forum is ook niet zo druk als voorgaande jaren heb ik het idee? Zijn we allemaal wat BZV-moe of zijn de deelnemers allemaal wat te braaf?


Het ligt niet aan de boeren, dat zijn leuke lui met boeiende zaken, het ligt niet aan de deelnemers/sters, die zijn kleurrijk genoeg: zie Gaby bij Jaap: één en al kleur was zij! Vergeet niet de tegeltjesuitspraak van boer Jan en hoe hij dat neerzette, of Jaap met zijn first impression, Hilarische tv vond ik. De knullen bij Stef zijn ook één bonk plezier, Remco zette zichzelf neer als een doorpakker pur sang, en dan noem nog ik nog maar een paar dingen/mensen. Marnix is voor mij dé vent van dit seizoen, lekker duidelijk en vooral: lekker duidelijk, Tja, wat schrijf ik nog meer... ik vind dit eerst wel genoeg.
Maak mij op voor vanavond, want vanavond....


Venoamd geet dak d’r of!

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 21:37 #2342

Mooie aflevering vanavond! Maar wat zagen we nu op de vooraankondiging van volgende week? Overal tranen???
Ja, logées en verse vis blijven maar drie dagen fris...

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 21:45 #2346

Ja nou, het zal best lastig zijn :(

Maar... het komt vast goed.. :)

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 21:47 #2348

Zilte Deerne schreef :
Het ligt niet aan de boeren, dat zijn leuke lui met boeiende zaken, het ligt niet aan de deelnemers/sters, die zijn kleurrijk genoeg: zie Gaby bij Jaap: één en al kleur was zij! Vergeet niet de tegeltjesuitspraak van boer Jan en hoe hij dat neerzette, of Jaap met zijn first impression, Hilarische tv vond ik. De knullen bij Stef zijn ook één bonk plezier, Remco zette zichzelf neer als een doorpakker pur sang, en dan noem nog ik nog maar een paar dingen/mensen. Marnix is voor mij dé vent van dit seizoen, lekker duidelijk en vooral: lekker duidelijk, Tja, wat schrijf ik nog meer... ik vind dit eerst wel genoeg.
Maak mij op voor vanavond, want vanavond....


Venoamd geet dak d’r of!


Misschien is dat het: ze zijn te leuk. ;)

Inloggen om te reageren.

Wat een Boer Zoek Vrouw dit keer 28 okt 2018 21:51 #2349

Hollie schreef : (...) vandaar die kleine aantallen deelnemers, jammer.


De kleine aantallen meeschrijvers is zeker jammer, maar we kunnen niet zeggen dat er gebrek aan interesse is, want er zijn maar liefst 70 :light: gasten aanwezig zojuist :woohoo:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator