Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Ik vind boer Marnix leuk!

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 10:54 #1

Ik vind boer Marnix leuk! Hij is rechtrstreeks en beschrijft zijn gevoelens zo eerlijk mogelijk. Hij heeft humor, zelfspot en is gevoelig. Heeft een laag tot geen hete-aardappel-gehalte. Is totaal zichzelf. Ik zou wensen dat ik naast hem woonde. Zwemmen achterhuis ( kopje onder duwen was ietswat kinderachtig, Marnix, maar oké je mot wat. Dat paardgedoe vond ik geweldig. En de jaKOEtsie ook! Nooit veranderen Marnix!
Ik merk wel dat Marnix een beetje terugschrikt van dames met 'teveel' problemen. Het burn-out- meisje, maar ook Bertine die 'niet zoveel durft'. Toch denk ik dat hij meer naar haar trekt.
Janneke is een 'kerel' naar mijn hart. Ik denk dat ze goed in de 'zuipkeet' zou passen, maar we worden ook ouder hè? En dan neemt ze zijn opa en oma's boerderijtje geheel over en zit Marnix onder de plak. En ik heb zo.n idee dat je Marnix niet ergens achter of op moet gaan plakken. Ik begrijp dat heel goed. Ik ben zelf ook zo.n vogeltje die je niet in een kooitje moet stoppen. Ik word doodzenuwachtig als mensen steeds achter me aanlopen. Maar stel je voor wat een heerlijke vrijheid je met die eerlijke, gevoelige man zou hebben! Als hij lekker in het donker in zijn opa's sta-op-stoel zit kun je gewoon effe lekker naar je vriendinnen of facebooken en een wind laten waar je maar wilt. Heerlijk toch!? Ik wil zo wel een week bij hem logeren. Love Marnix :-)

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 11:13 #2

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hey Sylvia,

Wat een leuke omschrijving heb je gegeven. Ja, Marnix is ook een man naar mijn hart. Geen poeha, ( hebben de anderen ook niet trouwens ) lekker duidelijk, evenzogoed gevoelig en vooral hoop humor. Ik hou daar wel van.
Dus ja: bij deze telt de fanclub voor Marnix dan twee leden. Wie volgt? :D

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 11:50 #3

Ja! Dit is de Fanclub voor boer Marnix!
Wat een heerlijk mens!

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 11:57 #4

De fanclub van boer Marnix! Ik vond het een goed idee om 15 steekwoorden op te schrijven. Zo krijgt iedereen toch een beetje inzicht in elkaar gevoelens? Wat was daar dan, volgens sommige anderen, raar aan?

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 12:35 #5

Er zijn er ook die zich aan hem ergeren... ik ben een van hen!

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 13:07 #6

Hollie schreef : Er zijn er ook die zich aan hem ergeren... ik ben een van hen!

Ik ook. Dus ik blijf lekker bij dit topic weg zodat de dames die fan zijn lekker kunnen kletsen. Wel een goed idee dit topic! De meningen over hem liggen ver uiteen, of je vind hem fantastisch of helemaal niet. Er is niet echt een middenweg. In plaats van in discussie gaan kunnen de "fans" hier gezellig praten over hem.

Misschien is een "Oh mijn god, wat word ik schijtziek van Marnix" topic ook nog welkom ernaast! :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 13:28 #7

Ja dat kan natuurlijk :-)
Maar goed, er zijn zoveel verschillende mensen en je kunt tenslotte niet met iedereen vriendjes zijn. Toch?

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 13:34 #8

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Sylvia schreef : Ja dat kan natuurlijk :-)

Helemaal goed! #dikkeduim
( maar dan ook niet stiekum hier kijken :side: )

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 13:39 #9

Grinnik Zilte...in deze topic praten we 'al la Marnix'. Recht voor zijn raap proberen wij onze gevoelens te omschrijven, maar nooit met de bedoeling om iemand te kwetsen. Daar vinden 'wij' niks mis mee....

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 12 nov 2018 13:48 #10

Ik sluit me aan als fan. Inderdaad Sylvia, prachtig verwoord in je openingspost.

Inloggen om te reageren.

Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden