Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Ik vind boer Marnix leuk! 13 nov 2018 13:05 #2693

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Sam schreef : Stug, direct, oprecht en ja, soms ook bot, maar daardoor wel weer duidelijk. Ik hou daar wel van. Fan is een groot woord, maar ik kan die Marnix wel waarderen, ik zie in hem een oprecht mens die wel heel hard zijn best doet. (in al zijn onhandigheid qua uitlatingen soms)

Misschien dat Friezen (die zelf ook wel eens als stug betitteld worden...) dat als positiever zien dan andere mensen. Hoe bot ook, ik hou meer van mensen die zonder draaikonterij zeggen wat ze te zeggen hebben of dat nou positief of negatief is, dat kan me niet zo veel schelen, maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent!


Dat heb je mooi gezegd, Sam.
Ik kan die Friezen wel waarderen, woon hier inmiddels een Mozestijd en dan leer je ze wel goed kennen. ;) Of ze stug zijn weet ik niet, dat woord is er ooit eens ingerold maar kan net zo goed slaan op Zeeuwen of Drenten die soms wijselijk hun mond houden als ze ergens het hunne ervan denken. Ze geven zich wel hoor, zie maar eens wat voor feestbeesten die Friezen zijn met de elfstedentocht, niks is te dol en ze gaan compleet los.

Maareuhm... Marnix woont in Noord Holland, voor Friezen is dat gewoon West-Friesland :P :side:

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 14 nov 2018 15:01 #2711

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Test. Ik kan niet meer posten?

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 14 nov 2018 15:03 #2712

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Ojaa nu wel weer. Pardon.

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 14 nov 2018 15:20 #2713

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Nou ik wilde even zeggen dat wanneer niemand Marnix wil op zondag...dan hou ik um zelluf.

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 14 nov 2018 17:11 #2717

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
....hey Sylvia, heb je gezien op Facebook hoeveel fans Marnix al heeft? Dat rijst de pan uit. :D

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 14 nov 2018 17:33 #2719

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Ohhh ik ga kijken!

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 15:43 #2728

Ik vind Marnix van alle boeren dit jaar de meest boeiende. Een man met een grote mond en een heel klein hartje. Eentje die volgens mij door het vuur gaat als hij zich echt openstelt voor de vrouw waarmee hij zijn leven wil delen.

Oh en kleine toevoeging: mijn man is zo'n lakschoenendrager... en heeft in mijn bijzijn nog nooit een scheet gelaten. En voeten op tafel en boeren... nou, dat was echt niet binnen 3 maanden! Pas toen ik de vrijheid nam om mijn gassen de vrije loop te laten en mijn voeten op tafel te parkeren, werd hij zelf ook wat losser hahaha.

En tenslotte: mijn beste vriendin is een Friezin ;)

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 16:20 #2729

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Bloos....ik liet me een beetje teveel meeslepen door 'eigen ervaringen met lakschoendragers. Excuus)

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 16:27 #2730

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Campesina schreef : Ik vind Marnix van alle boeren dit jaar de meest boeiende. Een man met een grote mond en een heel klein hartje. Eentje die volgens mij door het vuur gaat als hij zich echt openstelt voor de vrouw waarmee hij zijn leven wil delen.

Oh en kleine toevoeging: mijn man is zo'n lakschoenendrager... en heeft in mijn bijzijn nog nooit een scheet gelaten. En voeten op tafel en boeren... nou, dat was echt niet binnen 3 maanden! Pas toen ik de vrijheid nam om mijn gassen de vrije loop te laten en mijn voeten op tafel te parkeren, werd hij zelf ook wat losser hahaha.

En tenslotte: mijn beste vriendin is een Friezin ;)


Heyyyyyyyy, Campesina, Goed om je weer te zien hier!! :kiss:

Om te beginnen met je laatste alinea: We hebben misschien wel dezelfde dan :D Die van mij is ook Friezin. :)
Maareuhm... het scheten laten in elkaars bijzijn is altijd wel een hekel-treetje te nemen op de relatieladder. Want wanneer is het zover dat je je eigen aroma de lucht in durft te sprayen? Het is bepaald geen rozengeur na een avondje tafelen ( en laat ik nou dol zijn op uien,knoflook, bonen, kapucijners - ja dat zijn ook bonen maar ik noem ze kapucijners ) ... vroeger kon ik me nog even verschuilen achter een sigaret maar sinds ik daarmee (lang geleden) ben gestopt zoek ik altijd naarstig naar een afgezonderd kamertje.... Nou is er 1 geluk: ik woon samen met 2 honden die nóg harder kunnen stinken, dus er is nu baas boven baas. en die geven gelukkig geen commentaar.
Maar toch. In een man's bijzijn ben ik niet zo snel van de 'laatmaarwaaien'.
Om af te sluiten met jouw openingszin: ik ben het volledig met je eens. De vrouw die Marnix aan zich weet te binden heeft een gouden kerel aan um!

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 17:17 #2731

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Als Janneke/Bertine echt van hem houden dan ruiken zijn winden naar roosjes.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator