Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 17:30 #2732

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat moeten we hier nou weer mee snik...
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 21:35 #2739

Sylvia schreef : Als Janneke/Bertine echt van hem houden dan ruiken zijn winden naar roosjes.


Haha, daar ben ik het niet mee eens hoor, ik houd heus van mijn man maar 'roosjes'? Nee, echt niet, nooit niet! Haha, je kunt ook overdrijven!

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 16 nov 2018 21:46 #2741

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Maar het kan best hoor! Vooral als hij zo.n broek aantrekt...
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 17 nov 2018 09:17 #2742

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 17 nov 2018 14:23 #2745

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ooooh, hij kiest Yvon...
Nee, flauw, spannend hoor. Ik denk steeds dat Janneke op de lange duur een betere match zou zijn, maar of Marnix daar ook zo over denkt...

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 17 nov 2018 15:18 #2746

  • Sylvia
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
  • Berichten: 77
  • Ontvangen bedankjes 0
Na het tussenfilmpje waarin hij zegt dat hij verliefd zit te worden denk ik dat het Janneke is omdat hij zegt dat ze hem doorziet voor hij iets zegt.
De laatste keer in het weiland met Janneke zei hij ook: Dus dat had jij alweer gezien!

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 17 nov 2018 16:44 #2751

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Nou, 't is niet eens zo gek Bakkertje: zweet kan erg vies ruiken/stinken zelfs, maar het zweet van degene van wie je houdt ruikt lekker ..;)

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 18 nov 2018 17:42 #2762

Hahaha Zilte, woont jouw Friese vriendin ook in Spanje dan? :silly:

Wat het laten van onwelriekende gasvormige uitwerpselen... daar heb ik ook wel even een paar maanden voor nodig gehad hoor, voordat ik me daar zo vrij in voelde om die te laten vliegen in bijzijn van mijn (inmiddels) man. Maar zijn reacties zijn altijd dusdanig hilarisch (tot naar zijn keel grijpen en een perfecte sterfscène ten beste geven aan toe), dat ik het er bijna om doe... Hij gaat dan stuk van de stank :sick: , en ik van het lachen :cheese: Hij zegt altijd dat hij het vré-se-lijk vindt... maar ondertussen hangt hij ontzettend de komiek uit, wat niet bepaald ontmoedigend werkt. Dus ach, het zal wel meevallen.

Ik ben het eens met Randstadse, in de zin dat ik geen probleem heb met zweetgeur van mijn lief. Ik ben sowieso net een hond... ik snuffel altijd. Mensen, dieren, eten... etc. Alles wat 'eigen' is vind ik lekker ruiken. Alles wat ik niet ken, stinkt bij voorbaat, todat het tegendeel bewezen is :cheer:

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 24 nov 2018 00:35 #2916

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Campesina schreef : Hahaha Zilte, woont jouw Friese vriendin ook in Spanje dan? :silly:

Wat het laten van onwelriekende gasvormige uitwerpselen... daar heb ik ook wel even een paar maanden voor nodig gehad hoor, voordat ik me daar zo vrij in voelde om die te laten vliegen in bijzijn van mijn (inmiddels) man. .


@ Campesina
1) Ik heb wel twee Spaanse vriendinnen op mijn Friese bank... ;)
2) Je kunt het natuurlijk ook altijd in de groep gooien :woohoo: :D #windjelaten ..

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 24 nov 2018 10:29 #2919

Campesina schreef : Wat het laten van onwelriekende gasvormige uitwerpselen... daar heb ik ook wel even een paar maanden voor nodig gehad hoor, voordat ik me daar zo vrij in voelde om die te laten vliegen in bijzijn van mijn (inmiddels) man.


B) En al ik zo vrij mag zijn, hoe komt ie er dan uit? Met een beetje verfijnde intonatie? Of maar net zoals 'die ligt'? 8-)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator