Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Ik vind boer Marnix leuk!

Ik vind boer Marnix leuk! 24 nov 2018 20:32 #51

Hahahaha

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 08:56 #52

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 15:28 #53

Wat een leuk artikel Zilte! Dank je wel voor de link.

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 15:34 #54

Artikel al gelezen, het blijft leuk en positief.

Ook vandaag, een paar uur eerder kon ik niet als mezelf op het forum komen.
Waarschijnlijk ligt dat probleem hier maar enfin nu lukt het wel .

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 18:23 #55

Was dat nou de opa en oom van vaderskant of van moederskant?

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 18:43 #56

Sylvia schreef : Was dat nou de opa en oom van vaderskant of van moederskant?

Ik denk van vaderskant.
Onder het kopje "Stallen schoonmaken" staat:
... inmiddels heeft Marnix de boerderij van zijn opa en oom in Wijdewormer overgenomen... Ook zijn vader was ooit eigenaar, maar een echte liefhebber was hij niet volgens Marnix. ‘De boerenslimheid had hij wel, net als ondernemingsgeest. ...

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 18:55 #57

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ja jongens, wat een mooi inkijkje in Marnix zijn leven, een erg mooi artikel met de credits voor Pa, dochters en zoon . En ongetwijfeld ook de moeder die haar genen net zo goed heeft doorgegeven. Tau zei het al: 'Dit verklaart ook de gele balen bij Marnix op zijn erf, die waren bedoeld als sponsorgeld voor KiKa, kinderen kankervrij. '

Ik denk maar meer nog hoop, dat (veel) lezers hier ( voor wie dat al niet doet natuurlijk ) en kijkers zich eens realiseren dat we altijd maar een topje van de ijsberg zien van iemand, en hoop dat velen zich zullen bedenken alvorens een snoeihard oordeel over iemand te vellen die ze niet eens kennen.
Voor mij is Marnix een topper, loopt niet naast zijn schoenen en doet gewoon wat hij belangrijk vindt en houdt daarin én daarmee zeker wel rekening met de wereld om hem heen.

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 18:55 #58

• Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Vaderskant, zie alinea 3 van het artikel... :)

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 19:42 #59

Bakkertje1960 schreef :

Ik denk van vaderskant.
Onder het kopje "Stallen schoonmaken" staat:
... inmiddels heeft Marnix de boerderij van zijn opa en oom in Wijdewormer overgenomen... Ook zijn vader was ooit eigenaar, maar een echte liefhebber was hij niet volgens Marnix. ‘De boerenslimheid had hij wel, net als ondernemingsgeest. ...

Ja, inderdaad dan zou je aan moeten nemen dat het vaderskant is.

Inloggen om te reageren.

Ik vind boer Marnix leuk! 29 nov 2018 19:43 #60

Zilte Deerne schreef : Ja jongens, wat een mooi inkijkje in Marnix zijn leven, een erg mooi artikel met de credits voor Pa, dochters en zoon . En ongetwijfeld ook de moeder die haar genen net zo goed heeft doorgegeven. Tau zei het al: 'Dit verklaart ook de gele balen bij Marnix op zijn erf, die waren bedoeld als sponsorgeld voor KiKa, kinderen kankervrij. '

Ik denk maar meer nog hoop, dat (veel) lezers hier ( voor wie dat al niet doet natuurlijk ) en kijkers zich eens realiseren dat we altijd maar een topje van de ijsberg zien van iemand, en hoop dat velen zich zullen bedenken alvorens een snoeihard oordeel over iemand te vellen die ze niet eens kennen.
Voor mij is Marnix een topper, loopt niet naast zijn schoenen en doet gewoon wat hij belangrijk vindt en houdt daarin én daarmee zeker wel rekening met de wereld om hem heen.

Ja...zucht...zwijmel...ik vinum ook zooo leuheukkk :-)

Inloggen om te reageren.

Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden