Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Promo aflevering 13 29 nov 2018 11:21 #3051

Boer Jaap en Marian hadden een romantische citytrip in Noorwegen, alhoewel Jaap aangaf dat het soms wat snel ging. Hoe was dat toen ze terug waren in Nederland? Hoe gaat het nu met hen? Boerin Michelle en Maarten waren blij en verliefd in Griekenland. Michelle is in het verleden gekwetst door mannen en vindt het daardoor soms moeilijk haar hart volledig open te stellen. Heeft Maarten haar het vertrouwen in de liefde terug kunnen geven? Tijdens de citytrip in Erfurt besluiten boer Marnix en Janneke dat ze geen gezamenlijke toekomst hebben. Toch komt een stralende Marnix naar de reünie. Wat is er sinds de citytrip gebeurd? Boer Wim en Marit lijken na de nodige opstartproblemen elkaar helemaal te vinden tijdens de citytrip in Italië. Toch komt Wim alleen naar de reünie. Waar is Marit? Roel heeft het hart gestolen van boerin Steffi. Kan ze inmiddels geloven dat er een man is die helemaal voor haar gaat? En hoe gaat het met boer Jan, boer Rudie, boer Wilfred en boerin Saskia die zelf aan de slag gingen met hun brieven?
[ inleiding toegevoegd door Moderator ]

Wat wordt de laatste aflevering spannend!!!!! Wie is er nu nog samen en wie niet?

www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/564562143966236/

Yvon zegt: "Waar twijfel je aan?" en wordt ondertiteld als "Waar twijfelde je aan?"
En dan die extra stoel en dat stralende hoofd...!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 11:44 #3052

Oehhhhhhh wat spannendddd

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 12:21 #3053

En Wim toch wel alleen... (was al te zien in de preview aan het eind van afgelopen aflevering) :mmm:

Toch houd ik het voorlopig op dat Marit iets anders belangrijks had die dag. :) Moed houden. ;)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 13:43 #3054

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef : Wat wordt de laatste aflevering spannend!!!!! Wie is er nu nog samen en wie niet?

www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/564562143966236/

Yvon zegt: "Waar twijfel je aan?" en wordt ondertiteld als "Waar twijfelde je aan?"
En dan die extra stoel en dat stralende hoofd...!


Ja vrouw, het wordt loeispannend aankomende zondag. En dat blije gezicht van Marnix... superrrrr.. Ik denk dat ... op de stoel komt te zitten. En Jaap... ach Jaap... hij klinkt nogal teleurgesteld maar ... die zin is natuurlijk gecut op het moment surpème... vermoedelijk komt er wel een vrouw Jaap te zitten ... ( anders zou ik mij sterk vergissen )
En Marit komt gewoon tien minuten later, die had een uitgelopen consult. Denk ik. Hoop ik.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 13:51 #3055

Marnix zag alsnog in dat Willemijn toch voor hem bestemd was en neemt zij plaats in de lege stoel naast Marnix.
Bijdehandje en reislustige Marit beseft dat zij niet past bij een jongen als Wim.
Twijfelaar Jaap is het niet eens met zijn keuze en blijft dromen over die lieve, rustige en niet aandringende Petra.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 15:37 #3059

Leuk, dat wordt spannend zondag!

Geen idee met wie Marnix komt aanzetten.
Jaap is misschien weer van dame gewisseld, en Marit is op reis?

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 16:48 #3061

Marnix doet veel stof opwaaien :mmm:

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 18:27 #3063

Het is geen saaie man!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 18:41 #3064

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Sylvia schreef : Het is geen saaie man!


Hij, lieve Sylvia. Marnix is een Hij , is geen 'het'... althans niet dat ik mij herinneren kan... ;) :kiss: 8-)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 29 nov 2018 18:48 #3066

Zilte Deerne schreef : Ik denk dat ... op de stoel komt te zitten.


Ik denk dat Zilte dit al zéker weet. Zit zich al een paar weken te verkneukelen. ;)

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator