Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Promo aflevering 13 30 nov 2018 17:39 #3088

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zou het dan tóch Bertine zijn ?? Met haar had hij een paar keer intense knuffels.. er was lichamelijke aantrekkingskracht. En zij vertegenwoordigde de ándere, intense/gevoelige kant van zijn karakter (naast de "praktische" gezellig/leuke Janneke).
Of Willemijn? Bij beide rossig-blonde vrouwen zag hij een heftige, spetterende, maar korte relatie in 't verschiet.
Of ... Sylvia?? (een van onze forumleden, die als een blok voor hem gevallen is..) :) :silly:

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 17:46 #3089

Maar misschien is zij wel gewoon koppenschrijfster voor de Story of Party. ;) :cheese:[/quote]

Het zou me niks verbazen hahaha...

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 17:51 #3090

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hihi. Wow. Dát is een snelle reaktie Sylvia ;)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 18:17 #3091

Sylvia schreef : Maar misschien is zij wel gewoon koppenschrijfster voor de Story of Party. ;) :cheese:


Het zou me niks verbazen hahaha...[/quote]

Randstadse, ik denk dat de vorige reactie een verlaat antwoord van Sylvia op de reactie van Taurus is, dat Zilte misschien wel de koppenschrijfster voor de Story of Party is...

Haha, ik zat ook net te denken, 'ons' Sylvia is hier wel heel erg pro Marnix... het zal toch niet... nog maar heel recent aangemeld... waar het hart van vol is, schrijft de pen van over... ik zal er niet gek van opkijken dat...

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 18:25 #3093

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
:)) Spannend he?! Nog 2 dagen en dan weten we 't!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 18:27 #3094

Haha, ik zat ook net te denken, 'ons' Sylvia is hier wel heel erg pro Marnix... het zal toch niet... nog maar heel recent aangemeld... waar het hart van vol is, schrijft de pen van over... ik zal er niet gek van opkijken dat...[/quote]

Slik...bloos...ik houuu zoveel van die man....

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 18:35 #3096

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
.. maar je bent 65 en je zou 30 jaar jonger willen zijn.. of je bent zijn moeder :blush:

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 19:12 #3097

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Sylvia schreef :

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef : Ik denk dat ... op de stoel komt te zitten.


Ik denk dat Zilte dit al zéker weet. Zit zich al een paar weken te verkneukelen. ;)


Waarom? Hoezo? Zilte weet het al zeker? Zilte is een pseudoniem voor Yvonne Jasper of voor Willemijn? Giechel...


Nee geen pseudoniem voor beiden. ;) Maar een paar weken geleden had zij het ook al over een grote verrassing. Hoewel ik toen/nog niet heb kunnen ontdekken wat de verrassing was/is. :mmm:
Maar misschien is zij wel gewoon koppenschrijfster voor de Story of Party. ;) :cheese:


:huh: .... en Bedankt, Tau! :silly:

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 19:42 #3099

Taurus schreef :

SasKijktBZV schreef :

Zilte Deerne schreef :

Sylvia schreef : Het is geen saaie man!


Hij, lieve Sylvia. Marnix is een Hij , is geen 'het'... althans niet dat ik mij herinneren kan... ;) :kiss: 8-)


Grammaticaal gezien is dit helemaal prima.


Vraag ik me toch af. 'Het' heeft in deze zin betrekking op Marnix. En Marnix kun je niet echt als onzijdig bestempelen ;) dus moet het, denk ik zo, met 'hij' beginnen. Evengoed wordt 'het' op deze manier ook vaak gebruikt maar dat valt meer onder spreektaal.
Zomaar even op het gevoel...


En op gevoel voel je dat dan toch verkeerd aan.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 30 nov 2018 20:26 #3103

SasKijktBZV schreef :

Taurus schreef :

SasKijktBZV schreef :

Zilte Deerne schreef :

Sylvia schreef : Het is geen saaie man!


Hij, lieve Sylvia. Marnix is een Hij , is geen 'het'... althans niet dat ik mij herinneren kan... ;) :kiss: 8-)


Grammaticaal gezien is dit helemaal prima.


Vraag ik me toch af. 'Het' heeft in deze zin betrekking op Marnix. En Marnix kun je niet echt als onzijdig bestempelen ;) dus moet het, denk ik zo, met 'hij' beginnen. Evengoed wordt 'het' op deze manier ook vaak gebruikt maar dat valt meer onder spreektaal.
Zomaar even op het gevoel...


En op gevoel voel je dat dan toch verkeerd aan.


Euh...nou...en we weten niet bij iedereen of het wel zeker een 'Hij' of een 'Zij' is...

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator