Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Promo aflevering 13 02 dec 2018 18:58 #3152

Jeltje op het forum kun je altijd nog terecht na het plasuitje!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 02 dec 2018 19:35 #3153

Steffi en Roel zijn nog wel samen, al heb ik wel in de afgelopen week ergens wel weer iets gelezen dat iemand "uit betrouwbare bron" had gehoord dat ze uit elkaar zijn. :(

Ik had dat ook al ergens gelezen. Ik hoop niet dat dát verhaal klopt....

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 02 dec 2018 19:36 #3154

CorneliaW schreef : Jeltje op het forum kun je altijd nog terecht na het plasuitje!


Haha ik las 'plastuitje'. Maar misschien is dat wel dé oplossing.

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 02 dec 2018 19:43 #3155

:zip: B) zonder t

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 02 dec 2018 19:55 #3157

CorneliaW schreef : :zip: B) zonder t


Hehehehe :-)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 03 dec 2018 14:35 #3195

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Jeltje schreef :

Sylvia schreef :

randstadse schreef : .. maar je bent 65 en je zou 30 jaar jonger willen zijn.. of je bent zijn moeder :blush:


Slik...ik ben echt nog niet 65 jaar.


Hallo iedereen!
Potverdikkeme! Meld ik me na al die jaren van meelezen eindelijk hier aan als lid, en dan laat ik het gehele seizoen niks van me horen. :huh: Dat komt gedeeltelijk omdat dit dus echt best wel een mat seizoen was en gedeeltelijk omdat ik in augustus een nieuwe pup in huis kreeg, die veel aandacht vraagt en eigenlijk altijd op cruciale momenten moet plassen. Maar goed, ik heb dus wel alle afleveringen gezien, al is het niet altijd even compleet, en ik heb hier zo af en toe echt nog wel eens meegelezen. Volgend seizoen beter, moeten we dan maar denken. ;)
Hoe dan ook, net als Sylvia hou ik van Marnix. En ik ben ook geen 65, ik ben 58. En ik ben niet zijn moeder. Maar was ik 20 jaar jonger geweest, dan had ik wel op hem geschreven, misschien. In elk geval was Marnix de smaakmaker van deze serie en ik ben heel benieuwd wie er naast hem in die stoel komt zitten. Misschien toch wel Bertine. Het verschilde immers niet veel, zei hij zelf, en eerlijk gezegd lijkt Bertine me iemand die het "tweede keus zijn" toch wel gemakkelijk wegslikt. En dat is ook helemaal niet erg, er zijn immers ruim zeven miljard mensen op deze wereld, misschien loopt er ergens wel een betere partner voor onze partner en zijn wij allemaal tweede keus. ;) (Ik woon alleen, hoor, ik ben zelfs niemands tweede keus. :) )
Afijn, ik ben benieuwd naar de lege stoel van Marnix, ik gok toch echt op Bertine. En ik gun hem ook echt een leuke vriendin, want zoals gezegd, ik hou van hem.
Jaap en Marian geen succes, verbaast me eerlijk gezegd. Ik ga nu iets lulligs zeggen (vroeger was dit forum wat pittiger en werden er ook wel harde dingen gezegd, tegenwoordig is iedereen superlief voor elkaar, maar ik hang helaas toch echt wel van sarcasme en wantrouwen aan elkaar), maar ik had gedacht dat die twee wel bij elkaar zouden blijven. Simpelweg omdat Marian perse een boer wil en Jaap perse een vrouw. Maar blijkbaar hebben ze beiden toch te moeilijk en te ingewikkeld gedaan. Ik moet zeggen dat Jaap bij de voorstelronde een van mijn favorieten was, maar dat hij nu echt wel een beetje op mijn zenuwen werkt. Maar dat is dus mijn mening, hè, niet dat iedereen nu boos wordt omdat ik niet lief ben! :ohmy:
Wim en Marit weet ik niet. Alle voorstukjes wijzen erop dat ze niet meer bij elkaar zijn. Als ze dat wel zijn, denk ik eigenlijk dat het niet heel lang zal duren, maar ook ik kan het wel eens fout hebben.
Steffi en Roel zijn nog wel samen, al heb ik wel in de afgelopen week ergens wel weer iets gelezen dat iemand "uit betrouwbare bron" had gehoord dat ze uit elkaar zijn. :( Maar goed, dat is van horen zeggen en "de broer van de bakker zijn buren en daar dan weer de dochter van".
Michelle en Maarten zijn nog wel bij elkaar, al hoop ik dat hij wel een beetje weerwoord gaat bieden. En dat gegiechel moet afgelopen zijn en dat gedoe met die stenen ook. (Maar ik heb al gezegd dat ik niet erg van het "lief voor elkaar zijn", ben ik ben al een stuk milder geworden op mijn oude dag, overigens.)
Nou, afijn, ik was er dus nog, al hebben jullie me niet gezien (en kennen jullie mij nog steeds niet want ik was ruim tien seizoenen lang een "lurker"). En ik zit er vanavond klaar voor! Ben toch heel nieuwsgierig. Vooral ook naar de andere boeren. Ik denk dat nurkse boer Jan goed terecht is gekomen en ik hoop dat Saskia gelukkig is, met of zonder partner, ik vind haar een leuke vrouw.
Nou, misschien spreken we elkaar later vanavond nog wel. Tenzij mijn inmiddels vijf maanden oude pup moet plassen, waar een grote kans op is.


Ja, jemig, Jeltje, neem dan ook geen pup in het bzv-seizoen! Jij bent fraai bezig hoor, om ons de hele nazomer lang en herfst en inmiddels winter aan het schrijven te zetten terwijl je zelf lekker op je luie ... al onze epistels consumeert voor gratis en nothing. Mooi is dat! Volgend jaar wil ik méér Jeltje op het forum ! O zo !
Je wint er een beetje bij door te zeggen dat je ook op Marnix bent gevallen, ja dat was ons redhotchilipeppertje van het seizoen. Met recht de smaakmaker hoewel ik ook barstensveel van de anderen heb genoten, Ja jammer van Jan, die kwam er net niet in. ( Daar hadden ze ook mooie beelden van kunnen schieten. ) Hij is daarom maar een tegeltjesfabriek begonnen,... want schapen tellen heeft hij nu wel genoeg gedaan. En onder de uiers hangen is ook niet meer echt zijn ding, zegmaar. Maar hij had wel een toffe blouse aan gisteravond, en idem jeans. Helemaal hipperdepip. #dikkeduim. Dat levert vast weer brieven op, en het zal me niet verbazen dat ook voor hem een pittige dame ergens rondhuppelt. Of zit. Misschien wel tussen het klapvee publiek van Jeroen , vanavond. Het is allemaal een kwestie van de juiste tijd en de juiste omstandigheden, zie Marnix. ;)

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 03 dec 2018 14:48 #3196

Jeltje schreef : ... ik ben 58 ...


Hoi Jeltje,
Wat jammer dat je pup je van het schrijven afhoudt, je schrijft lekker leesbaar! Ik vind het grappig om te lezen dat jij jezelf met je 58 jaar al rekent tot de oudere generatie; dat je een stuk milder geworden bent op je oude dag... Ik ben ook 58 jaar, maar heb dat gevoel van oude dag nog niet hoor! Ik hoop nog wel 30 jaar ouder te worden, dus ja jong ben ik niet meer, maar oud? Misschien dat je op boer Jan kan schrijven, hij is nog steeds op zoek; hij vindt zichzelf met zijn 61 jaar ook al een oude man... Hahaha. Ach leeftijd zegt helemaal niets, ik hoop dat jij je lichamelijk en geestelijk nog lang geen oude vrouw voelt!
En zo sarcastisch, wantrouwend of niet lief ben je naar mijn idee ook niet. Je hebt gewoon gelijk dat als Jaap, simpel gezien, op zoek is naar een vrouw in zijn leven en Marian naar een man: dat dat toch een van de belangrijke pijlers zou kunnen zijn, waar de relatie op rust. Ik denk dat Marian niet persé op zoek is naar een boer, maar een man; anders zou ze ook niet op die datingsite staan, of is het een boerendatingsite? Marian is zelf van boerenafkomst, ze zal mooie herinneringen hebben.
Nogmaals jammer dat je niet eerder geschreven hebt, want met commentaar achteraf bereik je vaak maar weinig. Tijdens de directe discussie kan er op gereageerd worden, nu is het een beetje mosterd na de maaltijd. Lees de Forumregels nog maar eens na over wat jij 'te lief zijn voor elkaar' noemt/vindt. Tussen kritiek hebben op of afbranden van iemand zit een wereld van verschil.
Heb je op de officiële BzV-site al gelezen dat Saskia een lief gevonden heeft; Johnny. En dat de dame waar Wilfred het over had bij de reünie, Doreen, nu zijn geliefde is. Mooi toch: zo zijn er dit seizoen van de 10 koppels 8 met een liefde geëindigd! (Tenminste als de relatie van Remco nog vlamt!)
Veel plezier met je handenbindertje, nu zie ik je avatar pas goed: een hondje!

Inloggen om te reageren.

Promo aflevering 13 03 dec 2018 14:57 #3197

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef : Ik denk dat ... op de stoel komt te zitten.


Ik denk dat Zilte dit al zéker weet. Zit zich al een paar weken te verkneukelen. ;)


Zeg Zilte, wie kwam er volgens jou nu op die stoel zitten? Jij wist iets, dat wij nog niet wisten...

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator