Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 11:16 #3126

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Geen enkele Boer zoekt Vrouw liefhebber zag dit aankomen, maar blijkbaar is er toch iemand in geslaagd om bij Marnix diepgevroren vlinders te laten ontwaken en een glimlach op zijn gezicht te toveren. Wonderen bestaan, ook in de liefde. Tot vanavond kunnen we er nog oplos speculeren welke van de boeren de liefde hebben gevonden. maar van Marnix weten we het nu zeker... maar wie o wie is dan diegene die dat alsnog op zijn... of haar geweten heeft? Een heuse Boer zoekt Vrouw surprise show hetgeen in al zijn glorie nimmer is vertoond!!!

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 12:09 #3129

Zoals je zelf onder elk bericht zegt Hollie; Het kan altijd beter!

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 13:41 #3134

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef : Geen enkele Boer zoekt Vrouw liefhebber zag dit aankomen, maar blijkbaar is er toch iemand in geslaagd om bij Marnix diepgevroren vlinders te laten ontwaken en een glimlach op zijn gezicht te toveren. Wonderen bestaan, ook in de liefde. Tot vanavond kunnen we er nog oplos speculeren welke van de boeren de liefde hebben gevonden. maar van Marnix weten we het nu zeker... maar wie o wie is dan diegene die dat alsnog op zijn... of haar geweten heeft? Een heuse Boer zoekt Vrouw surprise show hetgeen in al zijn glorie nimmer is vertoond!!!


:D

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 15:03 #3139

Ik denk dat er een jacuzzi op een steekkarretje naast hem word neer gezet. Volgens mij maak je hem daar echt gelukkig mee! Met een beetje geluk zit er ook nog zijn geheime vriendinnetje in.

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 15:10 #3140

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef : Ik denk dat er een jacuzzi op een steekkarretje naast hem word neer gezet. Volgens mij maak je hem daar echt gelukkig mee! Met een beetje geluk zit er ook nog zijn geheime vriendinnetje in.


Ah... jij gokt op een Kadootje uit de zak van Sinterklaas, maar dan anders.

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 15:33 #3141

Zilte Deerne schreef :

SasKijktBZV schreef : Ik denk dat er een jacuzzi op een steekkarretje naast hem word neer gezet. Volgens mij maak je hem daar echt gelukkig mee! Met een beetje geluk zit er ook nog zijn geheime vriendinnetje in.


Ah... jij gokt op een Kadootje uit de zak van Sinterklaas, maar dan anders.


Op deze manier dus. :)

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 16:09 #3145

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb er gelijk zin an....

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 16:14 #3146

Hollie schreef : Geen enkele Boer zoekt Vrouw liefhebber zag dit aankomen, maar blijkbaar is er toch iemand in geslaagd om bij Marnix diepgevroren vlinders te laten ontwaken en een glimlach op zijn gezicht te toveren. Wonderen bestaan, ook in de liefde. Tot vanavond kunnen we er nog oplos speculeren welke van de boeren de liefde hebben gevonden. maar van Marnix weten we het nu zeker... maar wie o wie is dan diegene die dat alsnog op zijn... of haar geweten heeft? Een heuse Boer zoekt Vrouw surprise show hetgeen in al zijn glorie nimmer is vertoond!!!


Ik gok op Willemijn. Dat zou bizar en vet leuk en chill zijn om met boer Wim zijn woorden te spreken.

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 16:18 #3147

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Daarna samen de Strontkar in... alias de Hottub.

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 16:43 #3149

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef :

SasKijktBZV schreef : Ik denk dat er een jacuzzi op een steekkarretje naast hem word neer gezet. Volgens mij maak je hem daar echt gelukkig mee! Met een beetje geluk zit er ook nog zijn geheime vriendinnetje in.


Ah... jij gokt op een Kadootje uit de zak van Sinterklaas, maar dan anders.


Op deze manier dus. :)



Euh....
Das wel een groot kadoo... Taurus! En een moderne tub én een meidje...
Maarja, Sinterklaas gaat natuurlijk ook met zijn tijd mee..... ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator