Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 16:49 #3150

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Hahahaha...die Klaas van Duin :cheese:
Marnix zet Hottub-te-koop

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 19:54 #3156

Marnix zet Hottub-te-koop [/quote]

Ik houd wel van die humor en zelfspot :-)

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 21:20 #3160

Ahhhhh ze heet Emmy....de nieuwe vriendin van Marnix! Zucht...zwijmel...zo lief...

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 21:22 #3161

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0

Hollie schreef : Geen enkele Boer zoekt Vrouw liefhebber zag dit aankomen, maar blijkbaar is er toch iemand in geslaagd om bij Marnix diepgevroren vlinders te laten ontwaken en een glimlach op zijn gezicht te toveren. Wonderen bestaan, ook in de liefde. Tot vanavond kunnen we er nog oplos speculeren welke van de boeren de liefde hebben gevonden. maar van Marnix weten we het nu zeker... maar wie o wie is dan diegene die dat alsnog op zijn... of haar geweten heeft? Een heuse Boer zoekt Vrouw surprise show hetgeen in al zijn glorie nimmer is vertoond!!!


Ik had het bij het rechte eind... t'Is een vreemdeling zeker, ik zal haar even vragen naar haar naam...

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 21:31 #3162

Zonder te weten hoe het na de citytrip gelopen was met Marnix zat ik toch aardig op het goede spoor met de opmerking dat de liefde bij hem ook zou kunnen ontstaan vanuit een ongedwongen vriendschap. En zie hier, een (voor ons gepeupel) zekere Emmy verschijnt ten tonele en het is raak. Geen twijfel. Mooi hoor. :)

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 02 dec 2018 23:30 #3173

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Zilte Deerne schreef :

SasKijktBZV schreef : Ik denk dat er een jacuzzi op een steekkarretje naast hem word neer gezet. Volgens mij maak je hem daar echt gelukkig mee! Met een beetje geluk zit er ook nog zijn geheime vriendinnetje in.


Ah... jij gokt op een Kadootje uit de zak van Sinterklaas, maar dan anders.


.....liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niks.... ( met dank aan de quote #film#alles is liefde )

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 03 dec 2018 08:50 #3176

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
En jullie geleuven allemaal dat die vreemdling pas na de citytrip uit de zak kwam?

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 03 dec 2018 10:09 #3178

Vlaflipje schreef : En jullie geleuven allemaal dat die vreemdling pas na de citytrip uit de zak kwam?

Ja, die 'vreemdeling' zou wel heel erg dom zijn als zij zou toestaan dat haar nieuwe lief -via een kennismaking met 10 briefschrijvers, een dagactiviteit met 5 en een logeerweek met 3, 2- uiteindelijk met 1 kandidaat op citytrip mag gaan... Nee, ik denk dat juist door het hele BzV-gebeuren Marnix veel heeft nagedacht. Dus toen hij zijn vroegere buurmeisje weer tegen kwam, en de 7 jaren verschil in leeftijd geen issue meer waren -met 6 en 13 zit je in een hele andere fase dan met 33 en 40-, zag hij in haar ineens wat hij steeds zocht. Ik las ergens dat hij al ruimte aan het scheppen was in zijn huis voor haar spullen en dat ze samen naar een 6 pits-fornuis gekeken hebben: met die keuken komt het helemaal goed. Ik wens hen veel geluk toe! Zijn 4e V is gevonden...

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 03 dec 2018 11:02 #3180

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Ondanks dat de serie slecht opgang kwam was het einde van een nieuw begin voor Marnix rete spannend. Met Wim en Marit komt het denkelijk wel goed, maar pepernoten kun je beter bij de bakker halen dan ze zelf maken. Jaap vist achter het net door verkeerde keuzes te maken zodat hij bleef twijfelen of Marian wel de ware was. Over Steffi en Roel kunnen we kort zijn: Lang leve de liefde! Michelle en Maarten zijn straal verliefd ondanks haar geitenlachje na elke zin of zinnetje!

Inloggen om te reageren.

Boer Marnix in de zevende hemel... 03 dec 2018 11:56 #3188

Die Marnix! Wat leuk om hem zo te zien stralen.

Het verbaasde me niet hoe hij 't uitlegde, dat door BzV de boel wat open is gaan staan. Die andere dames hebben het muurtje weggetikt en toen kon het voormalig buurmeisje zo binnenwandelen. ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator