Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Steffi en Roel gaan lekker 02 dec 2018 21:37 #3165

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik blijf om dat mens lachen. Zo droogkloterig als zij de hele situatie meemaakt en beschrijft. Mooie opmerkingen. :) Leuk om te zien dat het goed gaat tussen die twee.

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 02 dec 2018 21:54 #3168

"moet je jezelf over 10 drempels heen krijgen om 't te zeggen..."
Steengoed :side:

Super stelletje samen!

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 03 dec 2018 11:52 #3187

Dit seizoen heb ik het meest genoten van Steffi. Wat mooi om te zien hoe zij dit avontuur ondanks al haar onzekerheden aan heeft durven gaan. Echt keigoed. En dan ook nog eens met zo'n uitkomst, prachtig! Heel veel geluk samen.

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 03 dec 2018 12:07 #3189

Nog maar een paar uitzendingen terug, was iedereen helemaal van de leg omdat Steffi Harrold met zijn trekker van haar erf had gestuurd. Roel had haar hoofd op hol gebracht! Compleet alle stoppen waren doorgebrand... Wat kreeg Roel allemaal niet over zich heen; daar zat toch geen humor of romantiek in... De filmpjes die in Bern opgenomen werden, hebben de meningen over hem weer veranderd; ineens las je overal dat het zo'n leuk stel is samen! Ja, het kan verkeren. Gelukkig werd Harrold een paar weken later weer tot over zijn oren verliefd en was die verliefdheid nu wederzijds. Hoe heerlijk om een gelukkig stel samen te zien, die verhuizing naar Boekel komt er snel aan, denk ik zo!

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 03 dec 2018 18:40 #3216

Bakkertje1960 schreef : Nog maar een paar uitzendingen terug, was iedereen helemaal van de leg omdat Steffi Harrold met zijn trekker van haar erf had gestuurd. Roel had haar hoofd op hol gebracht! Compleet alle stoppen waren doorgebrand... Wat kreeg Roel allemaal niet over zich heen; daar zat toch geen humor of romantiek in... De filmpjes die in Bern opgenomen werden, hebben de meningen over hem weer veranderd; ineens las je overal dat het zo'n leuk stel is samen! Ja, het kan verkeren. Gelukkig werd Harrold een paar weken later weer tot over zijn oren verliefd en was die verliefdheid nu wederzijds. Hoe heerlijk om een gelukkig stel samen te zien, die verhuizing naar Boekel komt er snel aan, denk ik zo!


Ik heb niks meegekregen van de "Roel-haat".

Knappe jongen, lieve jongen. Zuinig op zijn.

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 04 dec 2018 10:27 #3224

SasKijktBZV schreef :

Bakkertje1960 schreef : ... Wat kreeg Roel allemaal niet over zich heen; daar zat toch geen humor of romantiek in... De filmpjes die in Bern opgenomen werden, hebben de meningen over hem weer veranderd; ineens las je overal dat het zo'n leuk stel is samen!..


Ik heb niks meegekregen van de "Roel-haat".

Knappe jongen, lieve jongen. Zuinig op zijn.


Nee joh, geen 'Roel-haat', dat bedoel ik ook niet. Nee, hij was maar een saaie, Harrold was veeeeel leuker; meer in dat genre.

(Dat was niet mijn mening, ik had vanaf het begin mijn joker op Roel ingezet...).

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 04 dec 2018 15:42 #3229

Bakkertje1960 schreef :

SasKijktBZV schreef :

Bakkertje1960 schreef : ... Wat kreeg Roel allemaal niet over zich heen; daar zat toch geen humor of romantiek in... De filmpjes die in Bern opgenomen werden, hebben de meningen over hem weer veranderd; ineens las je overal dat het zo'n leuk stel is samen!..


Ik heb niks meegekregen van de "Roel-haat".

Knappe jongen, lieve jongen. Zuinig op zijn.


Nee joh, geen 'Roel-haat', dat bedoel ik ook niet. Nee, hij was maar een saaie, Harrold was veeeeel leuker; meer in dat genre.

(Dat was niet mijn mening, ik had vanaf het begin mijn joker op Roel ingezet...).


Harrold had voor velen wel een beetje de gunfactor. Maar ik ben blij dat het Roel is geworden. Ze wist het op dat twee al las ik net online! Door het gesprekje op de hooibalen!

Inloggen om te reageren.

Steffi en Roel gaan lekker 04 dec 2018 20:07 #3235

Leuk dat het goed gaat!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator