Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Jaap... 02 dec 2018 21:38 #3166

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Boer Jaap staat met lege handen en een ervaring rijker!

Inloggen om te reageren.

Jaap... 02 dec 2018 21:40 #3167

Het mag niet zo zijn... :huh: Hopelijk komt er nog iets op z'n pad. Misschien uit de andere brieven nog. Wellicht Gaby nog een kans...

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 11:51 #3186

Het kwam denk ik in een keer allemaal een beetje te dicht bij bij Jaap. Hij vond de vele vragen en interesse van Marian zo leuk, en had aangegeven niet eerst een jaar te willen LATten, maar toen Marian toch wel erg 'volle kracht vooruit' ging zette hij 'm juist in z'n achteruit.... Jammer.

Kan me trouwens goed voorstellen dat Petra ook afgehaakt is, zou ook geen tweede keus willen zijn. Ik weet niet wat Jaap zoekt, weet ook niet of hij dat zelf wel weet. Hoop wel dat hij zijn droomvrouw gaat vinden.

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 13:02 #3190

Jaap's gevleugelde uitspraak " You'll never get a second chance for a first impression " is nu iets van " You"ll never get a second chance with a second choise " , beetje flauw ik weet het , maar vind het echt jammer dat hij niet direct voor Petra is gegaan wie weet was het dan heel anders gegaan !

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 13:26 #3193

Ach, ach, ach... die Jaap. Het ís ook moeilijk, wanneer je al -zeg- zo'n 30 jaar alleen woont en er komt ineens een vrouw met aanhang je leven binnen. Hoe graag je ook een vrouw wilt hebben, hoe lief ze ook is: het is op alle fronten aanpassen. En daar moet je wel aan toe zijn. Hij heeft meerdere relaties gehad, maar die brachten zijn hoofd niet zó op hol, dat die relatie uitgroeide tot een langdurige blijvende liefde.
Wanneer Jaap en Marian elkaar in het gewone leven, in een normaal tempo én zonder camera's en een regie draaiboek, ontmoet hadden, was het misschien wel gelukt. Nu werd hij vanwege de opnames gedwongen te kiezen terwijl hij in zijn hoofd vooral bezig was met de warmste zomer sinds tijden, drukte in de kassen tot en met, lekkages met watertoevoer en ga maar door.
Niets gevoel, zakelijke stress!
Tijdens 'De ochtend show- to go' wordt verteld dat Marian uiteindelijk de knoop heeft doorgehakt om de relatie te beëindigen. Daar is moed voor nodig, zeker als je in haar nawoord op de officiële BzV-site leest dat ze Jaap nog steeds een leuke man vindt. Maar ik kan mij zo voorstellen dat wanneer je de twijfels van Jaap maar blijft horen, dat je dan na een tijdje denkt dat je dat niet wilt en hem los laat: ga dan maar op zoek naar je liefde... Dat Petra nu niet meer wilde, begrijp ik ook. Zij had ook dat twijfelende deel van Jaap ervaren: je wilt voelen bij je partner dat jij op dit moment de nummer één bent! En die nummer één heeft hij nog niet gevonden. Houd moed en blijf geloven in de liefde Jaap!

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 13:38 #3194

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Dribbel schreef : Jaap's gevleugelde uitspraak " You'll never get a second chance for a first impression " is nu iets van " You"ll never get a second chance with a second choise " , beetje flauw ik weet het , maar vind het echt jammer dat hij niet direct voor Petra is gegaan wie weet was het dan heel anders gegaan !



Tja, Petra had wel gewild. Als hij háár had gekozen... maarja. 'As is verbrande turf... ', zou wijlen mijn vader hebben gezegd, Dribbel.
Kan me ook voorstellen wat Klompendanseres zegt: niemand wil 2e keus zijn. Dus ook geen Petra.
en ja, Bakkertje... het is wat allemaal. Daar sta je dan zonder vrouw. En nog steeds een hoofd vol sores met wie je dat met niemand kan delen...
'Lege handen ' zegt Hollie, maar hopelijk leert de ervaring om voortaan vólle kracht vooruit te gaan.
Wat dat betreft deel ik de mening/hoop van Tau: dat er maar iemand op zijn pad mag komen, linksom of rechtsom. Gelukkig is er nog een afterparty en wie weet loopt daar een leuke deerne voor hem, ' you never know how a balletje rolls.... ';)

Vanavond zijn alle boeren trouwens bij Pauw te zien... dus nog even nagenieten, mensen !

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 17:34 #3211

Ik denk dat Jaap meer baat had gehad bij boer zijn die tot de laagste vijf qua brieven behoren. Dan had hij wat meer de tijd en rust gekregen.

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 17:41 #3214

Klopt Zilte , as is verbrande turf en ik snap ook heel goed dat er bij Petra na eerst niet gekozen te zijn een stukje optimisme en vertrouwen verdwenen is , vandaar mijn als , als !
Als (sorry ) ze wel direct gekozen was dan , dan ..... ja ik weet het het doet er nu niet meer toe en we zullen het nooit weten .
Jaap moet even pas op de plaats maken en goed nadenken wat hij werkelijk wil /verwacht , dan komt het vast wel goed !

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 23:41 #3219

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Jaah.. jammer en een teleurstelling voor Jaap, maar 't lijkt me ook erg rot en een grote pech voor Marian, vooral omdat ze het al eens eerder (boer Martin) geprobeerd had. Ze was er dit keer bíjna.. heeft zelfs een romantische stedentrip met Jaap beleefd.
Misschien komt ze haar juiste man ineens tegen ..... nadat ze gestopt is met zoeken! ;)
Je ziet het soms bij vrouwen die jarenlang proberen zwanger te worden, incluis medische ondersteuning, eisprong noteren etc. etc. en dan pas, nadat ze de hoop opgegeven hadden, plots zwanger zijn! :cheer:

Inloggen om te reageren.

Jaap... 03 dec 2018 23:57 #3220

Ook als Jaap Petra als eerste gekozen had was het niets geworden. 'Tweede keus' zijn maakt je op een gegeven moment niet meer uit als het goed zit. Dat vergeef je je partner wel weer. Nee, 'ze' heeft er kennelijk niet tussen gezeten.
Maar we weten van boer Aad dat hij nadien alle brieven nog eens goed doorgelezen heeft en er daar toch eentje tussen vond die hij aanvankelijk een soort van over het hoofd gezien heeft. Misschien voor Jaap ook nog een aanradert... :)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator