Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Jaap...

Jaap... 04 dec 2018 08:34 #11

Of er komen nog nieuwe brieven, misschien zit daar dan wel de ware bij.

Inloggen om te reageren.

Jaap... 04 dec 2018 20:01 #12

Vooral voor Jaap is het jammer dat het niet gelukt is maar hij heeft nog brieven om opnieuw te lezen.
Een tijdje latten was en is misschien toch niet zo'n gek idee :mmm:

Inloggen om te reageren.

Jaap... 05 dec 2018 12:41 #13

Inloggen om te reageren.

Jaap... 05 dec 2018 12:55 #14

Wat een heerlijk en eerlijk mens is die Petra toch.

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...

Jaap... 05 dec 2018 18:25 #15

Taurus je hebt het goed gezien , Petra heeft het met geen woord over tweede keuze zijn maar zag een nieuwe kans , helaas was zij het ook niet voor Jaap , jammer zo een leuke open vrouw maar ja als Jaap niets voelt dan houdt het op !

Inloggen om te reageren.

Jaap... 06 dec 2018 01:04 #16

Dribbel schreef : Taurus je hebt het goed gezien , Petra heeft het met geen woord over tweede keuze zijn maar zag een nieuwe kans , helaas was zij het ook niet voor Jaap , jammer zo een leuke open vrouw maar ja als Jaap niets voelt dan houdt het op !

In de setting als die van BZV, waarbij er meerdere kandidaten zijn, wordt het denk ik ook makkelijker geaccepteerd dat iemand zich weleens vergist. 'Tweede keus zijn' valt zodoende dan ook minder zwaar. En daarbij, als je iemand echt leuk vindt, en er is bij jezelf nog geen ander in het spel, dan gun je het denk ik vaak nog wel een kans. Maar ja, 'het' was er niet. Met name bij Jaap niet...

Inloggen om te reageren.

Jaap... 06 dec 2018 09:45 #17

Bakkertje1960 schreef : ... Dat Petra nu niet meer wilde, begrijp ik ook...

Nu, een paar dagen later, blijkt dat het verhaal toch ietsje anders ligt; Petra wilde wel, maar Jaap was niet verliefd... Dat is toch wel heel zuur voor haar. Niet uitgekozen, opnieuw benaderd en wederom weer afgewezen. Misschien moet Jaap zijn definitie van 'verliefd voelen' een beetje bijstellen. Liefde heeft ook tijd nodig om te groeien.

Inloggen om te reageren.

Jaap... 06 dec 2018 16:48 #18

Het nare gevoel bekruipt me dat Jaap waarschijnlijk niet met vrouwen overweg kan en daardoor in de knoop zit met zichzelf.

Inloggen om te reageren.

Het kan altijd beter...

Jaap... 06 dec 2018 19:10 #19

• Jan
  • Jan's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef : Het nare gevoel bekruipt me dat Jaap waarschijnlijk niet met vrouwen overweg kan en daardoor in de knoop zit met zichzelf.

Er zit een verschil tussen een relatie willen hebben en kunnen onderhouden :whistle:
Dat gevoel kreeg ik al toen hij zich tijdens de logeerweek plotseling stortte op de noodsituatie in zijn bedrijf.
Wel begrijpelijk dat zo'n probleem voorrang krijgt, maar het was best extreem en ook de momenten dat Marian om aandacht vroeg en liet blijken dat ze hem begreep.

Inloggen om te reageren.

Jaap... 07 dec 2018 17:48 #20

• randstadse
  • randstadse's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik vond het wel goed van Jaap: zo liet hij de dames zien hoe het in zijn bedrijf kan gaan, incl. noodsituaties! Ook vind ik dat hij juist goed met de dames omging, b.v. de tactische/duidelijke/vriendelijke manier waarop hij Marjan (Tabak) naar huis stuurde, al voor het keuzemoment. Hij hoopte een voor hem geschikte vrouw te vinden, maar dat is niet gelukt. Geeft niet. Hij vindt haar vast wel!

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden