Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 15:39 #3266

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
De algemene teneur van afgelopen serie BZV was 'een beetje mat'. Normaal vinden 'we' het wel leuk om te kijken naar iets waar niets gebeurd maar er moet natuurlijk wel wát gebeuren. En dat ontbrak er deze keer toch een beetje aan. Wellicht zou Jan, indien hij meer brieven gekregen zou hebben, als smaakmaker (of tenenkrommer) gefungeerd kunnen hebben. Misschien Remco wel als hij zich aan de regels gehouden had, maar nu was eigenlijk alleen Steffi de persoon die het gevoel gaf dat je nog ergens naar keek. (dit in het algemeen, persoonlijke voorkeuren daargelaten)

Nu is mijn vraag of er iets binnen het format te verzinnen valt waardoor je met (nog) meer graagte naar het programma kijkt?

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 15:41 #3267

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Wellicht de Buiradar van De Speld. ;)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 20:34 #3270

Taurus schreef : De algemene teneur van afgelopen serie BZV was 'een beetje mat'. Normaal vinden 'we' het wel leuk om te kijken naar iets waar niets gebeurd maar er moet natuurlijk wel wát gebeuren. En dat ontbrak er deze keer toch een beetje aan. Wellicht zou Jan, indien hij meer brieven gekregen zou hebben, als smaakmaker (of tenenkrommer) gefungeerd kunnen hebben. Misschien Remco wel als hij zich aan de regels gehouden had, maar nu was eigenlijk alleen Steffi de persoon die het gevoel gaf dat je nog ergens naar keek. (dit in het algemeen, persoonlijke voorkeuren daargelaten)

Nu is mijn vraag of er iets binnen het format te verzinnen valt waardoor je met (nog) meer graagte naar het programma kijkt?

Ik begrijp je niet helemaal Taurus, er was toch genoeg te doen over Marnix? Michelle was ook na iedere aflevering onderwerp van gesprek. Over de anderen kon je ook je maandagochtendkoffiegesprekje wel vullen. Of bedoel je dat we meer te zien mogen kijken van het werk op het bedrijf?

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 21:33 #3273

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Taurus schreef : De algemene teneur van afgelopen serie BZV was 'een beetje mat'. Normaal vinden 'we' het wel leuk om te kijken naar iets waar niets gebeurd maar er moet natuurlijk wel wát gebeuren. En dat ontbrak er deze keer toch een beetje aan. Wellicht zou Jan, indien hij meer brieven gekregen zou hebben, als smaakmaker (of tenenkrommer) gefungeerd kunnen hebben. Misschien Remco wel als hij zich aan de regels gehouden had, maar nu was eigenlijk alleen Steffi de persoon die het gevoel gaf dat je nog ergens naar keek. (dit in het algemeen, persoonlijke voorkeuren daargelaten)

Nu is mijn vraag of er iets binnen het format te verzinnen valt waardoor je met (nog) meer graagte naar het programma kijkt?

Ik begrijp je niet helemaal Taurus, er was toch genoeg te doen over Marnix? Michelle was ook na iedere aflevering onderwerp van gesprek. Over de anderen kon je ook je maandagochtendkoffiegesprekje wel vullen. Of bedoel je dat we meer te zien mogen kijken van het werk op het bedrijf?


Dat laatste is natuurlijk altijd leuk, Bakkertje.

Wat mij betreft is er juist iets wat ze - naar mijn mening - beter weg kunnen laten , want behoorlijk genant: de bedscene's... dat is privé en hoef ik echt NIET te zien. ( Ik zit voor altijd met de nipple-gate van Jaap. Zoiets blijft dan weer hangen op mijn netvlies... heel vervelend.:S ) Voor toekomstige ega's ook niet leuk om altijd maar weer op internet tegen te komen...

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 21:37 #3274

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Zilte Deerne schreef : ( Ik zit voor altijd met de nipple-gate van Jaap . Zoiets blijft dan weer hangen op mijn netvlies... heel vervelend.:S )


Waren 'we' net bekomen van de zwarte onderbroek van Marcel... ;)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 09 dec 2018 21:49 #3275

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Bakkertje1960 schreef :

Taurus schreef : De algemene teneur van afgelopen serie BZV was 'een beetje mat'. Normaal vinden 'we' het wel leuk om te kijken naar iets waar niets gebeurd maar er moet natuurlijk wel wát gebeuren. En dat ontbrak er deze keer toch een beetje aan. Wellicht zou Jan, indien hij meer brieven gekregen zou hebben, als smaakmaker (of tenenkrommer) gefungeerd kunnen hebben. Misschien Remco wel als hij zich aan de regels gehouden had, maar nu was eigenlijk alleen Steffi de persoon die het gevoel gaf dat je nog ergens naar keek. (dit in het algemeen, persoonlijke voorkeuren daargelaten)

Nu is mijn vraag of er iets binnen het format te verzinnen valt waardoor je met (nog) meer graagte naar het programma kijkt?

Ik begrijp je niet helemaal Taurus, er was toch genoeg te doen over Marnix? Michelle was ook na iedere aflevering onderwerp van gesprek. Over de anderen kon je ook je maandagochtendkoffiegesprekje wel vullen. Of bedoel je dat we meer te zien mogen kijken van het werk op het bedrijf?


Er is altijd genoeg te doen over de deelnemers, daar ligt het niet aan. Maar ik weet niet, ik miste de sjeu een beetje. In de eerste afleveringen is die sjeu vaak nooit zo erg aanwezig maar naarmate het programma vordert komt dat vaak wel meer naar voren. In mijn beleving (en ook die van mensen om me heen) bleef deze nu achter in vergelijking met voorgaande series.
Er is al vaker geopperd om de afleveringen langer te maken, al is het maar met 10 minuten, dan zijn de situaties (en bedrijfsvormen) wat meer uit te diepen waardoor men een iets breder beeld krijgt van de deelnemers. Wellicht vloeit daaruit dan ook wat meer betrokkenheid met de personen waardoor het 'gevoel' bij het programma beter wordt.

Zomaar een idee...

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 11:37 #3279

  • Jan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Die "sjeu" was in het verleden in mijn beleving voldoende voorhanden.
Ik denk dat de sociale media een belangrijke rol spelen, de kandidaten worden wat meer uit de wind gehouden door juist de spraakmakende scenes achterwege te laten. Als dat klopt is dat natuurlijk hartstikke jammer, maar ik zou het wel snappen!

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 12:40 #3280

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat ik ook miste was het wat 'diepere '...
MIchelle was druk met de stenen, maar nergens werd verder op ingegaan wat zij met Maria (-beelden ) had, daar had best een itempje over gemaakt kunnen worden, alsmede dat Jaap in zijn eerste oproep c.q. interview aangaf wel te bidden voor zijn ' bruune bonen ' en spruitjes, en zijn bammetje en wat dies meer zij, maar nergens ook maar iets gezien van bidden veur 't eten... Bij Riks was dat duidelijk en kwam hij ook open voor uit ( en heel NL had het er over bij de koffieautomaat ) , prachtig televisiewerk van het kerkje en niet te vergeten het onderonsje met de dominee en een van de deelneemsters. ;) Idem voor Olke die zijn bijbeltje heel nadrukkelijk op de tafel had liggen. Het lijkt wel of er op dit punt wat taboe is gekomen. Jammer.
En dat terwijl de kro en de ncrv nog wel bepaalde letters in hun logo hebben staan... :mmm: B)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 12:43 #3281

Taurus schreef : Wellicht de Buiradar van De Speld. ;)


Haha, geweldig!

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 12:46 #3282

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : Wellicht de Buiradar van De Speld. ;)



Kwam deze nu uit de koker van Marjan met een j, , de eerste vertrekkende dame c.q. psychologe bij Jaap ? Zou Jaap hem al gedownload hebben (???) want vet handig voor hem :D Ja, Jaap. Ja.... ap!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator